Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Gull eller sølv til jul?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-06, 19:10   #41
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.631
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Jeg skulle gjerne ha pyntet med sølv, jeg. Men barna må ha fram alle de gamle nissene uansett. Det blir hvis ikke jul for dem uten.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 19:32   #42
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Bilder?? Jeg fikk fryktelig lyst til å se hvordan et horete juletre ser ut.

Jeg tok dessverre ingen bilder av mitt horete tre.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-06, 22:46   #43
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.086
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gull eller sølv til jul?

Jeg er ikke så glad i typisk julerød. Her går det mye i dyprød. Dukene mine er dyprøde og jeg lager dekorasjoner til begge stuebordene av store dyprøde roser mm.

Du må granske lenge for å finne nisser her, men engler finner du en hel del av. Jeg pynter gjerne det store stuevinduet med hvite engler med vinger av hvite fjær og stjerner og annen pynt i gjennomsiktig glass.

Siden vi har små barn, funker det ikke med julepynt nips, og derfor dekorerer jeg stort sett med hengende pynt.

Ellers så er det mye levende lys det går i her

Åh jeg elsker julen!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no