Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Moraltest - prøver igjen!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva er verst?
Svindle skatt ved å kjøpe varer på utenlandske nettbutikker som merker varene med "gift" 22 22,68%
Tigge etter prikker på forum 19 19,59%
Servere barna ferdigmat mer enn halvparten av dagene i uken 45 46,39%
Skrive "nysgjerrig" eller "abonnere" feil 11 11,34%
Deltakere: 97. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-11-06, 22:06   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Faderrullan. Dere er en gjeng prektige kjerringer.

Og det er du skikkelig sjokkert over, sant?

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:08   #42
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Det går da ikke an å plage seg selv med å definere kjøpebrød og posesaus som ferdigmat. Ikke for meg i alle fall. Senke kravene fungerer fint for meg, Myrsnipa du må prøve det du også.

Forresten så er nok hjemmelaget burger veldig sunt og utrolig digg, jeg tror nesten jeg må prøve å lage det til middag en av dagene!

Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:08   #43
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Jeg stemte nummer 1, jeg er livredd alt som er ulovlig

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 22:28   #44
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Det går da ikke an å plage seg selv med å definere kjøpebrød og posesaus som ferdigmat. Ikke for meg i alle fall. Senke kravene fungerer fint for meg, Myrsnipa du må prøve det du også.

Forresten så er nok hjemmelaget burger veldig sunt og utrolig digg, jeg tror nesten jeg må prøve å lage det til middag en av dagene!

Heldigvis baker jeg brød og lager all saus selv, så jeg er kanskje berget. Men vi spiser ferdiglagde fiskekaker, fiskeboller, fiskegrateng og kjøttkaker. Grøss og gru.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:13   #45
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Det manglet et alternativ. "None of the above" - for oss som snyter, tigger, feilforer og trykkleifer av mangel på bedre livsinnhold.

Vil ikke være prektig kjerring :angst:

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-11-06, 23:56   #46
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det manglet et alternativ. "None of the above" - for oss som snyter, tigger, feilforer og trykkleifer av mangel på bedre livsinnhold.

Vil ikke være prektig kjerring :angst:

Hi hi helt enig... min største synd er å være prektig kjærring!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:01   #47
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og det er du skikkelig sjokkert over, sant?

Ikke egentlig. Jeg håper bare ikke dere driver aktiv omvending hele tiden.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:25   #48
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Myrsnipa: Det ser ut for meg som om du tar denne spørrisen altfor seriøst. Jeg har betraktet den som en delvis selvironisk greie, og svarte selvsagt at det verste er å tigge prikker.

Blir du virkelig så gretten som jeg oppfatter deg av ordvalg ("for pokker") og smileyer ? Mat man ikke har lagd selv ER eller delvis ferdigmat. Hvis definisjonen er et problem for deg, så får du finne på en artigere definisjon, da. Og hvis det er et problem for deg at noe av maten dere spiser ikke er laget fra bunnen, må du gjøre noe med det.

Men du skal jo på matkurs hos meg om to mnd, så da skal vi få orden på dette Og drikke en del vin.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:26   #49
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Myrsnipa: Det ser ut for meg som om du tar denne spørrisen altfor seriøst. Jeg har betraktet den som en delvis selvironisk greie, og svarte selvsagt at det verste er å tigge prikker.

Nei, nei, nei. Da leser du ikke ironien min. Knegging og surtryner er som regel er godt tegn.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:39   #50
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns det med ferdigmaten. Tenker ikke på babymat på glass.

Jeg er enig med Maximillia. :meeloper:


I tillegg må jeg si at jeg ikke skjønner hvorfor noen blir så sure over prikketigging. Er det nøye, liksom?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:40   #51
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Nei, nei, nei. Da leser du ikke ironien min. Knegging og surtryner er som regel er godt tegn.

Å, guuud Jeg ble alvorlig bekymret. Men nå skal du heldigvis på matkurs hos Mim og kan sette en stopper for den massive omsorgssvikten.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:43   #52
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Ferdigmat er vel mest alvorlig, men det kommer jo igjen an på hva man mener med ferdigmat. Det er forskjell på grandis og Lofoten fiskeboller. Irriterende skrivefeil kommer på en klar nummer to og er nesten like skadelig på kropp og sjel.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 08:58   #53
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.151
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Ikke egentlig. Jeg håper bare ikke dere driver aktiv omvending hele tiden.

Jeg ser naturligvis aktivt ned på alle som ikke kan stave "nysgjerrig", og rødprikker eller innrapporterer det hver gang jeg ser det. Det er til deres eget beste. Er man moralsk, så er man moralsk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 09:52   #54
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg ser naturligvis aktivt ned på alle som ikke kan stave "nysgjerrig", og rødprikker eller innrapporterer det hver gang jeg ser det. Det er til deres eget beste. Er man moralsk, så er man moralsk.

Akkurat den støtter jeg deg på.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 11:59   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Kan man kalle det hjemmelaget mat når alt man gjør er å blande og/eller varme?

Nå driver jeg å tenker voldsomt. Når man koker potet så er jo det egentlig bare å varme den, men kokt potet er vel ikke ferdigmat?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:02   #56
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nå driver jeg å tenker voldsomt. Når man koker potet så er jo det egentlig bare å varme den, men kokt potet er vel ikke ferdigmat?

Jo, det er et ferdigprodukt fra vårherre.

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:10   #57
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Nå driver jeg å tenker voldsomt. Når man koker potet så er jo det egentlig bare å varme den, men kokt potet er vel ikke ferdigmat?

Nå har jeg tenkt litt mer og funnet ut at jeg ikke hadde tenkt lenge nok tidligere. Jeg ombestemmer meg, men siden noen allerede har qoutet innlegget mitt så lar jeg det stå der i all sin idioti.


Så over til det med skrivefeil: jeg synes toleransen for det å ikke kunne stave er utrolig liten i dette forumet. Ja, jeg har skrivefeil. Det er umulig for meg å høre hvordan et ord staves, selv de minste små ord. Derfor må jeg pugge stavemåten på alle ord. Noen vil bli feil noen ganger. Jeg vet at dere synes det er kult å være flisespikkere på det, men det synes ikke jeg.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:18   #58
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Opprinnelig lagt inn av søster, her.

Jo, det er et ferdigprodukt fra vårherre.

Så kult! Vet du om han har takeaway?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:21   #59
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Valgte alt.1 jeg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-06, 12:33   #60
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Moraltest - prøver igjen!

Det jeg legger mest merke til og som setter seg litt i magen, som en liten NGHH, å nei!, er alternativ 4.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no