Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilken adventskalender i 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-20, 20:23   #161
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Ah, det gidder jeg ikke. Hadde det vært bare salte, kanskje.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 10:26   #162
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har unnet meg en kalender fra Babor, og satser på å være totally radiant på julaften.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-20, 12:16   #163
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg bestilte bursdagsgave til svigerfar (som fyller år i månedsskiftet november/desember): Adventskalender med Ferrero-sjokolade med bilde av barnebarna.

Herfra: https://www.japanphoto.no/adventskal...rero-sjokolade

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 09:25   #164
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har unnet meg en kalender fra Babor, og satser på å være totally radiant på julaften.

Altså ... Det der fristet. Noen som har hatt den før? Jeg pleier å ende med en fancy sjokoladekalender, men den der er nok bedre for helsa.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 09:27   #165
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Altså ... Det der fristet. Noen som har hatt den før? Jeg pleier å ende med en fancy sjokoladekalender, men den der er nok bedre for helsa.

Hudpleieren min selger den i bøtter og spann. De har en påskekalender også, tror jeg. Det er jo en ampulle man skal smøre inn hver dag, men liker man det, skal det visstnok være verdi for pengene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 09:38   #166
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Hudpleieren min selger den i bøtter og spann. De har en påskekalender også, tror jeg. Det er jo en ampulle man skal smøre inn hver dag, men liker man det, skal det visstnok være verdi for pengene.

Mamma pleier å kjøpe denne, hun sier at huden aldri er så myk og fin som på julaften.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 10:13   #167
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har kjøpt Baborkalenderen de 3 siste årene. Har også kjøpt påskekalender en gang. Deilig.
Jeg er litt gjerrigknark så jeg har delt ampullen på 2 kvelder. Det holder i massevis uansett. Ihvertfall hvis du gjør det etterhvert når huden begynner å ta til seg oljen og bli mykere etterhvert som dagene går.
Begynner tidligere i november, jeg da. Er ikke så opptatt av om det matcher datoene. Brukes om kvelden. Rens ansiktet først. Huden blir så myk og kjennes ikke tørr ut når kalenderen er ferdig.
Jeg kommer nok til å kjøpe den i år også. Er veldig fornøyd og synes det er veldig luksus.

Kom plutselig over en kaffeside så skal også kjøpe Nespressokalender til meg selv og venninnen min. Mamma har en Dolce Gusto kapselmaskin så hun får en derifra.
https://www.kaffekapslen.no/kapsel-j...nespresso.html
Som det står over, har ikke godt av sjokoladen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 11:48   #168
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Altså ... Det der fristet. Noen som har hatt den før? Jeg pleier å ende med en fancy sjokoladekalender, men den der er nok bedre for helsa.

Første gang jeg har den, men en venninne har hatt den før skrøt veldig. Hudpleieren som solgte den mente at man IKKE måtte fordele ampullene over to dager, siden de oksiderer når de kommer i luft. Hvor mye det egentlig har å si, vet jeg ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 19:43   #169
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg synes det er alt for mye i en ampule fra Babor-kalenderen til å brukes samtidig.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-20, 20:13   #170
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Det var min venninnes argument også, men det skulle visst masseres godt inn i ansikt, hals og decolleté. Så får vi se om jeg greier å bruke opp alt i en go.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 00:39   #171
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Leste tråden igjen, og ser at flere hadde forhåndsbestilt i september, mye som er utsolgt, alt. Wow, liksom.

Ser ut som de har på Jentene på tunet, Sjokoladesalongen og alle dem jeg ikke har godt av.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 10:40   #172
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Haha, husker at jeg også ble oppgira tidlig i oktober da gutta var mindre og det ble snakk om Legokalendre og StarWarskalendre. De ble også fort tomme.
Sikkert pga sånne forumtråder som dette.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-20, 10:49   #173
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg skal gå for tekalender fra Perch. Bestilte i går.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 20:01   #174
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg og adventskalender, altså.


Da jentene mine begynte å bli store ble jeg lei av pakkegaloppen, og vi hadde aktivitetskalender med fokus på å gjøre fine ting, og å gjøre andre glad. Det var noen år uten kalender, men så ordnet jeg pakkekalender til yngste som oppmuntring i en vanskelig tid, og det har jeg fortsatt med, hun er jo bare 25, lille. . Etterhvert er det kommet til et par barnebarn, og jeg har forhandlet meg til å stå for halvparten av pakkene til de.
Jeg lager også noen pakker, men ikke full kalender til de som enhver tid bor i kollektiv med datteren.
Nå har min relativt unge, demente slektning flyttet på sykehjem, og da må hun jo ha pakkekalender, sant?

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 20:19   #175
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Lakriskalenderen fra Bulow🤩

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 20:24   #176
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Skrapekalender (med premier) fra en en fotballklubb.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 20:38   #177
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.405
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Vi har kaffekalender i år. https://www.realcoffee.no/kaffekapsl...kalender-roed/

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 21:23   #178
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Nextlife, du altså. Heldige de som får kalender fra deg. Kalender til den demente høres hyggemig ut. Kan jo være stas for de som jobber der også. Ikke fordi den er til dem, men det må jo være hyggelig at en beboer har kalender.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 21:45   #179
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Jeg har ikke mottatt min fra Lookfantastic enda, enda Klarnafakturaen har gått ut på dato. Men det står den er sendt.

Barbor hadde jeg ett år og det var så mye oljer at jeg syntes det var litt mye.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-20, 21:48   #180
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken adventskalender i 2020?

Mamma har fått sin pakkekalender fra meg, håper hun blir fornøyd i år også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no