Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-18, 12:10   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Vi skal selge leiligheten vår. Vi har brukt påska på å kaste, rydde og male, og nå ser det ganske ålreit ut. (Jeg syntes det så ålreit ut før også, men vi hadde visst for mange "ting".)

Men nå lurer jeg på: hvor mye pynter vi etter all ryddinga?

Jeg ser en del boligannonser hvor det er dekket på bordet med både servise, glass og mat. Selv synes jeg det er i overkant, men jeg eier jo ikke et kunstnerisk gen i kroppen så hva vet vel jeg.

Og hvor mye blomster og lys trenger vi?

Kom gjerne med eksempler på både for mye og for lite hvis du først føler at du har tid til å hjelpe oss masse.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:13   #2
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Min erfaring begrenser seg til at jeg har kjøpt tre bosteder og solgt to i mitt liv. Som kjøper på visning har aldri pynting og styling gjort inntrykk på meg. Det er potensialet i rommene jeg ser på. Og jeg har heller aldri opplevd at pynting/styling har gjort inntrykk på de vi har solgt til. Første leiligheten ble solgt til noen som kom utenom visning, til hverdagsrot og skrikende baby.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:14   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg syns det bør være "noe", og ser at boligannonser går mer og mer i retning av å ville illustrere hjem, framfor blankt lerret.

Dere bør ha noen grønne planter, gjerne plassert litt her og der. En bukett friske blomster, et fat med frukt. Jeg syns ikke dere nødvendigvis trenger å dekke på, men det kan dere jo også snakke med megler om.

Litt fine puter og et pledd, og sett opp "situasjoner". Har dere et soverom med skikkelig godt lys? Sett et brett med croissanter, juice, kafe og en avis på sengen. Har dere verdens koseligste veranda både i sol og på kvelden? Vis hvor hyggelig den er med stearinlys, vin og pledd på kvelden, og planter og kaffe på dagen.

Til visning syns jeg ikke bord bør være dekket, og kaffe stå i senga. Det bør være innredet, rent, ryddig, men ikke regissert. På visning ser man mer på maling, hull i veggen, det elektriske og slikt.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 04-04-18 kl 12:34.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:19   #4
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Snakk med megler. Vår gav mange gode tips sist vi solgte. Jeg er elendig på slikt for jeg er som Niobe og har aldri forstått at boller på benken, dekket bord og friske blomster skal gi meg mer lyst til å kjøpe en bolig. For meg skal det være rent og ryddig, det skal ikke være overfylt med møbler og ting og så bør man jo gi inntrykk av å ha tatt vare på boligen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:19   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg kjøper jo bolig utelukkende på plantegning, så jeg har virkelig ikke peiling. Jeg forstår ikke at pynt kan ha noe å si.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:19   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg synes det kan bli for mye av det gode, men pynt for all del og vis hvordan leiligheten kan brukes. For meg blir det for mye med kokebøker oppslått og bord dekket til fest. Mens stemningsbilder av veranda ol. er bra.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:22   #7
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Megler og fotograf forteller dere hav dere kan ha fremme og hva dere bør flytte. Vær oppmerksom på at dere må flytte på møbler under fotografering. :Btdt:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:28   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Denne syns jeg er ganske fint stylet. Noen av bildene er litt over the top unødvendige, men leiligheten har god stemning, syns jeg. men her er jo selve leiligheten ganske spesiell:
https://www.finn.no/realestate/homes...&fks=112632750

Litt mer nøytralt, dette syns jeg også funker godt. Ikke noe over the top, men fokus på lys og rom, og plantene gir litt liv til leiligheten:
https://www.finn.no/realestate/homes...kode=116763327

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:59   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt mer nøytralt, dette syns jeg også funker godt. Ikke noe over the top, men fokus på lys og rom, og plantene gir litt liv til leiligheten:
https://www.finn.no/realestate/homes...kode=116763327

Dette er av samme megler og dermed også samme stylist som vi har hatt på besøk. Og dette var omtrentlig det vi har fått beskjed om å gå for.

Og dette tror jeg at jeg skal klare.

Jeg fikk bare inntrykk av at veldig mange annonser har mer enn dette.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 13:09   #10
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg synes M boligstyling som Privatmegleren bruker er typisk Oslo. Rent og enkelt. http://www.mboligstyling.no/bildegalleri

Jeg ser heller ikke behovet for pynt og kos, men registrerer jo at interessenter går på visning og dåner over at her var det koselig. .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:28   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg ville latt megler og fotograf bestemme. Selv kjlpte jeg noen planter, litt frukt og nye, pene håndklær til badet, og det var vel det. Nei, også lånte jeg et sengeteppe. Oppredd seng er viktig.

Men jeg skal dele mitt absolutt beste tips: når du tror at du har ryddet bort alt og er ferdig, så ta bilder selv. Av alle rom, og fra de fleste vinkler. Og plutselig ser du masse ting som må bort, som du ikke legger merke ting i virkeligheten. Vi endte for eksempel opp med å skru ned en stang der det hang kjøkkenredskap før fotografering. Den så rotete ut på bilder. Vi skrudde den opp igjen til visning, for i virkeligheten så den hyggelig og fin ut.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:33   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Men jeg skal dele mitt absolutt beste tips: når du tror at du har ryddet bort alt og er ferdig, så ta bilder selv. Av alle rom, og fra de fleste vinkler. Og plutselig ser du masse ting som må bort, som du ikke legger merke ting i virkeligheten. Vi endte for eksempel opp med å skru ned en stang der det hang kjøkkenredskap før fotografering. Den så rotete ut på bilder. Vi skrudde den opp igjen til visning, for i virkeligheten så den hyggelig og fin ut.

Ja, supergodt tips! Jeg gjorde det, og det var mye som så teit ut i virkeligheten, men som funka på bilder. Til bildene tok vi løs en del av sofaen, f.eks, og satte som en løs stol et annet sted. Så fint ut på bildet, men i virkeligheten så det veldig snålt og fake ut. Så vi koblet den på plass igjen før vi fikk folk på visning.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 13:00   #13
Frøken Frøken
Fersk fisk
 
Medlem siden: Aug 2015
Hvor: Akershus
Innlegg: 85
Frøken Frøken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Hva dere enn gjør; Ikke pynt med bananer!

https://www.finn.no/realestate/homes...&fks=115919236

__________________
-------------------------------------------
2004 & 2011
Frøken Frøken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 13:03   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Frøken, her.

Hva dere enn gjør; Ikke pynt med bananer!

https://www.finn.no/realestate/homes...&fks=115919236

Ingen fare. Leiligheten vår ser ganske ålreit ut.

For denne leiligheten som er skikkelig kjip, så tenker jeg at dette var et lurt trekk. For de klarte å få fokus bort fra den kjipe utførelsen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 13:04   #15
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Frøken, her.

Hva dere enn gjør; Ikke pynt med bananer!

https://www.finn.no/realestate/homes...&fks=115919236

Den var jo helt fantastisk!
Når alt annet feiler, gå for bananer!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 14:23   #16
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Opprinnelig lagt inn av Frøken Frøken, her.

Hva dere enn gjør; Ikke pynt med bananer!

https://www.finn.no/realestate/homes...&fks=115919236

Trodde med ett at de hadde pyntet med bananer på lekeplassen også, men det var vist bare en gjenglemt fotball.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 12:33   #17
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Skal det styles, type fancy bordoppdekninger og slikt, bør det overlates til en stylist, spesielt om man selv ikke skjønner poenget med pynt.

Men: Pent oppredde senger med sengetepper, noe utvalgt veggdekor, pynteputer og et pledd i sofaen og noen grønne planter gjør seg uansett, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 13:03   #18
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

JO! Gjør det, gjør det - gjennomfør det!!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 14:17   #19
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg er mest opptatt av det praktiske, og byggningstekniske, og for mye pynt er bare teit syns jeg. Stemningsbilder er bare irriterende. Men siden "alle" pynter så har det sikkert noe for seg så ikke hør på meg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-18, 14:25   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye pynter vi til fotografering/visning av leiligheten?

Jeg er en sånn som kjøper på grunnlag av hvordan huset er lagt opp og innse forbi ganske mye. Men like vel skal mann ikke undervurdere underbevisstheten. Når jeg skulle hjelpe mamma med å selge nå lagde vi litt stemning. Hun har hus i skogen med en fantastisk utsikt spesielt fra stue og kjøkken. Vi dekket på til frokost og la ut teppe og varm kakao og en bok på terassen. Men ikke noe av dette sto på visning. Da er det jo det byggtekniske folk er mest opptatt av. Men de kan sitte å se på bildene og drømme litt om lange frokoster, eller en bok på terassen.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no