Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Brevpostsendingsinnhold i brev borte

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-11, 08:35   #1
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Tommel ned

Brevpostsendingsinnhold i brev borte

Hva hadde dere gjort, eller rettere er det noe å gjøre med det?

Jeg kjøpte jo et spill av ei her inne, noe som skulle bli bursdagsgave til min sønn fordi den første bestillte gaven var svindel fra qxl, å da han ønsket seg denne også så ble han fornøyd når jeg sa jeg hadde kjøpt den i erstatning.

Så kommer det en sending fra posten, innpakket i forseglet plaskonvelutt hvor de beklager at innholdet i brevet dessverre har blitt borte(ifølge dem så er det pakkemaskinen deres som mest sannynlig har åpnet brevet på rullebåndet, skjdde ofte visstnok? )

Ja ja, får beskjed om å fylle ut sånn skjema og at spillet mest sannsynlig vil komme til rette. Så får jeg brev i posten, nei de fant ikke spillet og beklaget nok en gang.

Så sitter jeg her da, å synst det er merkelig at de kun kan beklage det og ikke erstatte det når jeg vet hva som var i innholdet, sender vet hva som var innholdet og vi kan "bevise" at det var innholdet. Jeg ville sett for meg at de erstatta det særlig når det er skjedd pga feil hos dem. Men det eneste de sier er at vanlig brevpostsending ikke blir erstattet....

Har jeg ingen "sak" her? Må jeg rett og slett bare anse det som at ja posten beklager, men de vil ikke erstatte? Skal man måtte beregne at innhold i brev blir borte og at man derfor egentlig aldri bør sende noe som brevpost noensinne mer av fare for at dette skal skje igjen?

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 08:58   #2
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Brevpostsendingsinnhold i brev borte

Les her: http://issuu.com/postennorge/docs/ge...owFlipBtn=true

Du kan få erstatning, men nå er vel Ikke Posten av de mest service-innstilte, synes jeg...

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-11, 09:21   #3
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brevpostsendingsinnhold i brev borte

Takk, skrev ny mail til dem nå. Så får jeg se hva jeg får til svar.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 11:45   #4
Smurfine79
Carpe Diem!
 
Smurfine79 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Innlegg: 3.435
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brevpostsendingsinnhold i brev borte

Joa, hjalp visst å sende inn klage. I dag ringte de meg å sa de hadde funnet spillet, å de beklaget at de ikke hadde funnet det før. Så hun skulle sende det til meg i dag.

__________________
Carpe Diem
Jeg er perfekt, bortsett fra at jeg er meg selv!
Gutter 02 & 07
Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-11, 11:51   #5
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Brevpostsendingsinnhold i brev borte

Så bra at det løste seg da

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no