Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva skal valpen hete?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-20, 01:19   #41
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av amanas, her.

(...)
Aner ikke hvorfor, men til en stor hund så ser jeg for meg koselige navn som Olga, Klara, Gudrun, Åsa, Hjørdis.

Det går ikke, det er kun verdens beste svigermødre som heter Hjørdis. De to andre går fint.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-20, 22:50   #42
Bonzai
Aktiv
 
Bonzai sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 295
Bonzai er litt kulBonzai er litt kul
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Om du vil ha grei innkalling så dropper du Luna. Vi har valp nå og annenhver tispe vi møter heter det. ☺️

Bonzai er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-20, 23:38   #43
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Multe
Hufsa
Flix

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-20, 23:50   #44
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Så en fin en her om dagen som het Flicka - litt kult synes jeg

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 03:35   #45
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Multe
Hufsa
Flix

Hufsa??!

Flicka, det var det noe kjent med, men jeg husker ikke hvem jeg har møtt som het det.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 13:12   #46
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Bolla eller Bølla

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 20:53   #47
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Jeg kjenner en som har en Eurasier som heter Mishka - det betyr bjørn på russisk så det passet henne perfekt. Ellers så synes jeg Pia er et perfekt hundenavn.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)


Sist redigert av Noba : 02-08-20 kl 23:53.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:35   #48
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.056
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Hos oss får alle kjæledyr navn etter barnebok-karakterer.
Nå har vi Milla (fra Albert Åberg). På lista denne gangen sto Ronja, Lotta og Lille My.

Snippa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-08-20, 23:38   #49
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Mishka kan gå av. Bølla føler jeg kanskje gir litt feil signaler til omverdenen.

Vi kutter og kutter og nå er vi nede på 14 navn. 13 hvis vi ser bort fra lillebrors forslag om Erna.

Men vi har fortsatt ikke det ene navnet som er det riktige for oss alle. Vanskelig, det her! Og babyen må få navn før vi treffer den, så kan ikke bli litt kjent før vi bestemmer oss heller.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 10:25   #50
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Trixi eller Dixi, gode gamle hundenavn.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 11:32   #51
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Vera. Eller er det forbeholdt høner?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 12:53   #52
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Fido, må være kjønnsnøytralt vel?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 13:02   #53
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Ninja
Nemi
Saga
Rinda (betyr kjempe)

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 13:24   #54
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Mishka kan gå av. Bølla føler jeg kanskje gir litt feil signaler til omverdenen.

Vi kutter og kutter og nå er vi nede på 14 navn. 13 hvis vi ser bort fra lillebrors forslag om Erna.

Men vi har fortsatt ikke det ene navnet som er det riktige for oss alle. Vanskelig, det her! Og babyen må få navn før vi treffer den, så kan ikke bli litt kjent før vi bestemmer oss heller.

Nå hugser eg ikkje om det var Masha eller Mishka, men det navnet som bjørnen har betyr bjørn på russisk.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 19:36   #55
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Hufsa??!

Flicka, det var det noe kjent med, men jeg husker ikke hvem jeg har møtt som het det.

Min venn Flicka er ihvertfall en bok i en barnebokserie om en hest. Mary O’Hara. Ble film, også.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 20:38   #56
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Elvira
Fiona
Felicia
Oleanna
Villanelle
Mushu
Ember
Regnbue
Rainbow Dash
Lollipop
Emine
Fernanda
Dråpe
Lerke
Cressida
Persefone
Julietta
Kornelia
Solstråle
Solregn
Ulva
Latte
Macchiato
Mocca
Cappuccino
Oolong
Darjeeling
Antonine
Tonica
Pixie
Billie
Millie
Pandora
Matilda
Celia
Coda
Cello
Crescendo
Scherzo
Vivace
Jubeline
Portobello
Gauda
Miss Marple
Sirup
Olympia

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 21:20   #57
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Happy

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 21:33   #58
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Min venn Flicka er ihvertfall en bok i en barnebokserie om en hest. Mary O’Hara. Ble film, også.

Der var det ja. Jeg burde ha husket det, det er bare et par-tre år siden sist jeg leste dem.

Flora er også fint på tisper syns jeg.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-20, 22:43   #59
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Min venn Flicka er ihvertfall en bok i en barnebokserie om en hest. Mary O’Hara. Ble film, også.

DET var det jo! Den boken leste jeg sikkert en dusin ganger som ung! 💐

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-20, 00:04   #60
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal valpen hete?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Vera. Eller er det forbeholdt høner?

Neida, jeg kjenner en Vera-hund. Kjempefint navn!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no