Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-06-16, 13:55   #221
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Ansiktskremen med solfaktor. Den er fet og renner ned i øynene.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 02-06-16, 15:48   #222
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Hvorfor er det vegarbeid og innsnevring på det aller mest traffikerte og smaleste stykke sykkelvei inn til Oslo akkurat nå. . Det kunne vært gjort sent i fjor høst.

Men se så fiiint det blir!!

I dag var det kommet asfalt, så jeg, og gleder meg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 16:44   #223
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Jeg har mistet to skolebrød! Hadde dem for en time siden. Jeg har lett overalt. Overalt på ekte! De var ikke på do. Ikke i roteskuffen heller. Ingen barn kan ha tatt dem. DJEEZES!!! Kanskje det er varmen? Kanskje jeg er blitt gal? Det kan hende jeg bare drømmer.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 16:56   #224
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg har mistet to skolebrød! Hadde dem for en time siden. Jeg har lett overalt. Overalt på ekte! De var ikke på do. Ikke i roteskuffen heller. Ingen barn kan ha tatt dem. DJEEZES!!! Kanskje det er varmen? Kanskje jeg er blitt gal? Det kan hende jeg bare drømmer.

Sikker på at du ikke har spist dem?

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 17:03   #225
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Sikker på at du ikke har spist dem?

Ha ha ha veldig morsom... NEI JEG HAR IKKE DET, TENK! Men jeg vil. Spise skolebrød.

Drømmedama er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 20:44   #226
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Jeg har mistet to skolebrød! Hadde dem for en time siden. Jeg har lett overalt. Overalt på ekte! De var ikke på do. Ikke i roteskuffen heller. Ingen barn kan ha tatt dem. DJEEZES!!! Kanskje det er varmen? Kanskje jeg er blitt gal? Det kan hende jeg bare drømmer.

Sånt er så irriterende!

Yngste hadde på seg en kortermed pysj tidligere i uken. Toppen er søkkvekk. Skjønner ikke hvordan det er mulig.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 21:43   #227
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer

Kryssallergi.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 02-06-16, 23:46   #228
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Når måsen driter på den nyvaskede bilen din.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 00:21   #229
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer

Når neglene knekker i det du endelig skal begynne på nedoverbakkene, og det gjør skjitvondt å jogge nedover, når det var det du gledet deg til i alle oppoverbakkene. Og når man må krølle tærne for ikke å få alt for vondt, så ender man opp med krampe i leggene.

annemede er aktiv nå  
Gammel 03-06-16, 01:07   #230
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer

De nye reglene for reise utenlands med dyr.
Det står en ting, som er totalt uforståelig egentlig. HVEM er eier av dyret. DET er det ingen som kan svare på, altså hvor de finner ut av hvem som eier dyret. Og når man ringer mattilsynet, ja da får man jaggu ENDA en ny forklaring, så ,man skjønner INGENTING.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 01:54   #231
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Reiseregninger!

Og med det: Lange lister over land som er NESTEN alfabetiserte, men ikke helt.

3 timer av livet man aldri får tilbake.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 13:21   #232
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Sneglo, her.

De nye reglene for reise utenlands med dyr.
Det står en ting, som er totalt uforståelig egentlig. HVEM er eier av dyret. DET er det ingen som kan svare på, altså hvor de finner ut av hvem som eier dyret. Og når man ringer mattilsynet, ja da får man jaggu ENDA en ny forklaring, så ,man skjønner INGENTING.

Jeg har nettopp kjøpt hund som har blitt registrert på meg hos NKK, og fått eierbevis. Noe sånt de er ute etter, kanskje?

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 13:23   #233
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

ESA.

Når ArcGis henger.

Ingen god dag for meg når det gjelder digitale hjelpemiddel.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 14:37   #234
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Folk sm prater når andre har innlegg på seminar.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 14:38   #235
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Mennesker som ringer til meg mens de spiser. SVELG MATEN DIN FØRST!

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 14:40   #236
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mennesker som ringer til meg mens de spiser. SVELG MATEN DIN FØRST!

Herregud, mamma gjør det hele tiden. Sitter i andre enden og gumler druer eller noe sånt, mens hun snakker. Jeg har sagt det utallige ganger, at jeg ikke kan fordra det, men det går ikke inn. Hun har til og med spist knekkebrød i øret mitt ved noen anledninger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 14:43   #237
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Herregud, mamma gjør det hele tiden. Sitter i andre enden og gumler druer eller noe sånt, mens hun snakker. Jeg har sagt det utallige ganger, at jeg ikke kan fordra det, men det går ikke inn. Hun har til og med spist knekkebrød i øret mitt ved noen anledninger.

:hyyyyyyyyl:



Maverick er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 15:51   #238
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer

De siste tre innleggene der minnet meg på:
Folk som tygger/slafser høyt med tyggis på trikk/t-bane/buss, og gjerne også smeller litt med den (sånn at det smeller mellom tennene, ikke bare blåse bobler liksom selv om det er ille nok det også).

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 15:58   #239
Sneglo
Nøttelitens medhjelper
 
Sneglo sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.155
Sneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smartSneglo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har nettopp kjøpt hund som har blitt registrert på meg hos NKK, og fått eierbevis. Noe sånt de er ute etter, kanskje?

Kan det ikke være, for hva da med blandingshunder feks.

Så vi konkluderte litt smått med kanskje den chipen er reg på. Men vi vet ikke.

__________________
-05 -07
Sneglo er ikke aktiv  
Gammel 03-06-16, 16:44   #240
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Mennesker som ringer til meg mens de spiser. SVELG MATEN DIN FØRST!

Høyner med hun som svarte "god dag, det er hos fylkesxxxx" og deretter DRO SNØRR rett i øret mitt i formiddag!
Mailer dem neste gang.

-ea- er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no