Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

[Hest] Den store heste- og ridetråden

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-13, 19:55   #21
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Takk nolo og Mrs Longbottom.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 20:04   #22
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store hest og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Vi har seks, veldig trivelig.

Oi, seks hester. Bor du på gård? Hvordan får man egentlig trent og fulgt opp seks hester daglig? Jeg er egentlig stiv av skrekk ifh til å kanskje ha en hest tre dager i uka til høsten.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 20:54   #23
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.986
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Jeg har jobbet i stall og vet alt om hva det krever av jobb med hest, men har aldri ridd! Hadde ansvar for 23 hester hver dag, ikke bare moro, men alikevel har jeg mange gode minner. LilleBøll viser veldig interesse for hester og jeg kunne godt tenke meg å oppmuntre henne i den retningen. Hun er for forsiktig og trenger mer selvtilitt og jeg tror hest kan være rett hobby. Men når er man gammel nok?

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 20:59   #24
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Jeg prøvde å plukke opp igjen ridningen for, tja, et år siden? Var aktiv som ungdom, og hadde en runde som ung voksen (mellom barna), og savner det dypt og inderlig, men har altså dessverre ikke tid. Lurer på å prøve bittelitt igjen til høsten, når guttene mine er så store at de kan være alene hjemme noen timer på kvelden også.

Drømmer om å flytte til landstedet og ha et par, tre tuslende rundt på jordet der.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:01   #25
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Du får presse dem til å begynne selv da vet du, mitt alibi er at jeg rir samtidig som toern.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:03   #26
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg har jobbet i stall og vet alt om hva det krever av jobb med hest, men har aldri ridd! Hadde ansvar for 23 hester hver dag, ikke bare moro, men alikevel har jeg mange gode minner. LilleBøll viser veldig interesse for hester og jeg kunne godt tenke meg å oppmuntre henne i den retningen. Hun er for forsiktig og trenger mer selvtilitt og jeg tror hest kan være rett hobby. Men når er man gammel nok?

Snupsen begynte på ridekurs når hun var 4, på knøttekurs med ponnier og kun 30 minutter riding. avanserte til nybegynnerkurs etter et år.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:03   #27
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Du får presse dem til å begynne selv da vet du, mitt alibi er at jeg rir samtidig som toern.

Tja, nei, det har jeg faktisk ikke råd til.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:04   #28
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg prøvde å plukke opp igjen ridningen for, tja, et år siden? Var aktiv som ungdom, og hadde en runde som ung voksen (mellom barna), og savner det dypt og inderlig, men har altså dessverre ikke tid. Lurer på å prøve bittelitt igjen til høsten, når guttene mine er så store at de kan være alene hjemme noen timer på kvelden også.

Drømmer om å flytte til landstedet og ha et par, tre tuslende rundt på jordet der.

hvor rir/red du?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:07   #29
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.323
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

hvor rir/red du?

I fjellbygda jeg vokste opp da jeg var ung, på ymse privathester/rideskoler/senter et cetera, og på en rideskole i Oslo i gammel alder.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:14   #30
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Jeg rir og kjører hest. Hun jeg er hos har tre kjøre/ride-hester og tre unghester som ikke er innkjørt eller innridd. Alle seks er kaldblodstravere. Jeg er der en gang i uka, og kjører eller rir. I dag red jeg på Bror.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 21:30   #31
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.861
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Fineste tråden! Jeg var hestejente i barndommen og tenårene og begynte på'n igjen da ldstedatteren begynte å ri som 7-åring. Jeg hadde egen hest i flere år i voksen alder, og sendte pøbelprinsessen avgårde til rideundervisng fra hun var 6. Men hun er dessverre superalleegisk og har gitt at fordi hun blir veldig dårlig i stallen, på tross av medisinering.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 22:04   #32
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.986
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Snupsen begynte på ridekurs når hun var 4, på knøttekurs med ponnier og kun 30 minutter riding. avanserte til nybegynnerkurs etter et år.

Ah, så bra! Da tror jeg vi må se på hva vi har rundt her. Takk. :-)

Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-13, 22:32   #33
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Jeg har jobbet i stall og vet alt om hva det krever av jobb med hest, men har aldri ridd! Hadde ansvar for 23 hester hver dag, ikke bare moro, men alikevel har jeg mange gode minner. LilleBøll viser veldig interesse for hester og jeg kunne godt tenke meg å oppmuntre henne i den retningen. Hun er for forsiktig og trenger mer selvtilitt og jeg tror hest kan være rett hobby. Men når er man gammel nok?

FrkLarsen var 8 da hun begynte å ri på en frekk, liten nordlandshest, men hun lærte veldig mye, og etter tre år med hest på fôr, var hun som 11-åring klar for større utfordringer..
Hun var også forsiktig og sjernert, men kontakten med hester og jobben i stallen, særlig dette siste året mens vi har hatt egen hest, har gjort at hun blomstrer. Samtidig opplever jeg at særlig vi to jentene i familien samarbeider på et helt nytt nivå.

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-13, 00:49   #34
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: [Hest] Den store hest og ridetråden

Opprinnelig lagt inn av Mrs. Longbottom, her.

Oi, seks hester. Bor du på gård? Hvordan får man egentlig trent og fulgt opp seks hester daglig? Jeg er egentlig stiv av skrekk ifh til å kanskje ha en hest tre dager i uka til høsten.

Ja vi bor på gård. Hadde vi ikke gjort det ville det jo aldri vært gjennomførbart. Vi leier ut stallplasser i tillegg.

Ungene har hver sin ponni så de står jo for treningen av dem. Jeg har en DV på 17 og en på 3. Den på 17 har vært mye syk så det er begrenset hvor mye jeg har kunnet trene med han i de siste par årene. Den på 3 har jeg ikke begynt å ri skikkelig inn enda. Bare tømmekjørt, longert og sittet litt på i ny og ne.

Så er den siste hesten opprinnelig lillesøsteren min sin. Det er en kaldblodstraver som var nokså stresset da hun kom hit men som nå er omskolert til dressur og spranghest. Så hun er veldig grei nå og jeg har steller på den.

Vi koser oss mye med hestene og jeg er veldig bevisst på hvor jeg legger ambisjonsnivået mitt. Hadde jeg kjørt den perfeksjonistiske stilen hadde det aldri gått. Jeg jobber jo ikke selv på gården engang men har en nokså styrete stilling utenom.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 09:39   #35
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Har vært på to fine prøveturer på den nye hesten. For en hest, altså, helt nydelig å ri, men så enormt stor. Jeg skal på første tur/trening aleine i dag, og er litt nervøs, egentlig. Selv om det har gått 100% problemfritt de andre gangene. Neste uke skal jeg ha han tre dager. :-)

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 14:24   #36
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Så gøy! Har du bilde av han?

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 14:31   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.861
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Jeg vil også gjerne se bilde. Jeg hadde min høyt elskede tyske halvblodshest i flere år, og savner ham enda. Han kom inn i livet mitt på et tidspunkt hvor jeg virkelig trengte noe positivt og jeg kommer alltid til å huske tiden med ham som noe utrolig fint. Og så kommer jeg alltid til å elske hester.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 17:38   #38
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Hm, hvordan laster man opp bilder fra iphonen her?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 17:43   #39
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Blir dette rett, tro

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (492,8 KB, 13 visninger)
__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-13, 17:44   #40
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: [Hest] Den store heste- og ridetråden

Sånn?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (224,5 KB, 31 visninger)
__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no