Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva irriterer deg på treningssenteret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-13, 18:40   #21
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg kommer faktisk ikke på noe?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:43   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Gjør denne signaturen meg til en bedreviter?

Ja. Eller i det minste rimelig arrogant.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:45   #23
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Gjør denne signaturen meg til en bedreviter?

Vel, den signaturen kan gi et inntrykk av at du er ganske bedrevitende. Jeg har hatt ganske mange harde styrkeøkter som ikke har involvert en eneste knebøy eller et markløft. De er riktignok gode øvelser, men personlig ville jeg blitt drittlei om hver eneste treningsøkt jeg hadde inkluderte disse øvelsene.

For å svare på spørsmålet så misliker jeg mest gutta som tror de er så himla tøffe at de kan okkupere hele frivektområdet, når de med fordel tatt litt hensyn og halvert plassen de bruker. Man trenger ikke tre benker og vekter med ti forskjellige tyngder til enhver tid når man bare er to som trener sammen. Man kan også med fordel rydde etter seg, spesielt når man finner det veldig nødvendig å dra utstyret rundt omkring i hele treningsenteret. Og la PT-utstyret være i PT-sonen, vi som trener med PT har faktisk betalt en del for timen vår og da er det kjipt at tid går bort i at PT-en leter etter utstyr en eller annen noldus "bare" skulle låne litt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:54   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg kan love deg at om du hadde kommet til meg etter at jeg har gjort en 15 kilometers progressiv økt på tredemølla, og påstått at det ikke var hard trening, DA hadde jeg blitt irritert.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 18:57   #25
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Vel, den signaturen kan gi et inntrykk av at du er ganske bedrevitende. Jeg har hatt ganske mange harde styrkeøkter som ikke har involvert en eneste knebøy eller et markløft. De er riktignok gode øvelser, men personlig ville jeg blitt drittlei om hver eneste treningsøkt jeg hadde inkluderte disse øvelsene.

For å svare på spørsmålet så misliker jeg mest gutta som tror de er så himla tøffe at de kan okkupere hele frivektområdet, når de med fordel tatt litt hensyn og halvert plassen de bruker. Man trenger ikke tre benker og vekter med ti forskjellige tyngder til enhver tid når man bare er to som trener sammen. Man kan også med fordel rydde etter seg, spesielt når man finner det veldig nødvendig å dra utstyret rundt omkring i hele treningsenteret. Og la PT-utstyret være i PT-sonen, vi som trener med PT har faktisk betalt en del for timen vår og da er det kjipt at tid går bort i at PT-en leter etter utstyr en eller annen noldus "bare" skulle låne litt.

Ja, treningsøkter kan også være tunge uten disse øvelsene, helt klart!
Men min mening er at man har ikke et komplett treningsopplegg, om disse øvelsene ikke er med
Det kommer jo også an på hva man legger i ordet bedreviter.
Om dere synes jeg er en bedreviter fordi jeg har en annen mening en dere, og synes mark/knebøy burde være med i et treningsprogram, ja da er jeg det.
Min deffinisjon på en bedreviter, er derimot at en person påpeker andres feil gang på gang. Noe jeg ikke kan se signaturen min roper ut.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:06   #26
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Når folk legger beslag på det ene knebøystativet på senteret til bicepscurl.

Eller når folk beveger seg for nært inntil meg mens jeg er midt i et sett, fort gjort å skade seg selv (under f.eks. knebøy) eller dem (holdt en gang på å måke stangen i hodet til en som plutselig gjorde utfall midt inn i styrkevendingene mine).

Det har heller ikke jeg forstått. Flere her på senteret står å trener biceps på knebøyplassen, når curlstangen ligger rett vedsiden av O.o

Har vært på tur å gjøre det samme selv. Her er problemet at folk skal låne vekter fra knebøystativet, å kryper UNDER stangen for å komme forbi når jeg står med den på skuldrene.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:14   #27
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

- Vekter og benker som blir flyttet på og ikke satt tilbake på plass
- At jeg må hekte av tunge vektskiver på knebøystanga før jeg kan finne fram det jeg skal ha
- Folk som står og prater i stedet for å trene
- Folk som tar lange pauser mellom settene, og legger beslag på benken i lang tid

Tja, det var ikke lite.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:19   #28
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.236
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg irriterer meg over at folk ikke gidder å rydde etter seg. Klarer du å løfte 150 kg i benk så klarer du å løfte dem av igjen også. Det er vel det eneste litt irriterende på senteret mitt, det meste er jeg godt fornøyd med!

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:19   #29
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.688
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Jenter (eller gutter for den del) som skravler mer enn de trener. Er jeg på treningssenter, er det for å gi jernet og trene hardt, ikke være på "venninnetreff". De tar jo bare opp plassen med den ineffektive treningen sin.

Det tenker jeg også. Jeg liker ikke at folk henger rundt på apparatene slik at andre ikke kan få brukt dem, det er vel det eneste jeg irriterer meg litt på - i tillegg til de som ikke tørker over apparatene når de er dyvåte av svette, kanskje. Jeg er ikke SÅ glad i å gnukke meg i andres svette (men det irriterer meg ikke supermye altså)

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:27   #30
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Downfall, her.

Min deffinisjon på en bedreviter, er derimot at en person påpeker andres feil gang på gang. Noe jeg ikke kan se signaturen min roper ut.

Definisjonen på en bedreviter er en som tror han vet bedre enn andre. Det er ikke nødvendig å være belærende for å være en bedreviter, selv om de to ofte henger sammen. Har jeg hørt.

Opprinnelig lagt inn av Bokmålsordboka

bedrevitende a3
1 som tror en vet bedre, overbærende
en b- person

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:28   #31
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

For øvrig er det da ikke noe galt i å være en bedreviter.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 19:31   #32
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

For øvrig er det da ikke noe galt i å være en bedreviter.

Det spørs da hvor langt denne bedreviteren tar det? Les innlegget mitt på forige side, vil du si dette er greit?

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:27   #33
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Trener ikke på treningssenter, og de gangene jeg har trent på treningssenter i det siste har det vært etter stengetid. Jeg har forresten hatt mange harde og gode styrkeøkter uten squats og deadlift! Jeg ville også vært forholdsvis hissig om du hadde fortalt meg at det ikke var en god treningsøkt etter en time cross fits med tabata intervall uten squats på programmet den kvelden.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:36   #34
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Kaija, her.

Folk som ikke vasker apparatene. Svette håndtak, og merker etter svetterumper er ekkelt.
Folk som sitter fem-ti minutter og skravler, mens de tar opp plassen på et apparat jeg venter på.

Kan signere dette. :lat:

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:38   #35
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg har da heller aldri sagt man ikke kan ha en god treningsøkt uten knebøy eller mark! Det jeg sier, er at etter min mening, skal et STYRKEtreningsprogram inneholde disse to øvelsene. Altså trening med vekter.
Jeg har selv prøvd tabata, noe som er knallbra trening.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:41   #36
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.360
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Folk som himler nedlatende over mine antall vekter på apparatene. De himler uten å bevege på øynene, men jeg ser det nok!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:43   #37
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Folk som himler nedlatende over mine antall vekter på apparatene. De himler uten å bevege på øynene, men jeg ser det nok!

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:46   #38
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.631
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

At jeg ikke er i bedre form.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:46   #39
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kommer faktisk ikke på noe?

Ikke jeg heller.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-03-13, 20:47   #40
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.176
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

At jeg ikke er i bedre form.



Og jeg irriterer meg over folk som løper fortere enn meg på nabotredemølla.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no