Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hva er greia med micellar-vann?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-23, 23:40   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.890
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er greia med micellar-vann?

Jeg har en flaske med (Dermica) micellar-vann innerst i skapet. Det er sjelden jeg bruker det, men jeg blir like overrasket hver eneste gang. For selv om jeg først har renset huden med renseservietter eller ansiktsskrubb/-rens i dusjen, så blir bomullspadsene ordentlig beige. Og det tar liksom aldri slutt. Jeg kan bruke fem pads, og likevel blir de aldri helt hvite.

ER det bare sykt effektivt? Virker de andre rensegreiene egentlig ikke så godt? Eller inneholder micellarvannet noe som reagerer med huden og får fargen på padsen til å bli brun, som et slags salgstriks?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no