Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-12, 22:48   #41
Hulda
Bør lage seg en tittel selv
 
Hulda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.823
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Det er den modellen bøllefrøet har.

Har reima med to glidelåser altså? Det kan jeg ikke komme på å ha sett, men nå er jeg veldig glemsk da...
T2H har det jaffal, de er gigantiske.

__________________
Firebarnsmor.
Hulda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 22:59   #42
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Reima har alltid hatt babymodell med to glidelåser. Men det varierer jo hva butikkene tar inn. Jeg har pleid å kjøpe den modellen fordi det er lettere for de små å kle på. Jeg bare åpner den opp og legger den på gulvet, så kan minsten sette seg oppi den og dra den på.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 21:56   #43
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.034
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Ei uke for sent - men min fireåring som er 105-106 cm høy passer enda sin Reimatec fra i fjor i str 98. Men den er knapp nå, den satt perfekt sist vinter. Han er også ganske langbeint, så det er beina som er litt kort nå når han bøyer seg.

Byttet du den?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:00   #44
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror 92-dressen vil holde til neste år. Poden brukte 86 i Reimatec som toåring, og 92 som treåring. Han brukte 98 da han var fire.

Min 16 mnd gamle jente har vinterdress i 92 nå.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:40   #45
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.004
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Jeg byttet ikke. Jeg fant ut at jeg sikkert kan kjøpe en dress i 98 på salg dersom det skulle knipe, og det hadde blitt dumt dersom 86-dressen på mirakuløst vis ble vokst fra før denne vinteren er omme.

Men da blir vel dilemmaet om jeg bør kjøpe 98 eller 104 på salg. Mannen rister på hodet over meg, og sier at jeg ikke skal kjøpe noe som helst akkurat nå.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-01-12, 22:55   #46
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.468
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Men da blir vel dilemmaet om jeg bør kjøpe 98 eller 104 på salg. Mannen rister på hodet over meg, og sier at jeg ikke skal kjøpe noe som helst akkurat nå.

Vent og se i januar neste år hva du da trenger, er salg da og. Den andre passer nok i alle fall frem til da.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-12, 20:53   #47
Stjerneskuddet
Erfaren
 
Stjerneskuddet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.182
Stjerneskuddet er litt kulStjerneskuddet er litt kul
Standard

Sv: Hvor stor vinterdress trenger en treåring?

Min toåring er 95 cm og 12 kg og bruker 98 i reimadress. Den er ikke for stor verken her eller der. Men neste år tror jeg ikke den passer. Han brukte også 86 ifjor, faktisk bruker han litt av det i gensre ennå, men gjorde et gedigent veksthopp i høst. Jeg ville byttet i 98. Den vil neppe bli for stor.

Stjerneskuddet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no