Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-11, 10:34   #961
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De har mange igjen - både i den grå og den sorte/rosa på black/white på city lade. FP-kjolen også.

Hmm, kanskje jeg skulle overtalt mannen til en Trondheimstur. Evt. spurt om de kan sende.
Jeg fikk FP-kjolen på døren i dag, uten toll og tull, men jeg lurer på om den ble i korteste laget for meg. Jeg kan selvsagt ha den utenfor en mørkblå slim jeans jeg har, men ville helst ha brukt den som kjole.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:30   #962
Knerten
lykkelig
 
Knerten sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 2.411
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Hmm, kanskje jeg skulle overtalt mannen til en Trondheimstur. Evt. spurt om de kan sende.
Jeg fikk FP-kjolen på døren i dag, uten toll og tull, men jeg lurer på om den ble i korteste laget for meg. Jeg kan selvsagt ha den utenfor en mørkblå slim jeans jeg har, men ville helst ha brukt den som kjole.

Du får garantert solgt den her inne.
Jeg er kjempefornøyd med min. Enig i at den muligens er litt kort, men det går med et skrik. Jeg er 175 cm høy og bruker den som kjole.

Knerten er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:31   #963
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Hmm, kanskje jeg skulle overtalt mannen til en Trondheimstur. Evt. spurt om de kan sende.
Jeg fikk FP-kjolen på døren i dag, uten toll og tull, men jeg lurer på om den ble i korteste laget for meg. Jeg kan selvsagt ha den utenfor en mørkblå slim jeans jeg har, men ville helst ha brukt den som kjole.

Hva med en underkjole?

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:33   #964
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Jeg er 176 og synes Creamkjolen blir for kort som kjole. Men bruker den til tights, og da føler jeg det går greit.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:33   #965
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Hmm, kanskje jeg skulle overtalt mannen til en Trondheimstur. Evt. spurt om de kan sende.
Jeg fikk FP-kjolen på døren i dag, uten toll og tull, men jeg lurer på om den ble i korteste laget for meg. Jeg kan selvsagt ha den utenfor en mørkblå slim jeans jeg har, men ville helst ha brukt den som kjole.

Hvor bestilte du fra?

Frost er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 11:50   #966
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Hva med en underkjole?

Jeg vet ikke, funker det med underkjole på denne kjolen?

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Hvor bestilte du fra?

Jeg bestilte fra den linken Nessie la ut, tror det er hjemmesiden til Cream i Danmark.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 13:24   #967
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.737
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg vet ikke, funker det med underkjole på denne kjolen?

Det er jo allerede blonder nederst så det burde vel gå. Jeg er 170 og synes ikke den ble for kort. Den er derimot litt stor i størrelsen og jeg vurderer å sy den litt inn der den allerede er rynkete.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 13:28   #968
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.

Jeg vet ikke, funker det med underkjole på denne kjolen?

Jeg forsøkte med et underskjørt fra Odd Molly, men det ble for rynkete under synes jeg. Men har en underkjole jeg tenkte å prøve. Men den går jo litt opp i sidene, så det ble noe rart på meg ihvertfall.

Isa er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 13:53   #969
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.950
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Er det den blå dongrikjolen fra Cream vi snakker om? Jeg kjenner at jeg MÅ ha den, men hvordan få tak i? Jeg er ikke så god til å finne nettbutikker, men jeg er veldig god til å handle hvis noen hjelper meg å finne rett butikk!

banana er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 14:14   #970
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Er det den blå dongrikjolen fra Cream vi snakker om? Jeg kjenner at jeg MÅ ha den, men hvordan få tak i? Jeg er ikke så god til å finne nettbutikker, men jeg er veldig god til å handle hvis noen hjelper meg å finne rett butikk!

"Studio Mote" har den iallefall (om du er på FB så har de side der).
Du kan sikkert få tilsendt.
Ellers finnes den på Cream sine sider.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 16:00   #971
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.831
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Jeg har brukt FP-kjolen med bare tights under, men også med underkjole. Den er litt kort når man sitter, ihvertfall!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 16:19   #972
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

De kom i posten i dag og var alt for store og det finnes ikke mindre
Kan en såle hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Har ønsket meg de lenge. Nå kan våren komme

Christa er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 16:48   #973
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Banana: Jeg kjøpte min hos Zeck i Tønsberg/Olsrød.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 16:48   #974
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Forøvrig signerer jeg Knerten. Jeg er 175 cm og bruker den som kjole.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 17:18   #975
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.693
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Den er på lista mi, men hvordan er den i str?

Den er fra Line of Oslo og da må jeg alltid ned en str. Er vanlivis M, men har S i denne, ellers synes jeg den blir for "flagrete".

Karamell: Du var nok for rask for meg... Men det blir nok ikke kjole på meg uansett.

Apple er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 17:35   #976
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10



Jepp! . Jeg prøvde kjolen på med en underkjole i lys farge fra Cream og det ble veldig fint. I tillegg velger jeg å ha lyse benklær, men ellers ble dette antrekket mitt i dag. Det stod navnet mitt på, tror jeg....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 17:42   #977
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.418
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Den er fra Line of Oslo og da må jeg alltid ned en str. Er vanlivis M, men har S i denne, ellers synes jeg den blir for "flagrete".

Karamell: Du var nok for rask for meg... Men det blir nok ikke kjole på meg uansett.

M ble for trang over bysten til meg, og altfor mye stoff over bh-stroppen-bak på ryggen.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 18:02   #978
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av amor, her.



Jepp! . Jeg prøvde kjolen på med en underkjole i lys farge fra Cream og det ble veldig fint. I tillegg velger jeg å ha lyse benklær, men ellers ble dette antrekket mitt i dag. Det stod navnet mitt på, tror jeg....

Dette er vel kjolen Mei falt for i Ønsketråden? Du får ile inn og fortelle om str og hvor du har kjøpt den

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 18:03   #979
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.864
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Dette er vel kjolen Mei falt for i Ønsketråden? Du får ile inn og fortelle om str og hvor du har kjøpt den

Jeg så den på Gozip i Lillestrøm i dag - 899 kroner. Mener jeg så at det også fantes en variant som var lys, lys blå i livet.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv  
Gammel 11-02-11, 18:06   #980
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den skrekkelig lange shoppingtråden 10

Pris og størrelse amor?

Mei er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no