Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

«Mokkamann»

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva mener du om kommentaren til Madcon?
Åpenbart rasistisk 47 18,29%
Uheldig og teit 218 84,82%
Morsom 5 1,95%
Det verste du har sett på TV.... 1 0,39%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 257. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-01-12, 21:48   #181
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Fascinerende å se den jakta på Tshawes hode som har foregått i kommentarfeltene dag. Det han sa omtales som mye verre, han har sagt stygge og sleivete ting før osv og når han beklager er det heller ikke godt nok for mange, mens andre jubler og mener Plumbomannen vant, Tshawe ble gruset. Nå la ikke T opp til bråket, han svarte på en fornærmelse med altfor heftige ord, men han har tydeligvis fått store deler av det norske folk på nakken.

Ja, det er en snodig dynamikk i dette. Virkelig.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 21:52   #182
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tangina, her.

Ja, det er en snodig dynamikk i dette. Virkelig.

Men det er ikke hverdagsrasisme. Neida. Bare klønete, og morsomt på bygda.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 22:00   #183
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men det er ikke hverdagsrasisme. Neida. Bare klønete, og morsomt på bygda.

Ja, og det må man da pent finne seg i. Må'kke bli så sinna!

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 22:06   #184
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Alt dette kunne vært unngått om ikke folk hadde vært bergensrasister - og stemt på Gabrielle slik de burde!

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 23:21   #185
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Fascinerende å se den jakta på Tshawes hode som har foregått i kommentarfeltene dag. Det han sa omtales som mye verre, han har sagt stygge og sleivete ting før osv og når han beklager er det heller ikke godt nok for mange, mens andre jubler og mener Plumbomannen vant, Tshawe ble gruset. Nå la ikke T opp til bråket, han svarte på en fornærmelse med altfor heftige ord, men han har tydeligvis fått store deler av det norske folk på nakken.

Nettopp. Merkverdig dreining det hele har tatt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-01-12, 23:57   #186
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: «Mokkamann»

Meget uheldig og teit, men litt opphauset innrømmer jeg at jeg synes det har blitt. Tenker litt på familien til Plumbo-vokalisten jeg da, for som jeg har klart å lese meg til så har han barn i skolealder, så jeg synes synd på dem i morgen.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 00:40   #187
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: «Mokkamann»

Hadde det skjedd her i bygda så hadde sannsynligvis ungene hans vært helter på skolen.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:45   #188
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Jeg tror at Madcon ikke tok det så tungt, helt til folk begynte å bue i salen. Det var da armene til Yosef? kom inn i bildet, det var faktisk "folk flest" som ropte rasist.
Om man nå skal håne Plumpo for tekstene de synger, så er det jaggu mange andre man også skal håne.
Det virker som at flere av dere tror at alle artister står for det de synger, det er jo ikke sånn.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 09:56   #189
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Det virker som at flere av dere tror at alle artister står for det de synger, det er jo ikke sånn.

Eh, de aller fleste artister jeg liker (kanskje faktisk de aller fleste artister, generelt) holder seg for gode til å synge møkkatekster (pun intended) som plumbo sine.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:00   #190
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Det virker som at flere av dere tror at alle artister står for det de synger, det er jo ikke sånn.

Mener du at de lager tekster som rimer, uavhengig av hva slags budskap de sender? Å være artist handler ikke om å stå å lalle ord til en melodi, for de fleste handler det om å formidle et budskap. Hvis Plumbo vil være morsomme/vulgære/harry så for all del, men jeg gidder ikke å høre på det.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:01   #191
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Eh, de aller fleste artister jeg liker (kanskje faktisk de aller fleste artister, generelt) holder seg for gode til å synge møkkatekster (pun intended) som plumbo sine.

For meg så kan de du liker synge møkkatekster, jeg disser ikke tekstene dems for det.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:03   #192
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.714
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Hva er egentlig så fascinerende med å kunne si "pule" og "kåt" så ofte man kan, gjerne med påfølgende nødrim? Er det for festens skyld?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:05   #193
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan godt si akkurat det samme om tekstene til Luxus Leverpostei.

Jeg tenker at det er ganske blåst av artister å synge ting som går helt på tvers av ens etiske verdier. Det vitner om lite ryggrad. Det betyr ikke at alt som synges må være meget politisk og etisk korrekt, men å stå der og gaule ut noe som man egentlig synes er bare dritt synes jeg er snodig.

Tenk om alle artister skulle stått med ryggen rak og gaula politiske og etiske riktige strofer da, hadde ikke det blitt kjedelig?


Sist redigert av Avelonia : 16-01-12 kl 10:06. Årsak: feil
Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:08   #194
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

For meg så kan de du liker synge møkkatekster, jeg disser ikke tekstene dems for det.

Vel, i motsetning til deg, så syns jeg det er helt greit at du kritiserer tekstene til band jeg liker. Og siden de er gjennomtenkte, så er det også lette å forsvare.

Det er for øvrig et visst spenn mellom "politisk og etisk korrekt" og "nachspielvoldtekt er gøy", så jeg tror ikke man skal være redd for at det kun blir politiske protestviser om Plumbo og deres likemenn legger inn årene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:09   #195
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva er egentlig så fascinerende med å kunne si "pule" og "kåt" så ofte man kan, gjerne med påfølgende nødrim? Er det for festens skyld?

For meg da som er litt mere harry enn kvinner flest, synes det er artigere å gaule Plumpo med møkkamann, enn Under the surfase med Marit Larsen.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:11   #196
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.371
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

For meg da som er litt mere harry enn kvinner flest, synes det er artigere å gaule Plumpo med møkkamann, enn Under the surfase med Marit Larsen.

Tøft.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:14   #197
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vel, i motsetning til deg, så syns jeg det er helt greit at du kritiserer tekstene til band jeg liker. Og siden de er gjennomtenkte, så er det også lette å forsvare.

Det er for øvrig et visst spenn mellom "politisk og etisk korrekt" og "nachspielvoldtekt er gøy", så jeg tror ikke man skal være redd for at det kun blir politiske protestviser om Plumbo og deres likemenn legger inn årene.

At Plumbo legger inn årene skal nok litt til, de har spilt en stund.
Jeg synes ikke det er greit å håne noen artister sine tekster jeg, for vi er alle forskjellig og liker forskjellig musikk.

Nå er ikke jeg en stor Plumbofan altså, men jeg synes behandlingen de har fått de siste dagene ikke er fortjent.


Sist redigert av Avelonia : 16-01-12 kl 10:21.
Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:15   #198
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Avelonia, her.

Jeg tror at Madcon ikke tok det så tungt, helt til folk begynte å bue i salen. Det var da armene til Yosef? kom inn i bildet, det var faktisk "folk flest" som ropte rasist.
Om man nå skal håne Plumpo for tekstene de synger, så er det jaggu mange andre man også skal håne.
Det virker som at flere av dere tror at alle artister står for det de synger, det er jo ikke sånn.

Ettersom jeg har fått med meg hørte ikke madcon engang hva han i plumbo sa og Yosef tok ut armene for han skjønte ikke hva publikum buet for.

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:19   #199
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Tøft.

Mmm, tøff i pysjamas også har jeg sennep i ræva. Så liker jeg lyden av kjøtt som sprekker, så trenger jeg 23 tommer.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 10:20   #200
Avelonia
Gangster girl
 
Avelonia sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Innlegg: 1.389
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Sv: «Mokkamann»

Opprinnelig lagt inn av mopdy, her.

Ettersom jeg har fått med meg hørte ikke madcon engang hva han i plumbo sa og Yosef tok ut armene for han skjønte ikke hva publikum buet for.

Ja, de sier så.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no