Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-07, 00:03   #1
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Denne tråden er stjålet fra et annet forum, men jeg synes det var litt gøy å teste seg selv så jeg låner den med hit inn.

Du kan ta testen her: http://www.wintouch.no/

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 00:15   #2
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Jeg skriver saaakte, fikk en score på 156 tegn pr minutt

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 00:31   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

289 tegn pr. minutt.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 00:34   #4
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Jeg skrev test nr. 1 på 425 tegn i sekundet, dvs. omtrent 7 anslag i sekundet. Mener jeg har prøvd den før og klart 550-600. Må nok prøve igjen når jeg ikke er trøtt som en strømpe.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 00:35   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

på 425 tegn i sekundet

Litt trøtt ja. SÅ kjapt skriver jeg ikke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 00:36   #6
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Litt trøtt ja. SÅ kjapt skriver jeg ikke.

Åsså jeg som ble SÅ imponert nå! Fillern. Hohohoho over 400 tegn i sekundet hadde jo vært no vel.

  Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 00:46   #7
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Åsså jeg som ble SÅ imponert nå! Fillern. Hohohoho over 400 tegn i sekundet hadde jo vært no vel.

Måtte ta testen en gang til og fikk 461 anslag i minuttet. Det var et par veldig flinke på topp hundre lista så jeg, den beste med 99999 anslag i minuttet eller noe sånt. Det er ordentlig hurtigtouch det.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 01:02   #8
lijander
ssscccuphersfantassschisk
 
lijander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 752
lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Jeg skriver med 196 i minuttet..men bruker dog ikke touch...og må jo se på tastene hele tiden..skriver masse feil

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 06:46   #9
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Jeg bruker ikke touch, men en slags avvart av det. Jeg skriver ikke kjempefort, men ca. 350 tegn i minuttet. Greit nok til mitt bruk.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 07:53   #10
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Jeg bruker ikke touch. Dog skriver jeg mye fortere UTEN tekst å se etter, enn med tekst. Iom at jeg må kikke på tastaturet innimellom, så går det en del tid bort til det. Jeg mangler dessuten bokstavene på halvparten av tastene mine, så det er ikke alltid lett å peile seg inn til riktig boktav. Skrev med 204 ord i minuttet.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 08:20   #11
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Skriver touch, 396 tegn i minuttet.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 08:21   #12
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Jeg merker at jeg skriver mye raskere når jeg skal skrive min egen tekst enn når jeg skal skrive "diktat" sånn som man gjør i denne testen. Jeg hakker blant annet mye mer når jeg skal følge teksten. Jeg fikk skrivehastighet på 199. Skriver touch med venstre, ikke med høyre (der bruker jeg bare tre fingre, på venstre bruker jeg alle.)

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 08:30   #13
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

402 tegn i minuttet. Bruker touch-metoden.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:33   #14
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

235
Kan ikke touch, men skriver ganske høyt

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:36   #15
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Opprinnelig lagt inn av maggypop, her.

235
Kan ikke touch, men skriver ganske høyt

Du hamrer høylytt på tastene, altså?

Jeg fikk rundt 350 med min høyst hjemmesnekrede metode, men synes det er pyton å skrive oppå teksten på denne måten. I tillegg blir jeg så grinete av kommafeilen i første setning at fingrene slår krøll på seg. På tester der man kan skrive inn i et blankt felt har jeg skåret ca. 500, tror jeg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 10:47   #16
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Du hamrer høylytt på tastene, altså?

Jeg fikk rundt 350 med min høyst hjemmesnekrede metode, men synes det er pyton å skrive oppå teksten på denne måten. I tillegg blir jeg så grinete av kommafeilen i første setning at fingrene slår krøll på seg. På tester der man kan skrive inn i et blankt felt har jeg skåret ca. 500, tror jeg.


Hamrer høylytt, ja. Det burde vel hete Slam, i motsetning til Touch

350 uten touch er veldig bra!

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 11:15   #17
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

Bruker ikke touch. Ser sjelden ned på tastaturet. Fikk 316.


Jeg er raskere når det kommer til å skrive ting som faller ut av hodet fremfor slike diktatoppgaver.

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:20   #18
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

395 tegn i minuttet. Touch på alt unntatt tall - der er det LFT (unntatt på det numeriske tastaturet).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-07, 12:27   #19
Ivrig
På farten igjen
 
Ivrig sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 238
Ivrig er litt kul
Standard

Sv: Hvor raskt skriver du? Test deg selv i Touch

405 pr minutt - bruker "egendefinert Touch" (synder på enkelte taster)

__________________
En lykkelig hedonist og mamman til verdens beste gutt


Ivrig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no