Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jackos minnestund på TV

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-09, 22:19   #41
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jammen, deres virkelighet er ikke helt den samme som vår. Storståheishow er strengt tatt everydaylife. Det er ikke nødvendigvis en god ting nei, men ikke alltid galt heller.

Ikke glem at dise barna har blitt skjermet fra alt ståket og ståheiet i alle disse årene, og det ble arrangert en minnestund for familien før det offentlige showet. Selv om faren deres var en av verdens mest kjente menn har de kunnet bevege seg relativt fritt (ikke sammen med han da), og har aldri stått på en scene foran tusenvis av mennesker i til dels panisk sorg. Jeg har ikke sett den aktuelle minnestunden, og jeg aner ikke hva som ligger til grunn for at hun var der, men min umiddelbare reaksjon er at hun burde vært skånet for det, selv om hun ville selv.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:20   #42
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ikke glem at dise barna har blitt skjermet fra alt ståket og ståheiet i alle disse årene, og det ble arrangert en minnestund for familien før det offentlige showet. Selv om faren deres var en av verdens mest kjente menn har de kunnet bevege seg relativt fritt (ikke sammen med han da), og har aldri stått på en scene foran tusenvis av mennesker i til dels panisk sorg. Jeg har ikke sett den aktuelle minnestunden, og jeg aner ikke hva som ligger til grunn for at hun var der, men min umiddelbare reaksjon er at hun burde vært skånet for det, selv om hun ville selv.

Nei, jeg har ikke glemt det, men disse små er nok fortsatt hakket mer vant til media og publikum enn "normale" barn. Og jeg tenker at hvis hun virkelig ville - så får hun aldri sjansen igjen. Jeg tror at det er verre å bli nektet å delta på den måten man ønsker i sin fars minnestund, enn å måtte takle noen fler reaksjoner enn man var forberedt på siden man deltok.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:23   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Nei, jeg har ikke glemt det, men disse små er nok fortsatt hakket mer vant til media og publikum enn "normale" barn. Og jeg tenker at hvis hun virkelig ville - så får hun aldri sjansen igjen. Jeg tror at det er verre å bli nektet å delta på den måten man ønsker i sin fars minnestund, enn å måtte takle noen fler reaksjoner enn man var forberedt på siden man deltok.

Joda, men et barn vil heller ikke kunne vite hvordan en sånn situasjon vil fortone seg på forhånd, og det er ikke snakk om å nekte henne å sørge eller ta farvel med faren sin i det hele tatt.

For øvrig tenker jeg mest på hvordan livet blir for disse barna fremover, nå som ingen skjermer dem lengre. De kommer virkelig til å bl jaget av paparazziene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:27   #44
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Syns det var en verdig og flott minnestund.
Jeg reagerte ikke negativt på at datteren til Michael stod frem, det tror jeg var høyst frivillig - og utrolig sterkt da hun brøt ut i gråt. Fint at familien hans var sentrale i denne sammenhengen.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:34   #45
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Syns det var en verdig og flott minnestund.
Jeg reagerte ikke negativt på at datteren til Michael stod frem, det tror jeg var høyst frivillig - og utrolig sterkt da hun brøt ut i gråt. Fint at familien hans var sentrale i denne sammenhengen.

Ja, takk og lov for at hun begynte å gråte. Hva ville verden ha sagt hvis hun begynte å le? Noe som ikke er en uvanlig sjokkreaksjon.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:35   #46
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Joda, men et barn vil heller ikke kunne vite hvordan en sånn situasjon vil fortone seg på forhånd, og det er ikke snakk om å nekte henne å sørge eller ta farvel med faren sin i det hele tatt.

For øvrig tenker jeg mest på hvordan livet blir for disse barna fremover, nå som ingen skjermer dem lengre. De kommer virkelig til å bl jaget av paparazziene.

Joa, du har jo selvfølgelig et poeng. Men ja. Nei. Jeg vet ikke.

Og ja.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:36   #47
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Synes det var en flott minnestund, veldig rørende å se og høre ordene til datteren Paris.

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:39   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Nå har jeg sett innslaget og med en bestemor som presser mikrofonen opp i ansiktet hennes så er jeg ikke så veldig overbevist over "frivilligheten" i det hele. Menmen, det er vel egentlig ingen big deal. Det er kanskje mest ekkelt for oss, som føler at vi blir tvunget til å grafse i en privat sorg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:39   #49
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Åja, jeg har jo ikke sett det en gang.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:40   #50
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Svensk TV4 viser opptak fra The Dangerous Tour nå, for de som er interessert. Ja, innimellom den j##%& reklamen, da.

PVR.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:40   #51
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Åja, jeg har jo ikke sett det en gang.

Du assa.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:41   #52
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Jeg synes det var en verdig minnestund.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:41   #53
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg syns mediadekningen av det her er helt absurd jeg. Bilde av Espen Eckbo og Steinjo som er superhappy for å gå i en begravelse?!



Altså, helt fra starten har jeg vært sikker på at alt de har gjort og sagt har vært tull, satire over alle de som faktisk er slik og mediehysteriet.

En kollega av en venn av meg, som har et relativt seriøst yrke er nå sykemeldt på 2. uken pga MJs død. Og ingen betviler at han faktisk er syk.

Mye rare folk der ute.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:42   #54
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Du assa.


Jeg diskuterte på generelt grunnlag.





Sorry. Det var urutinert.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:43   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Altså, helt fra starten har jeg vært sikker på at alt de har gjort og sagt har vært tull, satire over alle de som faktisk er slik og mediehysteriet.

Jeg har tenkt tanken selv. Av og til lurer jeg på om Espen Eckbo er en figur skapt av Espen Eckbo.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:43   #56
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg synes det var en verdig minnestund.

Enig i det.
Stusset bare på at barna plutselig var så veldig i fokus i deres mest sårbare situasjon...

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:44   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg diskuterte på generelt grunnlag.

Jeg greide å slenge inn en god håndfull innlegg før jeg hadde set innslaget jeg også da.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-09, 22:45   #58
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Go\jenta, her.

Enig i det.
Stusset bare på at barna plutselig var så veldig i fokus i deres mest sårbare situasjon...

Det fikk jeg ikke med meg, jeg holdt på å legge småen. Jeg hørte det i bakgrunnen. Det burde de sluppet.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 01:10   #59
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Synes minnestunden var verdig for den fantastiske artisten Michael Jackson var.

Å se datteren Paris snakke om faren sin var virkelig vondt. Jeg hulket og gråt med. Jeg håper barna blir tatt godt vare på. Jeg synes det var fint at de fikk delta og ikke ble holdt utenfor. Jeg synes det så ut som Paris ønsket selv å si noe. Hvorfor skulle de ha presset henne til det? Da hadde vel de andre barna også ha måttet si noe? Huff, kan ikke forstille meg en gang hvor vondt det må være å miste faren sin, stakkars små.

Talen til Brooke Shields var så fin. Og når broren Jermaine sang "Smile" var rørende.

Ellers fikk jeg litt sånn "vekkelsesmøte" følelse over en del av seremonien. Men veldig mange(til sammenligning med Europeere)Amerikanere er jo religiøse.

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-09, 01:44   #60
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Fadese, her.

Joda, det er godt mulig. Men visse ting bør vi voksne sette ned foten for. Hun kan sitte ved farens båre og fortelle ham at hun er glad i ham, ikke delta i et tårevått storståhei-show som er fullspekket av folk og som kringkastes verden rundt.

Jeg synes det er like ille om de hadde blitt holdt utenfor og de egentlig hadde lyst til å delta. Hvorfor skal barna skånes for å vise sin sorg?

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no