Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«Mokkamann»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva mener du om kommentaren til Madcon?
Åpenbart rasistisk 47 18,29%
Uheldig og teit 218 84,82%
Morsom 5 1,95%
Det verste du har sett på TV.... 1 0,39%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 257. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 13:09   #121
Morgaine
Aquademiker
 
Morgaine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 278
Morgaine er litt kulMorgaine er litt kul
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg blir litt svett av all dissingen av "folk flest" i denne tråden. "Folk flest" er hyggelige, oppegående og reflekterte mennesker, helt uavhengig av om de henger på FP heller ikke.

__________________
05 & 08
Ikke reserver en plass i hjerte ditt til dem som ikke ønsker å være der. De som ønsker å være en del av livet ditt vil gjøre en innsats for å ta del i det.
Morgaine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:10   #122
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Stemmer ikke folk flest Frp, da?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:33   #123
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg syns for øvrig dette blogginnlegget var bra.

Hvordan snakke til en møkkamann

Veldig godt innlegg!

Jeg er forøvrig stor fan av Jay Smooth som det linkes til nederst i blogginnlegget. Finn gjerne fram noen Youtubeklipp av mannen om dere har litt tid til overs på en søndag. Jeg har brukt han i undervisningen i et, av mange førsøk, på å oppmuntre til toleranse.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:38   #124
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Morgaine, her.

Jeg ser at du "unnskylder" deg ved å putte inn *unnskyldning* men dette blir bare for dumt.

Tåpelig utsagn.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:40   #125
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

bruker du spørsmålstegn bak navnet hans fordi du betviler at han heter Terje, eller for å markere din avstand fra kultureliten som vet slikt?

Kjendiseliten, i den grad man kan bruke ord som elite og kjendis i samme slengen, vet kanskje slikt, kultureliten er jeg langt mer usikker på.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:43   #126
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Veldig godt innlegg!

Jeg er forøvrig stor fan av Jay Smooth som det linkes til nederst i blogginnlegget. Finn gjerne fram noen Youtubeklipp av mannen om dere har litt tid til overs på en søndag. Jeg har brukt han i undervisningen i et, av mange førsøk, på å oppmuntre til toleranse.

Takk for tips!

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:49   #127
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Ramses, her.

Jeg synes det er _like skummelt_ at motparten, i dette tilfellet Tshawe, kan komme med nedsettende kommentarer om kvinner uten at noen reagerer.

Uten at noen reagerer!? Jeg synes knapt jeg ser annet i kommentarfelt, blant venner på facebook og i det hele tatt. At Tshawe sin kommentar er verre enn den plumbofyren kom med.

Jeg synes det er synd at fittehølkommentaren falt og at ølet ble spilt. Rett og slett fordi det gir hverdagsrasistnorge akkurat den tilsløringen de trengte av rasistkommentaren, reaksjonene blir mye styggere enn kommentaren i seg selv etter folks oppfattelse. Jeg er mer opptatt av saken enn enkeltpersonene her, signaleffekten. Det er klassisk FrP- og offersympatilogikk som kommer til å regjere framover, det er jeg ganske sikker på.

Nå har ikke jeg noe forhold til sangen til Plumbo, men ut i fra det lille jeg har hørt om en møkkamann som stinker, og kona som har gått fra ham, og tullingen går rundt og spiller fløyte for å lokke kona tilbake - vel så synes jeg at det kom et litt større perspektiv inn i bildet enn akkurat enkeltordet "mokkamenn". Han sa da vitterlig at sangen fikk et nytt navn når han så dem? Er jeg helt på jordet når jeg setter begrepet mokkamenn i sammenheng med sangens innhold? Jeg har nemlig ikke sett at dette har blitt kommentert.

Heldigvis så forbarmet Ole Ivars seg over stakkaren som ikke hadde gjort noe som helst galt, de gikk på byen på Rune Rudberg-konsert og han fikk folkets og rudbergpubens store støtte. Snart huskes ikke saken for noe annet enn kulturblærenes overreaksjon og heksejakt på en helt normal og hverdagslig kommentar. For folk flest. (Innerst inne håper jeg at det gjør inntrykk på store deler av den unge delen av befolkningen som forhåpentligvis har mer sansen for Kaizer enn Møkkamenn at kaizerfyren reagerer så sterkt som han gjør. Spørsmålet er hvor sannsynlig det er at møkkamennfansen er de samme som kaizerfansen, og om det gjør noen forskjell.)

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 13:58   #128
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mokkamann....

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Teit og uheldig kommentar - men jeg syns reaksjonene tar fullstendig av.

Signerer

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:01   #129
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.342
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Uten at noen reagerer!?

Jo, men det er jo bare dummingene/folk flest/de uvitne/Frp'erne/bondeknølene/såpeoperaseerne/Se og Hør-leserne som reagerer, de som betyr noe reagerer jo ikke.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:11   #130
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Uten at noen reagerer!? Jeg synes knapt jeg ser annet i kommentarfelt, blant venner på facebook og i det hele tatt. At Tshawe sin kommentar er verre enn den plumbofyren kom med.



Det er tydeligvis helt greit å være rasistisk mot noen som sier "fittehøl". Nice.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:12   #131
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jo, men det er jo bare dummingene/folk flest/de uvitne/Frp'erne/bondeknølene/såpeoperaseerne/Se og Hør-leserne som reagerer, de som betyr noe reagerer jo ikke.

Pøsj, både Ole Ivars, Rune Rudberg og Mette Hanekamhaug har vært ute og reagert som bare det.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:14   #132
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jo, men det er jo bare dummingene/folk flest/de uvitne/Frp'erne/bondeknølene/såpeoperaseerne/Se og Hør-leserne som reagerer, de som betyr noe reagerer jo ikke.

Det stemmer ikke, etter min oppfatning. Jeg har sett oppegående folk som etter min oppfatning ikke tilhører en såkalt uvitende Se- og hørgjeng (her inne også) som åpenbart synes at Tshawe sin kommentar var på linje med plumbofyren sin. Jeg har også sett det på Twitter og FB. Marie Simonsen f.eks twitrer dette:

Sitat:

Tshawe kaller Plumbo fittehøl. Er det mye bedre?

Jeg ser også at antirasistisk senter ikke akkurat ensidig støtter Madcon og co.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:17   #133
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.



Det er tydeligvis helt greit å være rasistisk mot noen som sier "fittehøl". Nice.

Det sa du det jeg tenker men ikke har klart å formidle. Veldig godt sagt.

(For ikke å snakke om at det er ok med rasistiske kommentarer om noen som har sagt blekfiser ( ) eller lignende, ser jeg blant FB-vennene mine. Stakkars stakkars det hvite fine norske folk som har måttet finne seg i den slags humor. En helt identisk humor, kanskje verre, enn plumbosangeren sin. )

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:19   #134
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Hverdagsrasisme som dette er en av de største utfordringene vi har. Jeg ble veldig glad når jeg hørte reaksjonene fra salen etter uttalelsen, det tyder på at vi er på vei mot mer fokus på hvor farlig dette kan være. Sirkuset i etterkant synes jeg er underholdende, må jeg innrømme.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:30   #135
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: «Mokkamann»

Etter å ha lest hele teksten til "Alle Damer" så skjønner jeg litt mer av menneskesynet til disse gutta

Alle Damer! Lyrics

-Hei Tommy, jeg fikk med den dama hjem i hælja!
- Pfft! Åssen fikk du til det a?
- Nei, jeg bare lurte i a no pils og greier jeg så..

Et vorspiel, ut på byen og et nachspiel likeså,
samme hvor du skal hen så er sminka alltid på.
På vorspielet er det ofte kult å shotte lite grann,
da blir vi fin i farta og kåte alle mann.

Tonnevis med sminke, for å dolle seg opp.
Silikon i puppa for å stramme dem opp.
Men vi gir vel faen det er'kke puppa vi skal ha,
nei gi oss ei fitte så blir vi så gla..

Klokka nærmer seg 2,
får jeg 'kke dame nå så må jeg runke på do.
Men kjenner jeg den rett, så får jeg det til,
for ner i buksa har jeg noe som gjør dem vild


Alle damer er så lette å lure,
bare gi dem no' pils så er det bare å pule.
Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,
for en time eller to så har vi
finni en annen.

Når du kommer ut på byen blir stemninga på topp,
det strammes litt i buksa når vi finner oss en kropp.
Men alle stygge damer har en kjempesøt venninne,
når jeg blir drita full så er dem vanskelig å finne

På nachspillet vi drar, hun dama hun er med,
tissen min er stram, jeg skal nok få det te.
Begge er så kåte vi finner oss et rom,
jeg stikker'n inn i musa, men hun er faen ikke dum

Klokka nærmer seg 2,
får jeg 'kke dame nå så må jeg runke på do.
Men kjenner jeg den rett, så får jeg det til,
for ner i buksa har jeg noe som gjør dem vild

Alle damer er så lette å lure,
bare gi dem no' pils så er det bare å pule.
Vi tar dem med på rommet, for vi gir vel faen,
for en time eller to så har vi
finni en annen

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:35   #136
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.414
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: «Mokkamann»

Lure og pule er bare halvrim, det er for dårlig.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:36   #137
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.728
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Jøje.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:38   #138
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Nå må dere ikke være så humørløst rødstrømpete da, småjenter!

Eller. Dette var liksom hakket beyond fyllefestsangene da jeg var ung. *knirk* Da var det liksom heftig med Ingenting og en røyk på senga, og roping på øl sammen med Jokke.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:39   #139
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Heldiggrisen som "har noe ner i buksa som gjør dem vild"!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 14:40   #140
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: «Mokkamann»

Jeg lurer på hvordan teksten til Grand Prix-sangen er...

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no