Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Såpekassetråden #4

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-23, 17:11   #781
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Alle stasjoner reserverer 1500 nå, pengene er tilbake like fort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 17:13   #782
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Dette var ikke circleK, der er jeg vant med at de gjør det. Dette var Shell. En uting egentlig å reservere så mye. Og unødvendig all den tid pumpen stopper når det ikke er penger på kontoen uansett, som min jo gjorde fordi banken reserverte 2 x 1500 kr.

Men seriøst. For noen kan det jo være et reelt problem at man ikke får fylle om man ikke har 1500 kr + det man skal fylle for på konto.

Du får fylt selv om det ikke er 1500 kr på konto, de reserveres jo bare.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 19:28   #783
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Tror de gjør det for å unngå pumpestikk.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 21:30   #784
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Du får fylt selv om det ikke er 1500 kr på konto, de reserveres jo bare.

Fikk ikke fylt. Pumpen stoppet. Måtte inn, få dem til å låse opp pumpen og betale inne.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-23, 22:46   #785
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.851
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Fikk ikke fylt. Pumpen stoppet. Måtte inn, få dem til å låse opp pumpen og betale inne.

Alltid fått fylt her, selv om det er mindre enn 1500 på konto.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 12:12   #786
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

At jeg har gitt kunde feil €>\??]>, men de som endrer fakta en måned etter fristen, på en torsdag og fredag hvor ALLE er på reise og på søndag kveld kl 22:34. må da GI BESKJED. Og så har jeg mistet den ene øreproppen.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 12:33   #787
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

At jeg har gitt kunde feil €>\??]>, men de som endrer fakta en måned etter fristen, på en torsdag og fredag hvor ALLE er på reise og på søndag kveld kl 22:34. må da GI BESKJED. Og så har jeg mistet den ene øreproppen.

Feil hvafforno?

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 14:29   #788
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

En veldig viktig detalj i salg, vil ikke si hva.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-23, 14:41   #789
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

En veldig viktig detalj i salg, vil ikke si hva.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 08:49   #790
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg er ikke antisemitt og har ingenting imot jøder som folkeslag selv om jeg i disse dager med store bokstaver protesterer mot staten Israels angrep på Gaza. Det må være mulig å skille mellom de to.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 09:41   #791
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.899
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke antisemitt og har ingenting imot jøder som folkeslag selv om jeg i disse dager med store bokstaver protesterer mot staten Israels angrep på Gaza. Det må være mulig å skille mellom de to.

Veldig enig i dette.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 09:57   #792
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke antisemitt og har ingenting imot jøder som folkeslag selv om jeg i disse dager med store bokstaver protesterer mot staten Israels angrep på Gaza. Det må være mulig å skille mellom de to.

Amen! Jeg blir matt av at man drar fram jødestjernen og hitler folk som støtter palestinerne. Og at man støtter palestinernes kamp betyr heller ikke at man støtter Hamas.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-23, 09:58   #793
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er ikke antisemitt og har ingenting imot jøder som folkeslag selv om jeg i disse dager med store bokstaver protesterer mot staten Israels angrep på Gaza. Det må være mulig å skille mellom de to.

Det du sier her er veldig viktig! Likevel skjønner jeg at det er vanskelig akkurat nå, særlig for de som har disse krigsforbrytelsene tett innpå.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-23, 14:56   #794
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Amen! Jeg blir matt av at man drar fram jødestjernen og hitler folk som støtter palestinerne. Og at man støtter palestinernes kamp betyr heller ikke at man støtter Hamas.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-23, 13:38   #795
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.567
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Jeg søkte om bidrag til særlige utgifter gjennom NAV i juni, altså for SEKS MÅNEDER siden. I dag, fredag 03. november, fikk jeg svar om at kvitteringen min ikke har dato og derfor må jeg laste opp en ny. Hvis jeg ikke gjør det innen mandag 06. november, altså TRE dager etter at jeg fikk beskjeden, avslår de søknaden. "Innen" betyr vel også at jeg har til søndag på meg.

Altså. WTF!?! Det er virkelig så vilt uakseptabelt at jeg har ikke ord.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-23, 14:25   #796
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Har kjøpt den andre mascaraen på rad fra vitus apotek. Det er den andre på rad som knekker mellom håndtaket og børsten, så nå står jeg med håndtaket i hånda og børsten usynlig i beholderen med masse mascara nedi. Prøvd med neglesaks og pinsett, ikke noe hell hittil. Og nylig ryddet og kastet alt av gamle mascaraer. Aldri mer det merket. Aldri hendt meg tidligere.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-23, 14:59   #797
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg søkte om bidrag til særlige utgifter gjennom NAV i juni, altså for SEKS MÅNEDER siden. I dag, fredag 03. november, fikk jeg svar om at kvitteringen min ikke har dato og derfor må jeg laste opp en ny. Hvis jeg ikke gjør det innen mandag 06. november, altså TRE dager etter at jeg fikk beskjeden, avslår de søknaden. "Innen" betyr vel også at jeg har til søndag på meg.

Altså. WTF!?! Det er virkelig så vilt uakseptabelt at jeg har ikke ord.

Det er jo hinsides! Man kan ikke gi beskjed på en fredag med så kort varsel!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-23, 15:09   #798
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.737
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Er ikke det typisk NAV og offentlig forvaltning?
Det er jo bare ikke greit i det hele tatt.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-23, 16:53   #799
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Hvis du orker, Input, så vil jeg tro avisene blir glade for sånne horrible saker å skrive om.

Ine, så kjipt! Men ta den med tilbake, så får du i det minste pengene tilbake. Hvilket merke er det?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-23, 18:08   #800
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hvis du orker, Input, så vil jeg tro avisene blir glade for sånne horrible saker å skrive om.

Ine, så kjipt! Men ta den med tilbake, så får du i det minste pengene tilbake. Hvilket merke er det?

Idun, tror jeg. Ja, kan ta den med tilbake og høre hva de sier..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no