Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du "smarttelefon"?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-11, 16:32   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.699
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg (dvs, egentlig mannen/familien, men den er jo hjemme, og det er jeg også, så...) har jo ipad. Muligens derfor jeg ikke tenker det er nødvendig med smartphone?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 16:59   #22
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.717
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har en Motorola som jeg fikk på jobb, men ønsker meg iPhone, trives bedre med det enn android.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:01   #23
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.838
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har en HTC og er veldig fornøyd. F.eks har det blitt lettere å bare sjekke FP noen minutter og jeg bruker derfor mindre tid på nett. Det er en veldig morsom dings, men livet mitt går ikke i stykker hvis jeg bytter tilbake.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 17:17   #24
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg fikk iPhone for et års tid siden. Trodde egentlig ikke at jeg kom til å bruke den annerledes enn den gamle mobilen som jeg badet i sjøen...altså til å ringe og sende sms med. Så feil kan en ta.
Jeg bruker den til mye.

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:04   #25
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Oppdatering: jeg gikk forbi eplehuset idag, og sjekket morgendagens åpningstider (fordel med å jobbe sentralt).

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:34   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg har iPhone, jeg trodde ikke jeg trengte det eller ønsket meg det. Når jeg fikk den gikk det ikke lange stunden før jeg lurte på hvordan jeg noen gang hadde klart meg uten. Jeg elsker den! Jeg bruker kalenderfunksjonen nesten hver dag, jeg ser værvarselet på den, jeg kan surfe forum dersom jeg skulle trenge det, men det er ikke så ofte jeg ikke har noe større tilgjengelig. Jeg hører på lydbøker på den, jeg hører på musikk. Jeg hører på avspenningsmeditasjon hver kveld jeg skal sove. Jeg har spill på den så jeg kan underholde ungene dersom vi plutselig blir stående i kø, eller minsten er syk og må være med på foreldremøte (hodetelefoner og lydbok/film/spill). Den er genial, og jeg elsker, elsker, elsker den!

Signerer! Jeg elsker Androiden min og kunne ikke levd uten den, noe jeg trodde jeg kunne før jeg fikk den, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:39   #27
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Ja, bruker den mye, til mye!

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 18:39   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.547
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Hva defineres som smarttlf egentlig?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 21:33   #29
Lorien
Pauset
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.834
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg gikk fra å sverge at jeg aldri skulle ha Smartphone, til å bli grisehekta på min venninnes iPhone da hun var på besøk her, og måtte kjøpe en selv.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:07   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.086
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Hva defineres som smarttlf egentlig?

Sånn egentlig er det vel betegnelsen på telefoner som er både telefon og PDA. Det favner strengt tatt snart alle telefoner som er i salg ...

Jeg vil anta at man på folkemunne mener telefoner som kjører med android/iOs/Symbian/Windows Phone 7 som operativsystem.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:13   #31
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.547
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Sånn egentlig er det vel betegnelsen på telefoner som er både telefon og PDA. Det favner strengt tatt snart alle telefoner som er i salg ...

Jeg vil anta at man på folkemunne mener telefoner som kjører med android/iOs/Symbian/Windows Phone 7 som operativsystem.

Jeg har virkelig ikke peiling, men hva er PDA?

Jeg har en xperia mini, er det en smarttlf?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:15   #32
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Jeg vil anta at man på folkemunne mener telefoner som kjører med android/iOs/Symbian/Windows Phone 7 som operativsystem.

Du kan så masse fine ord du, Ru..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:16   #33
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har en iphone som jeg egentlig ikke ønsket meg, og er avhengig.

  Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:17   #34
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har htc og den har vært på verksted et par uker nå. Trodde ikke man kunne savne en telefon, men det kan man.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:33   #35
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 495
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har akkurat byttet ut min HTC Desire med en Samsung Galaxy S2. Jeg byttet jobb og fikk derfor ikke beholde min gamle telefon.
Jeg elsket HTC'n, og Samsungen kunne jeg giftet meg med. For en fantastisk telefon!

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-11, 22:38   #36
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

hm, ser det er flere giftermål på gang med de smarte telefonene.....

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:04   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.699
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

hm, ser det er flere giftermål på gang med de smarte telefonene.....

Og derved kan man vel fastslå at mannen neppe kommer til å gi meg en slik til bursdagen, om han risikerer å byttes ut...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:11   #38
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.862
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Og derved kan man vel fastslå at mannen neppe kommer til å gi meg en slik til bursdagen, om han risikerer å byttes ut...

Men du må jo ikke la ham lese denne tråden, Malama

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:11   #39
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.317
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Elsker min htc, bruker den til alt. Innmari greit å ha den med når eg ikkje får laptopen på nett. Då surfer eg frå mobilen i staden for.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-11, 09:16   #40
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har en iphone. Har på ingen måte lyst til å klare meg uten den.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no