Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-16, 19:03   #921
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Hadde tilsvarende skjedd i en privat bedrift som det jeg snakker om så tipper jeg at noe hadde skjedd for lenge siden.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 19:22   #922
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvis jeg som lærer ikke gjør jobben min år ettet år, så blir det jo tatt tak i. Kanskje jeg blir overflyttet til annet arbeidssted eller får andre arbeidsoppgaver.

Hilsen en annen lærer.

Ang, lærere(og sikkert andre også) som blir overført til ny skole, flytter nissen ofte med på lasset, dessverre.
Jeg hadde for øvrig ikke lærere i tanken i det hele tatt da jeg skrev mitt noe fjasete svar i forrige innlegg, men siden jeg mer eller mindre ufrivillig har måttet forholde meg til en etat i kommunen i det siste, passet det godt å få ut litt frustrasjon. Maken til inkompetanse har jeg sjelden sett. Man vet ikke hvem som er kontaktperson, når man omsider har funnet fram til rette vedkommende svarer han/hun ikke på mail. Når man omsider kommer igjennom på telefonen later vedkommende som om han har lest mail, og sånn går nu ukene. Og der er vi vel tilbake til problemet i innlegget jeg quotet, tenker jeg. Ubrukelige folk (og jeg mistenker stort at det ikke handler om bare en brøkdel av jobben) blir overflyttet til et eller annet kommunalt kontor der de kan sitte og irritere blodpropp på folk de liksom er ansatt for å hjelpe.

Hva som irriterer meg? Folk som ikke gjør jobben sin. Framfor alt folk som ikke evner å svare på en e-post i 2016.

rine er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 19:47   #923
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som skal fortelle alt... absolutt alt (!) om hva de har gjort med iPaden de leverer til reklamasjon. Jeg mener alt som har blitt gjort siden de kjøpte den! Hva med bare å forklare hva som ikke virker, i stede for alt som virker.

Ser forresten at mannen bak skranken tenker det samme som jeg.

Libra er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 19:56   #924
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som ikke aktivt bruker e-post. Og som synes det er skrekkelig å måtte begynne med det når de selv har valgt å ta videreutdanning på masternivå.

Folk som maser. Om alt mulig. Som ikke bare kan ta et svar for et svar, men må spørre atten ganger på femten nye måter om akkurat det samme.

Førsteklassinger som ikke skjønner at min sønn er det beste som har skjedd verden og at de alle bare burde bli bestevenn med han! For søren!

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 20:08   #925
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Kjøre kartleggingsprøver på ark med manuell registrering på et håpløst nettsystem, i stedet for å ta den digitalt, når det egentlig er mulig, men nettsiden har valgt å stenge! Utrolig tåpelig. Så da sitter jeg her og må klikke på skjermen 40*25*2 ganger. (2000 klikk, hvis man ikke teller feilklikkingen, selvsagt.)

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 21:45   #926
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Husarbeid.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 21:46   #927
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.560
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

At jeg blir trøtt bare fordi det er kveld.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 21:47   #928
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

To kviser på haka, på samme sted som de to jeg akkurat var kvitt. Why??? Jeg er jo snart 45 år!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 30-08-16, 22:45   #929
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg vet jeg har sagt det før, men klarer ikke å slutte å irritere meg over folk som stiller seg midt i bussen uten å slippe folk forbi, når det er masse ledige seter bak dem, og det fylles opp med folk som sild i tønne i midtgangen foran dem. Hvorfor?

Også irriterer jeg meg innimellom noe fryktelig over et par av niåringens venninner. Makan til dramaqueens.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 31-08-16 kl 09:12.
My er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 08:27   #930
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

To kviser på haka, på samme sted som de to jeg akkurat var kvitt. Why??? Jeg er jo snart 45 år!

Er det noe man kan gjøre? Er det et utømmelig lager av kvisemateriale liggende på akkurat samme sted?

Snuppa har nemlig en kvise MIDT på nesa, og den kommer igjen og igjen. Hun spør om råd, men jeg klarer ikke å komme opp med noe fornuftig.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 08:52   #931
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Er det noe man kan gjøre? Er det et utømmelig lager av kvisemateriale liggende på akkurat samme sted?

Snuppa har nemlig en kvise MIDT på nesa, og den kommer igjen og igjen. Hun spør om råd, men jeg klarer ikke å komme opp med noe fornuftig.

Dette lurer jeg også på. Jeg har en midt på haka som dukker opp "hele tiden", eller i forbindelse med mensen da. Inni h... irriterende.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 09:10   #932
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.039
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Bah.. Jeg og!

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 10:01   #933
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

Eller de ekle, store og vonde underhudskvisene... Jeg har en i tinningen nå, og den er smertefull.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 14:28   #934
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.006
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer

Kviser generelt. Alle som sier at "det vokser du av deg" bør skytes. Hilsen 79-modell som har vært kvisetryne siden 12-års alderen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå  
Gammel 31-08-16, 14:30   #935
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk som syter. Om alt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 14:30   #936
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Men ikke i denne tråden, altså, den er for sånt.

Jeg mente i absolutt alle andre arenaer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 14:31   #937
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Folk som syter. Om alt.

Stein i glasshus, Poly?

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 16:50   #938
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Kubæsjlukt!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 31-08-16, 20:43   #939
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.815
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

JEg bruker basiron mot kviser, smører på der jeg kjenner den kommer, med en gang det gjør vondt og smører til den er borte. smører kun på der kvisa er. Er jeg raskt ute med å starte med Basiron så kan jeg unngå at det blir kvise.

Isprinsessen er ikke aktiv  
Gammel 01-09-16, 16:35   #940
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Evig rot, sko, klær og drit med 4 barn i hus

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no