Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva tenker dere om Halloween i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-20, 19:13   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva tenker dere om Halloween i år?

De to eldste bryr seg ikke lenger, men lillesøster er fortsatt opptatt av Halloween. Men i år er det vel ikke noe særlig å gå dør til dør, så lurer på om jeg må planlegge noe.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:26   #2
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 7.991
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Jeg kommer til å invitere barnas venner på film og godteri hos oss, uten knask eller knep.

Tenkte å snakke med de andre foreldrene så alle sender med godteri, så det blir rikelig.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:28   #3
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Mine er for store til Halloween, men jeg pleier kjøpe litt snop til nabounger. I år dropper jeg det, Slukker utelyset og håper foreldrene finner på noe gøy i stedet for nabovandring.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:43   #4
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.490
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Jeg har forberedt mine på "skummel" film (tegnefilm transylvania antakelig, der liker alle tre) og godteri og valgfri utkledning hjemme, og kan godt slå av lyset. Det kommer ofte ikke så mange her uansett, innerst i en blindvei, men kommet litt flere de siste årene.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:44   #5
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.677
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Mine på 7 og 10 får ikke gå. Film, 1-2 venner og godis hjemme iår. Evt. om de blir invitert til noe lignende med få venner hjemme.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:51   #6
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

11-åringen er invitert til ei venninne. Tenkte å høre om vi kunne samle noen av 7-åringens venninner for å se film og spise snop hjemme. Vil ikke at de skal knask eller knep-runde i år.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:52   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Mine på 7 og 10 får ikke gå. Film, 1-2 venner og godis hjemme iår. Evt. om de blir invitert til noe lignende med få venner hjemme.

Samme blir det her. Deler ikke ut i år.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:53   #8
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.498
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Vi har ikke snakket noe om det, så vi får se.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 19:57   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.842
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Min er for stor , men vi slukker utelysene og håper de skjønner at de ikke skal ringe på .

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 20:00   #10
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Ungene er for store til å gå rundt, og jeg har ikke hørt om noen fester heller. I fjor kjøpte jeg masse godteri, men ingen kom. Ikke en! Vi har flyttet, så var første Halloween i fjor. Kjøper godteri i år også, men tror ikke det kommer noen i år heller.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 20:50   #11
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.333
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg kommer til å invitere barnas venner på film og godteri hos oss, uten knask eller knep.

Noe sånt blir det hos oss også, muligens med en liten tur innom vennenes hjem (de fleste bor i grei gangavstand i nærområdet) for å vise fram kostymene og få litt ekstra godteri.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 20:53   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Hvilke film passer for 12-åringer? Må finnes på Netflix.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 21:00   #13
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.878
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Arvingen har vokst fra Halloween, det blir heller ikke noe Halloween fest på henne i år. Kjøper inn noe snop uansett, så har jeg dersom noen ringer på.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 21:12   #14
Plingo
Erfaren
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 916
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Her har jentene i klassen har hatt Halloweenfest sammen siden siste året i barnehagen, i år er de fjerdeklassinger. Forskjellen i år er at de kommer ikke til å gå knask eller knepp runden på slutten av kvelden. Det går på rund gang hvem som arrangere. Hører planleggingen er i gang allerede og siden det er en lørdag blir det nok en lang feiring, og de må vist også få med seg skal vi danse. Tipper alle sender med godteri til felleskapet slik at det blir som om de hadde gått runden. Synes egentlig det er kjempeålreit å kutte den tiggerunden.

Plingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 21:33   #15
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Ingen feiring her heller lengre.
I fjor skrudde vi av utelyset og slo av strømmen til ringeklokken og kommer til å gjøre det i år også.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 21:39   #16
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

De er bare 6 jenter i klassen, så tror jeg bare inviterer dem hit til film og kos i kjellerstua.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 21:48   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Min får invitere noen på besøk, de er en naturlig liten gjeng på skolen. Hvis de skal gåblir det hjem til disse.

Vi kommer ikke til å pynte ute og signalisere at vi ønsker besøk, slik vi pleier gjøre. Kommer naboen på døra har vi nok noe å dele ut, men ikke til tilfeldige.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 22:44   #18
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.768
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Nakstad har vel sagt at man godt kan gå, men til egen klasse/ de man uansett er sammen med, innpakket godis, vaske henda og ikke dele godteri. Ja, og dele ut med klype. Det kan man jo lage litt moro ut av.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 22:47   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.302
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Jeg bor i Oslo, hører på Raymond, og legger opp til intern halloween med kjernefamilien (dvs meg og kidsa) og unngår flere kontaktpunkter enn nødvendig.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-20, 22:59   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tenker dere om Halloween i år?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg bor i Oslo, hører på Raymond, og legger opp til intern halloween med kjernefamilien (dvs meg og kidsa) og unngår flere kontaktpunkter enn nødvendig.

Fornuftig!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no