Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Feil i sertifikat - hva er dette??

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-07, 00:55   #1
Frantzen
Passiv
 
Innlegg: n/a
Spørsmål

Feil i sertifikat - hva er dette??

Jeg skulle inn på Ellos sine kundesider og klikket på "Mine tilbud", "Mine bestillinger" osv.
Dette er hva jeg fikk opp:



[IMG]res://ieframe.dll/red_shield_48.png[/IMG] Det er et problem med dette webområdets sikkerhetssertifikat.






Sikkerhetssertifikatet som ble presentert fra dette webområdet ble utstedt for adressen til et annet webområde.


Sikkerhetssertifikatproblemer kan indikere et forsøk på å lure deg eller fange opp data du sender til serveren.


Du bør lukke denne websiden, og ikke fortsette til dette webområdet.

[IMG]res://ieframe.dll/green_shield.png[/IMG]Klikk her for å lukke denne websiden.

[IMG]res://ieframe.dll/red_shield.png[/IMG]Fortsett til dette webområdet (anbefales ikke).

[IMG]res://ieframe.dll/down.png[/IMG] Mer informasjon

<LI id=errorExpl1>Hvis du kom til denne siden ved å klikke en kobling, bør du se på webområdeadressen på adresselinjen for å kontrollere at det er adressen du forventer. <LI id=errorExpl2>Når du går til et webområde med en adresse som https://example.com, kan du prøve å legge til "www" i adressen, https://www.example.com. <LI id=errorExpl3>Hvis du velger å ignorere denne feilen og fortsette, må du ikke oppgi private opplysninger til webområdet.
Se avsnittet Sertifikatfeil i hjelpen i Internet Explorer for mer informasjon.



Hva betyr dette? Kan jeg ignorere det og gå videre?

:lettskremt:

  Svar med sitat
Gammel 19-09-07, 08:28   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Feil i sertifikat - hva er dette??

:abonnere:

Har samme problem på en annen side.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no