Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

5 års bryllupsdag

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-09, 07:45   #1
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

5 års bryllupsdag

Jeg og min kjære har 5 års bryllupsdag (har vært sammen i 18 år) på fredag så det må vi nesten markere litt.

Men midt i husbygging og ammetåke sliter jeg med å finne på noe å glede mannen med.

Så da spør jeg dere om dere har noen gode råd, hva som helst Med unntak av å lage en romantisk middag fordi der tror jeg kanskje mannen har planer om et eller annet.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 11:52   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: 5 års bryllupsdag

Gratulerer så masse med 5-års bryllupsdag!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 13:29   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.910
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 5 års bryllupsdag

Vi har også 5 års bryllupsdag på fredag. Vi tar det stille og rolig, og skal ut og spise og på kino. Vi har ordnet oss barnefri. Jeg har bursdag på lørdag, så det blir alltid litt enten, eller.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:22   #4
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 5 års bryllupsdag

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Gratulerer så masse med 5-års bryllupsdag!

Tusen takk

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-09, 18:25   #5
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: 5 års bryllupsdag

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Vi har også 5 års bryllupsdag på fredag. Vi tar det stille og rolig, og skal ut og spise og på kino. Vi har ordnet oss barnefri. Jeg har bursdag på lørdag, så det blir alltid litt enten, eller.

Gratulerer med både bryllupsdag og bursdag

Jeg håper vi får barnefri, til de tre eldste iallefall. Jeg har kjøpt et hjerte i tre og en bukett roser som jeg skal klippe av stilkene og dekke hjertet med. Og så tenkte jeg å skrive noen beskjeder om hvor høyt jeg setter pris på han og ting jeg liker ved han

I tillegg har jeg kjøpt to glass-cola (som vi begge elsker) og hver sitt kakestykke som vi skal kose oss med til frokost

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no