Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Jeg elsker Twilight!

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-10, 23:16   #41
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Vi er jo forskjellige. Jeg har jo feks. lest noen halve Stieg Larsson-bøker og synes de er boooring så det holder, fatter ikke hva folk liker med dem. Men det er jo en smakssak. Mamma maser på meg om å se filmene, jeg orker ikke. Har ikke sett noen av dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 00:45   #42
Loppa
Nybegynner
 
Loppa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 22
Loppa har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Datteren min på 12 elsker også Twillight. Tidligere måtte vi mase på henne for at hun skulle lese, men nå har hun snart lest ut de 4 bøkene som har kommet ut på norsk. Hun kan sitte flere timer i strekk og bare lese. Det skjedde ALDRI før og jeg blir veldig nysgjerrig på serien selv kjenner jeg. Vet ikke om jeg tør begynne lese, for da får jeg nok ikke gjort annet .

Loppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:30   #43
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Absolutt en smakssak, og Twilight er right up my alley.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 09:32   #44
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Opprinnelig lagt inn av Loppa, her.

Vet ikke om jeg tør begynne lese, for da får jeg nok ikke gjort annet .

Jeg kan love deg at det skjer.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:17   #45
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Vi er jo forskjellige. Jeg har jo feks. lest noen halve Stieg Larsson-bøker og synes de er boooring så det holder, fatter ikke hva folk liker med dem. Men det er jo en smakssak. Mamma maser på meg om å se filmene, jeg orker ikke. Har ikke sett noen av dem.

Ja, for all del, smaken er jo forskjellig, jeg bare ble litt overrasket over at dere følte så mye for den, for jeg hadde liksom sldri vurdert den som noe annet enn fin bok, ferdig med det.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:19   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Åh, jeg blir skikkelig, skikkelig suget inn i det universet, av en eller annen grunn.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:26   #47
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh, jeg blir skikkelig, skikkelig suget inn i det universet, av en eller annen grunn.

Hm, føler nesten for å lese de en gang til sånn som dere snakker, og se om jeg har gått glipp av noe, liksom. Du syns ikke at stereotypene ble litt i overkant, vel, stereotypiske, da? Jeg syns det var en del sånne irritasjonsmomenter som svekket leseropplevelsen en del.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 10:32   #48
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Nja, nei egentlig ikke. Men jeg er særdeles lite kresen av meg når det gjelder både filmer og litteratur. Forfatteren gjentar seg selv endel i bøkene, men det ble ikke irriterende, egentlig. Jeg var vel for oppslukt av historien at jeg ikke la merke til det.
Filmene er fantastiske de også. Den første ble litt kort og jeg følte mye manglet etter å ha lest boka, men allikevel bra nok til at jeg har sett den minst 30 ganger. Helt sykt, egentlig, jeg kan se den filmen igjen og igjen og blir ikke lei. Sånn er jeg ikke med andre filmer. New Moon har jeg kun sett på kino, men når den kommer ut på dvd kommer jeg nok til å se den også ihjel. Knallbra film. Jeg tror egentlig leseropplevelsen blir enda bedre av å ha sett filmene, for da ser man for seg ting på en annen måte. Jeg synes hvertfall det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 11:26   #49
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Når kommer new moon?

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 17:02   #50
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

På DVD? Mars, tror jeg. Mannen har forhåndsbestilt på blueray.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 17:10   #51
Hilda
Sugaraddict!
 
Hilda sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Nord
Innlegg: 852
Blogginnlegg: 2
Hilda er populærHilda er populærHilda er populærHilda er populær
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

I MARS!!! så lenge

__________________
Terroristen 25.03.09

Hilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-10, 17:52   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Vi skal også kjøpe den på Bluray, gleder meg til den kommer!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 17:12   #53
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Filmene var elendige. Stieg Larssonfilmene også. Men jeg elsket begge settene med bøler.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 18:32   #54
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Jeg blir også sugd inn i universet Stephanie Meyer skaper, og nei, jeg ble ikke irritert over stereotypene. Kan hende jeg ble for opptatt av historien til å legge merke til stereotyper, eller for å si det som det er; jeg ble for opptatt av Edward.

Jeg har også forhåndsbestilt New Moon, men ikke på Blue Ray. Jeg ville helst ha special edition og den fant jeg kun på dvd. Har sett Twilight altfor mange ganger til at jeg har noen peiling på hvor mange ganger, og det er sykt siden jeg så den første gang 6.november. New Moon har jeg kun sett rundt 15 ganger.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 18:43   #55
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Absolutt en smakssak, og Twilight er right up my alley.

Mm, Twilight bryr meg right up my alley også.







:kjeder seg og ville egentlig bare prøve å lage en fin fornærmelse:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 22:11   #56
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Jeg skal begynne på Eclipse igjen når jeg legger meg. Vurderer å legge meg med en gang.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 22:32   #57
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.015
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Nå har jeg begynt på bok nr. 4. Jeg har sett filmen En gang. Men vil se den igjen. Jeg har ikke sett 2. film. Men de skal ned hit - SNART.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 23:06   #58
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.926
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Fibi, du har jammen en flott avatar! Elsker kommentaren hennes i New Moon. "Not until you put the dog out."

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 23:18   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.251
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

LilleBulla, jeg er som deg, altså. Jeg skjønner godt at man blir opphengt i dem mens man leser, det gjorde jeg også. Jeg fikk altfor lite søvn fordi jeg ble sittende oppe og bare skulle lese litt til i ... noen timer. Men når de er ferdiglest, er de ferdiglest (og det tok vel bare en ukes tid ). Jeg synes filmen (jeg har bare sett første) er pinlig, og jeg kommer aldri til å lese dem igjen. Og jeg synes virkelig ikke det er God Litteratur.

Men nå leser jeg vanligvis ikke bøker om og om igjen, uansett. Det er for mange bøker der ute jeg har lyst å lese.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-10, 10:44   #60
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg elsker Twilight!

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

LilleBulla, jeg er som deg, altså. Jeg skjønner godt at man blir opphengt i dem mens man leser, det gjorde jeg også. Jeg fikk altfor lite søvn fordi jeg ble sittende oppe og bare skulle lese litt til i ... noen timer. Men når de er ferdiglest, er de ferdiglest (og det tok vel bare en ukes tid ). Jeg synes filmen (jeg har bare sett første) er pinlig, og jeg kommer aldri til å lese dem igjen. Og jeg synes virkelig ikke det er God Litteratur.

Men nå leser jeg vanligvis ikke bøker om og om igjen, uansett. Det er for mange bøker der ute jeg har lyst å lese.

Dette kan jeg signere i sin helhet. Jeg fikk også for lite søvn og var oppslukt. Men nå er jeg ferdig.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no