Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-08, 20:58   #81
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Dette ligger nå på litt over 7000,-, veiledende pris er 9500,-.
Det er et stagepiano, ikke hjemmepiano og er visstnok meget bra. Tangentene har samme tunge feelingen som et ekte piano. Det har også to utganger til høretelefon, noe som var viktig for oss.
Ingen av musikkforretningene i omegn hadde det inne så vi endte opp med å bestille hos Gjøvik musikkhandel. De sender gratis.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv  
Gammel 25-07-08, 00:36   #82
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Vi har kjøpt (og montert, tok ca 3 timer) ny gassgrill i dag.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 25-07-08, 00:54   #83
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Disse kom i dag:



Dessuten har mannen og jeg vært på Ikea og kjøpt sengeteppe, putetrekk, lampe, gulvtepper og jeg vet ikke hva.

Fadese er ikke aktiv  
Gammel 25-07-08, 17:34   #84
morgana
På vent....
 
morgana sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På bygda!
Innlegg: 1.985
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Har bestilt disse i dag. I hvitt til 2 stuer og i rosa til rommet til minstejenta. Umulige vinduer til vanlig gardinoppheng i de fleste av vinduene i vårt nye hjem.
http://www.systerlycklig.se/pub_imag...ntury_2447.JPG

morgana er ikke aktiv  
Gammel 25-07-08, 22:07   #85
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

De var nydelige, morgana.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 29-07-08, 16:10   #86
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Denne skal jeg hente i dag:



Har hatt lyst på en slik en på soverommet lenge, men IKEA selger den ikke i hvitt lengre. Men hvor finner man utgåtte modeller? Jo, på finn.no

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 29-07-08, 19:59   #87
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.401
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Vi kjøpte en PH-lampe til å ha over kjøkkenbordet før ferien:

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 01-08-08, 14:53   #88
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Vi har bestilt Prisma-skyvedører fra Elfa, nesten like disse (men med blank grått glass i stedet for frostet).


Og innmat:

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 01-08-08, 17:21   #89
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg kjøpte to spisestuestoler til i dag, nå har jeg 10 stykker.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 01-08-08, 18:03   #90
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Vi har bestilt Prisma-skyvedører fra Elfa, nesten like disse (men med blank grått glass i stedet for frostet).


Og innmat:

Fint! ..jeg vil å ha sånn innmat!

cilen er ikke aktiv  
Gammel 01-08-08, 20:47   #91
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Arran, her.


Har hatt lyst på en slik en på soverommet lenge, men IKEA selger den ikke i hvitt lengre. Men hvor finner man utgåtte modeller? Jo, på finn.no

Hæ, finnes de ikke i hvitt lenger? Da må jeg nesten sette opp automatisk søk på finn tror jeg.

__________________

TGM er ikke aktiv  
Gammel 02-08-08, 19:10   #92
Arran
Under cover
 
Arran sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.314
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Hæ, finnes de ikke i hvitt lenger? Da må jeg nesten sette opp automatisk søk på finn tror jeg.

Denne høye med speil finnes ikke i hvitt lengre. De andre Malm-kommodene finnes imidlertid fremdeles i hvitt.

__________________
My mind is wandering and I can't find it...
Arran er ikke aktiv  
Gammel 02-08-08, 23:30   #93
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Dette kommer til oss på mandag:

Denne i brunt over hele, selvsagt:


Denne i grått:


Til storesøster:
+ madrass til å ha under.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 00:52   #94
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Dette er endelig på plass under trappa i gangen: :vondt-i-ryggen:



Også lurer vi på om vi skal gå for denne kombinasjonen i spisekroken, vad tycks? I denne omgangen tenker vi praktisk og billig. Alternativet er andre IKEA-stoler.

med 8 slike:

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 20:21   #95
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Hvit skinnsofa:

Nå er jeg på jakt etter et passende gulvteppe. (Jeg har et hvitt kuskinn i dag, og det blir for blasst. Lilla, kanskje?) Noen som har et bra tips?

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 20:35   #96
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Hvit skinnsofa:

Nydelig! Holder de seg pene over tid?

Og så må du nesten se her.

Storm er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 20:39   #97
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Jeg leste den artikkelen i går, og fniste høyt et par ganger.

Om sofaen holder seg aner jeg ikke. Det sies jo at skinn er barnevennlig, men jeg har aldri hatt det før. Vi pælmer nå en sandfarget sak som er fullstendig nedbrutt etter tre år med gulping, yoghurtspising, rødvinslekkasjer og annet. Den er ikke i skinn da, så jeg satser på at den nye ikke vil lide samme skjebne.

Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 20:44   #98
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Disse blir nå montert på soverommet


Skyvedører fra IKEA, Pax Årdal.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 20:49   #99
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Om sofaen holder seg aner jeg ikke. Det sies jo at skinn er barnevennlig, men jeg har aldri hatt det før. Vi pælmer nå en sandfarget sak som er fullstendig nedbrutt etter tre år med gulping, yoghurtspising, rødvinslekkasjer og annet. Den er ikke i skinn da, så jeg satser på at den nye ikke vil lide samme skjebne.

Dere ligger noen måneder foran oss. Vi har to sandfargede stoffsofaer, bare fire år gamle, som ikke ser ut. Så vi har også tenkt til å skaffe oss skinnsofaer i løpet av høsten, men jeg er så usikker på fargen ...

Storm er ikke aktiv  
Gammel 09-08-08, 21:03   #100
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.089
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Jeg leste den artikkelen i går, og fniste høyt et par ganger.

Om sofaen holder seg aner jeg ikke. Det sies jo at skinn er barnevennlig, men jeg har aldri hatt det før. Vi pælmer nå en sandfarget sak som er fullstendig nedbrutt etter tre år med gulping, yoghurtspising, rødvinslekkasjer og annet. Den er ikke i skinn da, så jeg satser på at den nye ikke vil lide samme skjebne.

Lekker sofa!
Vi har hvit skinnsofa på hytta og foreløpig holder deg seg like fin. Vi har ikke hatt den så lenge, men med 2 små under 4 år, så blir den flittig brukt med sko og is. Flekker tørkes lett bort med en klut.

Benzo er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no