Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Årets julegave til tenåringen...

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-20, 23:48   #41
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.025
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

PS5. Og jeg har forhåndsbestilt, men det er helt kaos så hvem vet hvordan det blir

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 01:04   #42
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Tubeless, ja.

Men hvorfor banning og henging i dusjen? (Han punger på annenhver tur nå, så det er en del banning allerede.)

Ville sjekket dekktrykket og kjørt med litt høyere trykk om det er ofte punktering og det er snake bite hull. Hvis ikke sjekke inni dekket at det ikke er noe som lager hull i slangen der.
Tubeøess funker uten problemer her i huset. Popper dekket på plass, fyller guffe gjennom ventilen og skrur på ventilkjernen.

Isprinsessen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 01:37   #43
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Jeg har fått ønskeliste og begynt å bestille ting mtp frakt, ting tar tid i disse Coronatider.

Frøkna ønsker seg Emma Chamberlain steeped kaffe (ser ut som teposer, men med kaffe, ideell til iskaffedrikkere), hvite joggesko, god parfyme , så har jeg fått bilder av ulike joggedress (de distribuerer jeg til besteforeldre.

Mini ønsker seg PS5, men når jeg ser prisen tenker jeg bidrag til den.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 23:03   #44
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Hvor kjøper man hotellpute egentlig? Hvordan er en slik?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-20, 23:13   #45
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

På Kid. De er store og myke. 70 cm x 100 cm.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 10:04   #46
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Ville sjekket dekktrykket og kjørt med litt høyere trykk om det er ofte punktering og det er snake bite hull. Hvis ikke sjekke inni dekket at det ikke er noe som lager hull i slangen der.
Tubeøess funker uten problemer her i huset. Popper dekket på plass, fyller guffe gjennom ventilen og skrur på ventilkjernen.

Det samme her. Kjører slangeløst på både racer og terrengsykkel.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 12:57   #47
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Det samme her. Kjører slangeløst på både racer og terrengsykkel.

Poden kjører veldig hardt, og vil visstnok ikke ha høyere trykk. Er nok ikke skit inne felgen som er årsaken her. Glad for alle tips!

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 13:46   #48
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Snart 13-åringen ønsker seg Day-bag og jeg har så lite peiling. De finnes i et utall varianter, ser jeg? Er dette en eller annen sosial markør jeg ikke har fått med meg, så jeg bør unngå det? :har ikke peiling:

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 14:04   #49
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Snart 13-åringen ønsker seg Day-bag og jeg har så lite peiling. De finnes i et utall varianter, ser jeg? Er dette en eller annen sosial markør jeg ikke har fått med meg, så jeg bør unngå det? :har ikke peiling:

Daybag er i tiden, ja. Min 13-åring fikk en mørkegrønn (den store), til bursdagen. Kjøpt på slag på boozt.com, ca 3-400kr, tror jeg. Brukes som gymbag, til overnattinger og diverse. Laget i nylonstoff, så de er svært holdbare og praktiske, faktisk..

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 14:07   #50
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Daybag er i tiden, ja. Min 13-åring fikk en mørkegrønn (den store), til bursdagen. Kjøpt på slag på boozt.com, ca 3-400kr, tror jeg. Brukes som gymbag, til overnattinger og diverse. Laget i nylonstoff, så de er svært holdbare og praktiske, faktisk..

De var ihvertfall in i fjor Arvingen bruker sin til skole ++ Jeg har også en som jeg typisk bruker på reise. Veier ingenting og tar minimalt med plass

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 14:10   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Daybag er i tiden, ja. Min 13-åring fikk en mørkegrønn (den store), til bursdagen. Kjøpt på slag på boozt.com, ca 3-400kr, tror jeg. Brukes som gymbag, til overnattinger og diverse. Laget i nylonstoff, så de er svært holdbare og praktiske, faktisk..

Tror ikke min 15-åring har fått med seg det. Men vi har så mange bager at det er like greit.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 14:20   #52
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Eldste har snakka om Douchebags en stund. Får høre om det er på ønskelista.
Gavekort på Zalando er nok også en ide.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 14:20   #53
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Min 16-åring ønsker seg day-bag. Det er viktig for henne at det er den som heter crossover, den har skulderrem.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-20, 14:49   #54
Jålebeinet
med tunga på styret
 
Jålebeinet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.048
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Poden kjører veldig hardt, og vil visstnok ikke ha høyere trykk. Er nok ikke skit inne felgen som er årsaken her. Glad for alle tips!

Kjører du sti skal du ikke ha høyt trykk, så det skjønner jeg. Skal han kjøre slangeløst må han ha felger for dette, men det regner jeg med er på plass.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-20, 01:03   #55
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Da var ladeplater fra Ideal of Sweden på vei i posten, takk for tips!

Har også kjøpt Highlighter-palette fra Camilla Pihl og et deilig loungesett/pyjamas fra H&M.

Vurderer elektrisk sengeteppe...

Egentlig hadde jeg en plan om å kjøpe spa opphold som vi kan dra på sammen. Valget står mellom Farris eller Kragerø. Noen som har en anbefaling? Jeg har kun vært på Kragerø

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-20, 07:49   #56
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Farris Bad er vel dobbelt så dyrt? Jeg har også bare vært i Kragerø, liker godt den landlige beliggenheten. Farris bad ligger jo nesten i sentrum (selv om det ikke nødvendigvis er så hektisk i Larvik ).

__________________
It takes a forum to raise a child

Sist redigert av Blondie : 28-10-20 kl 10:06.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-20, 09:29   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Farris Bad er vel dobbelt så dyrt? Jeg har også bare vært i Kragerø, liker godt den landlige beliggenheten. Farris bad ligger jo nesten i sentrum. (Selv om det ikke nødvendigvis er då hektisk i Larvik. ).

Farris bad er veldig oppskrytt. Jeg har ikke vært i Kragerø, så jeg kan ikke sammenlikne. Farris bad hadde jeg aldri giddet å betale for av egen lomme.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-20, 09:47   #58
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.600
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Carpe Diem, her.

Da var ladeplater fra Ideal of Sweden på vei i posten, takk for tips!

Har også kjøpt Highlighter-palette fra Camilla Pihl og et deilig loungesett/pyjamas fra H&M.

Vurderer elektrisk sengeteppe...

Egentlig hadde jeg en plan om å kjøpe spa opphold som vi kan dra på sammen. Valget står mellom Farris eller Kragerø. Noen som har en anbefaling? Jeg har kun vært på Kragerø

Farris er nydelig, i hvert fall. Deilig mat og kul arkitektur. Det er 16 års-grense i spaet, sånn i tilfelle tenåringen din er på den yngre siden.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-20, 10:36   #59
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Jeg tror vi har landet på leatherman til hun som skal i forsvaret og hotellpute med to trekk + gavekort på klær til 15 åringen.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-20, 13:36   #60
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Årets julegave til tenåringen...

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Farris er nydelig, i hvert fall. Deilig mat og kul arkitektur. Det er 16 års-grense i spaet, sånn i tilfelle tenåringen din er på den yngre siden.


Takk for gode innspill!

Hvis det er 16 års aldersgrense på Farris, så må det ev. bli Kragerø(hvis ikke de også har 16 års aldersgrense? Må sjekke) Jentene er 19 og snart 15 år...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no