Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Å gjøre huset visningsklart

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-12, 12:30   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Å gjøre huset visningsklart

Ja, nå har det altså blitt besluttet at huset skal selges. Asap. Vi skal flytte i sommer.

I den sammenheng er min prioriterte oppgave den neste mnd å gjøre huset visningsklart. Klart for fotografering. Salgbart.

Helt klart ryker en god del møbler, vi har for mye, her er for trangt. Min bror kommer med en stor varebil om halvannen mnd, det hjelper veldig.

Men hvor ekstremt skal huset tømmes? Hjelp meg nå, dere med peiling og erfaring.

Alle tegn på at vi har hund skal selvsagt bort. (jeg vurderer om hunden får klare seg uten senga si en måneds tid, bare sove på tepper/pledd som hun ellers bruker hele dagen?)

Men hva med at vi har små barn?
Barnevogna kan ikke stå i gangen, den fyller nesten hele den vesle gangen. Sette den i garasjen, eller ta den med oss i bilen under visning?
Noe leker må vel være greit nok, om det er duplo i en boks i expedithylla, kjøkkenleker i en annen, for lekekjøkkenet står der? Vi har pr i dag leke/hundekrok, så da tenker jeg det blir en ren lekekrok for anledningen? En 100% ryddig en, selvsagt.

Hva med stellebordet på badet? Det er jo kommoden vi har alle klærene til Mikro i. Vi kan klare å stelle henne på gulvet en måneds tid (skal vi ikke ha stellebordet på visning reiser det med min bror, altså en måneds tid før vi flytter) men da har vi en utfordring med hvor klærene hennes skal være, for vi sender også bort en god del av oppbevaringsmulighetene på vårt soverom, rett og slett fordi det er overmøblert og kaotisk, ikke slik det bør fremstå ved salg.

Ser ikke bort fra at jeg kommer med tusen spm til etterhvert. Jeg har aldri solgt hus før.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 12:36   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gjøre huset visnings-klart.

Vi fjernet en god del ting. Bøker ble sortert etter størrelse i bokhylla. Noen stygge gardiner ble tatt ned. Leker pakket vekk, men noen ble værende i en skuff. Noen småhyller ble ryddet helt tomme. Ledninger vi ikke hadde festet ble fjernet. Private bilder tatt ned, et par tepper fjernet. Vi hadde stor og fin skapplass, gjorde det også ryddig der, slik at dette kunne vises frem.

Ville tatt vekk kommode på badet. Folk må se for seg hvordan de skal fylle opp med egne ting.

jeg fant mange fine tråder her på FP med gode tips.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 12:38   #3
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å gjøre huset visnings-klart.

Ah, dette har jeg akkurat vært gjennom.

Vi leier et midlertidig lager og flytta mange pappesker med ting dit, samt et par kommoder og hyller som megler mente at tok for mye plass. Vi flytta også unna endel leker, men beholdt en lekekrok på rommet til snuppa med bokhylle samt tre lekekasser. Det er visst bare en fordel å vise at man kan bo der med barn.

Hvor stort er badet deres? Hvis stellekommoden får badet til å se overfyllt ut tror jeg at jeg ville flyttet den. Kan dere ikke rydde unna noen andre klær i et klesskap og flytte klærne dit?

Generelt kan jeg anbefale å tømme skap litt ekstra, for på visningsdagen skal jo alt av ytterklær, sko og sekker i gangen lagres et sted. Jeg vil også anbefale å tømme kjøkkenskap for unødvendige greier for alt av skjærefjøler, brødbokser o.l. som til vanlig står på kjøkkenbenken (hos oss i hvertfall) må også bort under visninga.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 12:42   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visnings-klart.

Mesteparten av voksen-bøkene er pakket ned, mest barnebøker som blir igjen. Bilder tar vi selvsagt ned, og det meste av pynt.

Kanskje kommoden kan stå på soverommet vårt, der klesskapet står i dag, om vi ender vekk det. (der er skyvdørsgarderobe, så vi selger ikke soverom uten klesskap altså) uten stellemadrass.

Leker puttet på raftekott ok?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 12:43   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visnings-klart.

Badet er egentlig stort, men det blir dfinitivt luftigere om vi fjerner stellebordet og tilhørende hyller.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 12:46   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visnings-klart.

Jeg tømmer skap for harde livet, kasse nr 22 er ferdig nå. (godt hjulpet av mine foreldre som i helga tok med 12 kasser med julepynt, porselen, krystall og to av tre kjøkkenserviser... )

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 12:46   #7
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.003
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Å gjøre huset visnings-klart.

Vi fjernet en hel masse.
Ut med stor buesofa, inn med en liten hvit en. Fjerna alle bilder.
Tok ut en barneseng, en kommode og lekeoppbevaring fra barnerommet. Stellebordet forsvant fra badet.
Alle hyller ble ryddet og det stod minimalt igjen. Kjente ikke leiligheta igjen omtrent når vi tok bilder.

Vi hadde mulighet til å sette bort tingene våre da. Og eldste sov i reiseseng siden vi måtte demontere den ene senga.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:01   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.476
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Husker vi putta gang-kommoden inn i skyvedørsgarderoben på soverommet, bare for å få den unna veien.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:18   #9
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Her må jeg følge med skjønner jeg. Vi holder på med det samme, men det går litt treigt. Egentlig er denne tråden et lite spark i baken, så jeg skal straks sette i gang selv tenker jeg.

Hvor mye har dere latt stå igjen av dvd-er og cd-er? Jeg tenker jeg tømmer omtrent alle bokhyllene og lar det stå igjen et lite, lite utvalg bøker. Resten av bokhyllene settes på 'loftet' i den digre garasjen vi har, sammen med alt annet som pakkes vekk.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:30   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Det er nesten viktigst at bildene til prospektet/annonsen viser hvor god plass det er enn akkurat på visning, tenker jeg.

Om kommoden/stellebordet på badet flyttes når bildene tas, så har det ikke så mye å si om det står der på visning. (Om det ikke er slika t det tar hele badet da).

Ved fotografering tømte vi leiligheten omtrent helt. For å vise at det er god plass og slik at folk lettere kan se for seg hvordan de skal ha det. På visning kommer vi til å ha flere ting og greier framme.

Vår leilighet: http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=33479492

Vi tok vekk alt mulig. Fordi jeg selv liker annonser uten pyntefrukt og dill som forstyrrer hodet mitt når jeg skal se for meg mine saker der inne.

Men interiørmennesker og megler vil nok anbefale blomster og lime og slikt.

På visning kommer vi til å ha det litt annerledes.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:30   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Vil tro det er viktig å la det være luftig, så fjern ting som tar plass i den grad dere kan. Hvor flytter dere? Har dere fått jobber på det nye stedet?


http://www.foreldreportalen.no/forum/showthread.php?p=2753709#post2753709

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:30   #12
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Bokhylla og DVD-hyllene var det første vi fjernet. De tar mye plass visuelt sett, syns jeg.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:42   #13
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Vi hadde en hylle med dvd'er på soverommet, det ble pakket ned, hyllen også.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:43   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.390
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Naboene fjernet mye da de solgte, bl.a skittentøyskurv, ekstra de de ikke trengte, tørkestativ osv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 13:58   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Vi fjernet alt vi ikke måtte ha.
I ettertid kan man jo nesten angre på at "kjekt-å-ha-tingene" ikke ble fjernet for godt.
Det ble jo så luftig og fint!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 14:00   #16
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

DVD-hylla tar lite plass, men ser likevel ganske rotete ut på en måte, og forsvinner, bare et utvalg barnedvd'er blir igjen, og de legges nok ikke synlig under fotografering, akkurat.

Det er vel "klart til fotografering" som er hovedprosjektet mitt, men det som forsvinner til foto er borte på visning også, det er borte til vi flytter, i all hovedsak, antakelig er vi uten lenger også. For altså, vi regner ikke med å ha kjøpt nytt hus å flytte inn i til juni, så det blir antakelig en mellomlanding hos mine foreldre.

Det besvarer vel litt spm om hvor vi flytter, det blir til Sunnmøre, hvor jeg kommer fra. Jg har fått ny jobb, dog ikke takket ja enda, har et intervju i morgen, men eneste som får meg til å ta den over den jeg har fått er i så fall lønn tror jeg. Mannen tar med seg sin jobb i en overgangsperiode, og den nye jobben min er med oppstart 1. Juni. Så her er det flytting, pakking, rydding og husjakt i full fart. Oppsigelse levert, barnehage til begge ungene er søkt (ikke lett når vi ikke vet helt hvor vi blir å bo da, søkt i to kommuner og håper å vite mer innen vi må svare... Angitt i søknadene at vi er på flyttefot uten å vite hvor vi lander)

Boken blir nok overfull under visning. Under foto kan vi flytte ting rundt fra rom til rom, men under visning må vi vel ha alt av hundeting fysisk borte vekke, sant ja? Ikke hundeseng i garasjen. Eller store poser hundemat. Men barnevogn?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 14:03   #17
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.115
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Putt den i bilen hvis det ikke finnes noe naturlig sted å ha den. Kjenner noen som leide en rent a wreck varebil kun for timene på visning og parkerte den rett ved der de bodde.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 14:06   #18
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Luftig og fint blir her nok, ja.

Men vi skal jo leve, med hund og to små barn. Og, ehh, voksne som liker en del ting, har mye bøker, og litt hobbygreier... Greit nok at det blir luftigere på stua uten boksen og skuffene med stikkesaker, men hey, jeg vil da ha dem tilbake når vi kommer til det nye huset. Muligens kan det lagres på mindre rotete måter, men jeg vil ha det. Tilgjengelig. Så snart jeg vet hvordan det nye huset ser ut, med antallet rom og boder og etasjer og planløsning og sånn, så kan jeg planlegge mer. Enn så lenge pakker jeg i esker som blir å fylle mine foreldres kjeller inntil videre. Muligens eksternt lager etterhvert, kjelleren har sine begrensninger, de tilbyr da garasjen, men det er bare aktuelt for en begrenset periode, type "har kjøpt, men har ikke overtagelse enda" tenker jeg. Pappa kan parkere ute i sommer, men det blir jo høst og vinter....

Vi MÅ finne en plass å bo før vinter da. Seriøst, vi kan ikke campe i kjelleren til mine foreldre i evigheter, det går også bare i en overgangsperiode. Vi må finne et nytt hus. Asap. Og selge dette.

*rydder videre*

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 14:09   #19
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.541
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Muligens ingen naturlig sted å ha vogna nei. Men all den tid hele familien, og hunden, skal ut av huset under visning, er bilen alelrede ganske full, hundebur og barnevogna går egentlig ikke inn samtidig. Muligens om vi tar av hjulene og noe greier.

Tror vi må leie noe, henger med tak eller noe sånn. Bare for noen timer er ikke det så dyrt, men meget praktisk.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-12, 14:12   #20
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Å gjøre huset visningsklart

Abonnerer.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no