Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Grønne fingre

Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Grønne fingre Alt om blomster inne og ute, frukttrær, busker, kjøkkenhage, kompost og uterom.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-03-16, 16:02   #1
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Jeg må få sådd tomater, agurk og chili i løpet av uken. De skal på et kjøkken i kjelleren og der er det kjølig og litt dårlig belysning. Jeg har plantelys og varmematte stående. (Og radio, men den er til meg og ikke plantene.)

Når bør lys og varme stå på? Og hvor lenge av gangen?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:11   #2
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Ingen som vet?

Sådde forrige søndag. Agurkene spirte raskt og har fått et stort blad hver. De bør vel snart komme ute av varm8 og under lys?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 21:39   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Opprinnelig lagt inn av Éowyn, her.

Ingen som vet?

Sådde forrige søndag. Agurkene spirte raskt og har fått et stort blad hver. De bør vel snart komme ute av varm8 og under lys?

Jeg flytter alt mitt fra varmematte og under lys så fort det spirer, det ser ut til å funke bra.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:12   #4
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Men hvor lenge av gangen skal lyset stå på?

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-16, 22:23   #5
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.340
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Jeg husker ikke hva mine står på nå, de står med timer som ikke er justert på siden i fjor. Jeg tror mitt går av klokka 23 og på klokka 7, plantene vil vel i alle fall ha åtte timer natt. Jeg mener å huske jeg hadde kortere først, men justerte opp, fordi jeg gjerne står og pusler i vinterhagen på kveldstid og trenger lys.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-16, 00:00   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.572
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Plantelys og varmematte - Når og hvor ofte stå på?

Mine har glemt å få natt i år. Har ikke timer på dem nemlig, husker ikke hvor den ligger, så jeg plugga i kontakten, og der har den stått.... Ammetåke. Klart de vi ha natt, men skal de få de må jeg finne timeren, for garantert glemmer jeg å slå på ellers

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no