Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Liker du champagne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Liker du champagne?
Ja! Genial gave! 48 40,34%
Ja, men ikke så genialt som gave 15 12,61%
Ja, men synes ikke det er en lur gave. 10 8,40%
Nei, men synes det er en genial gave. 8 6,72%
Nei og synes ikke det er en så genial gave. 19 15,97%
Nei og synes ikke det er en lur gave. 7 5,88%
Alkohol generelt er genialt som gave. 7 5,88%
Alkohol generelt er ikke genialt som gave. 19 15,97%
Drue 4 3,36%
Potet 1 0,84%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 119. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-23, 10:08   #1
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liker du champagne?

Champagne er aldri feil i gave.
Sies det.

Jeg liker ikke champagne. Champagne er definitivt feil.
Derfor poll

Altså som gave til «hvemsomhelst» når du egentlig ikke aner hva du skal kjøpe.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland

Sist redigert av Floksa : 29-09-23 kl 10:26.
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:09   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Liker du champagne?

Hvor er pollen?

Liker det ikke veldig godt, nei.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:11   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor er pollen?

Liker det ikke veldig godt, nei.


Den må jo lages etter at innlegget er postet. Litt pussig egentlig.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:12   #4
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Jeg elsker champagne og synes det er en genial gave, men jeg gir ikke folk champagne uten å ha en viss formening om at de liker det. (Det samme med alle andre slags gaver, for øvrig.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:15   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Jeg synes man skal vite bittelitt om den man gir gave til.

Jeg synes det er en genial gave til folk jeg vet liker champagne. Jeg synes det er lite som sier "fest og morro" med like stor schwung som champagne.

Jeg elsker champagne og bruker det ofte til feiring av ting som fortjener å feires. (F.eks. hadde det vært champagne på kjøl i mitt kjøleskap i dag etter å endelig være i mål med en skikkelig langspurt på jobb ... men så skal jeg ikke være hjemme.)

Jeg har ganske mange bekjente som ikke drikker alkohol, og det kartlegges alltid før jeg kjøper champagne i gave.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:17   #6
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.872
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du champagne?

Nei, jeg liker ikke champagne. Jeg synes man skal være forsiktig med alkohol som gave hvis man ikke vet om mottaker drikker alkohol. Vin er ofte sett på som en standard gave som passer alle, men det gjør det virkelig ikke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:19   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg elsker champagne og synes det er en genial gave, men jeg gir ikke folk champagne uten å ha en viss formening om at de liker det. (Det samme med alle andre slags gaver, for øvrig.)

Ja, enig. Jeg liker champagne, men er litt forsiktig med det selv, og hadde aldri giddet å kaste bort penger på det til noen jeg ikke visste satte pris på det. Selv hadde jeg blitt glad for det.

Men det gjelder jo bøker også. Jeg kjøper ikke en bok til min fetter, som på grunn av lese- og skrivevansker har et litt trøblete forhold til bøker. Eller hjemmelaget fudge til vennen som ikke er glad i søtt.


Så det er verket et kategorisk Ja eller Nei på om det er genialt som gave, det kommer an på mottaker, som alle andre gaver.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:23   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Jeg kan fint drikke et glass champagne, om jeg får det servert, men elsker det ikke, og tåler det heller ikke særlig godt (gir meg hodepine). Derfor kjøper jeg det aldri selv.

Synes likevel det er en flott gave å gi, til folk jeg vet liker det, fordi det er noe festlig og stas over det. Setter også pris på å få det i gave, fordi det er kjekt å ha i spesielle anledninger når vi typisk har gjester, som 17.mai, nyttår e.l., når det er hyggelig å kunne servere det, og ta et lite glass selv og skåle. Særlig siden jeg ikke kjøper det selv. Det gir jo en ekstra feststemning, så jeg skulle ønske jeg likte (og tålte) det bedre, men i det minste har jeg kommet så langt at jeg synes det er helt ok med et glass. Men for min egen del vil en flaske med god rødvin være mer kjærkomment (noe de som kjenner meg vet, og derfor er det som regel det jeg får, hvis jeg får alkohol i gave).

Krysset av for "Nei, men synes det er en genial gave", selv om det er å ta litt for sterkt i, både at jeg ikke liker det, og at det er genialt. Mitt svar ville egentlig være: "Ikke veldig glad i det, men det er helt ok, og fungerer som regel fint som gave".

Jeg kjøper for øvrig aldri alkohol i gave til folk jeg ikke kjenner godt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:26   #9
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Jeg tenker altså som «gave til hvemsomhelst». Ikke som gave til champagneelskende kusine. Da sier det seg selv at det er genialt. Men som «go to» gave når du ikke aner hva du skal kjøpe. Burde kanskje vært presisert

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:27   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Men det er jo ingen ganger som passer til "hvemsomhelst". Jeg har jo alltid en viss idé om hva som interesserer folk jeg er i gave-avstand til? Kanskje jeg ikke vet om vedkommende liker champagne spesielt, men om jeg vet at vedkommende drikker alkohol, kunne jeg kjøpt champagne. Eller annen lettdrikkelig vin. Det syns jeg jo er greit selv også, og er det en vin jeg ikke er superbegeistret for selv, så kan jeg regifte den. Eller bruke i mat.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:30   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Min go-to-gave er ting jeg har strikket selv. Luer, votter eller sokker.

Det er sikkert ikke alle som synes det er noe ålreit heller, men det er det jeg gir bort aller mest. Særlig til folk jeg ikke kjenner supergodt.

Bare så det er sagt: jeg strikker altfor mye, så jeg har et stort gavelager av hjemmestrikk som ikke er tatt i bruk.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:31   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Gjett hva jeg har på meg as we speak, Tjorven!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:32   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tenker altså som «gave til hvemsomhelst». Ikke som gave til champagneelskende kusine. Da sier det seg selv at det er genialt. Men som «go to» gave når du ikke aner hva du skal kjøpe. Burde kanskje vært presisert

Hvis jeg kjenner personen godt nok til å vite at vedkommende drikker alkohol, så synes jeg det er en flott gave, selv om jeg ikke vet om vedkommende elsker champagne. Det er jo alltid en liten sjanse man tar med gaver, at mottakeren kanskje ikke liker det man har kjøpt. Så i de tilfellene kan det godt være en "go to" gave ja. Altså det gjelder hva jeg synes, ikke hva jeg gjør, jeg gir det ikke så ofte fordi jeg liker det ikke godt nok selv til å vite hva jeg skal kjøpe. Med mindre personen spesifikt ønsker seg champagne, da spør jeg om råd på polet. Eller FP.

Men er det noen jeg ikke kjenner godt så kjøper jeg som sagt aldri alkohol, på grunn av at det kan være sårbart for enkelte. Men da gjelder det alkohol generelt, ikke champagne spesielt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:32   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du champagne?

Til meg er det en genial gave, men jeg kjøper heller en god flaske rødvin i gave (dersom jeg vet at mottakeren drikker alkohol).

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:35   #15
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Liker du champagne?

Jeg drikker ekstremt lite alkohol og iallfall ikke champagne, så for meg er det en lite egnet gave. Det jeg syns er litt pussig er at venninner som kjenner meg relativt godt syns det er er en god ide og gi meg alkohol i gaver. Det ender som regel med at jeg tømmer det ut.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:39   #16
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du champagne?

Mine go-to-gaver er noe som lett brukes opp: noe spiselig, drikkbart eller blomster. Vet ikke om noen jeg kjenner som trenger flere ting å oppbevare. Jeg forsøker å gjøre en vurdering av hva personen jeg skal kjøpe noe til vil ha mest glede av og jeg kjøper like gjerne en cava, prosecco eller cremant som champagne. Dersom jeg skal kjøpe noe alkoholfritt så kjøper jeg gjerne en treliter med god eplejuice eller alkoholfrie bobler som feks Mester Grønn selger sammen med blomster.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:39   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg drikker ekstremt lite alkohol og iallfall ikke champagne, så for meg er det en lite egnet gave. Det jeg syns er litt pussig er at venninner som kjenner meg relativt godt syns det er er en god ide og gi meg alkohol i gaver. Det ender som regel med at jeg tømmer det ut.

Kan du ikke heller gi det til noen som liker det? Eller bytte med noen? Jeg har en venninne på jobben jeg bytter cremant med. Jeg drikker ikke det, men hun elsker det. I retur har jeg fått italiensk vin (som jeg drikker), eplemost, gløgg og annet.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:40   #18
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Liker du champagne?

Det som er fint med champagne som gave er at det er veldig mange som liker å få det, og om man gir det til en som ikke liker det så har jo den personen noe som kan regiftes til noen andre. Vin-vin, tenker jeg.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:45   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det som er fint med champagne som gave er at det er veldig mange som liker å få det, og om man gir det til en som ikke liker det så har jo den personen noe som kan regiftes til noen andre. Vin-vin, tenker jeg.

Ja, sånn tenker jeg også. Cremant er veldig populært, så det hender jeg får det. Men jeg blir jo ikke fornærmet, det er uansett hyggelig å bli tenkt på, og alle kan jo ikke vite eller huske at jeg ikke drikker det. Så da gir jeg det videre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-23, 10:46   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liker du champagne?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, sånn tenker jeg også. Cremant er veldig populært, så det hender jeg får det. Men jeg blir jo ikke fornærmet, det er uansett hyggelig å bli tenkt på, og alle kan jo ikke vite eller huske at jeg ikke drikker det. Så da gir jeg det videre.

Nettopp, det er slik jeg også tenker.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no