Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

IKEA Vimle eller Landskrona?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-20, 18:33   #21
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.457
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Nettopp! Jeg velger å tro at du ikke er sjuskete på sofaen, men at det rett og slett ikke er nødvendig.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 18:36   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Nettopp! Jeg velger å tro at du ikke er sjuskete på sofaen, men at det rett og slett ikke er nødvendig.

Hehe. Jeg vet ikke jeg. Etter å ha lest tråden her, følte jeg meg litt vemmelig...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 20:26   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Vi skal leie møbelrenser nå snart for å rense sofaen, så skal melde fra om resultatet Vi har en som ikke har vaskbare trekk. Den er 11 år gammel, og har fått nytt trekk en gang, men de hadde ikke til sjeselong-delen så der er det et pledd over (for det er tydelig forskjell). Men sofaen har en farge hvor det synes. Den støvsuges en gang i uken, og det spises ikke i sofaen. Hva andre gjør og ikke gjør med sine sofaer betyr lite for meg altså, men jeg selv både ser og merker at den er skitten og det selv om ikke vi direkte har skitnet den til liksom. Det er ikke snakk om flekker. Jeg liker ikke det, men det er meg. Mulig jeg er neat freak på sånt, men jeg lever godt med det

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 20:35   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Jeg er mer ekstrem enn noen andre. Så jeg skjønner deg godt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 20:38   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA vimle eller landskrona?

Opprinnelig lagt inn av Katinka, her.

Takk for nyttig info!
Ser du skriver at dere har Söderhamn på hemsen på hytta. Vår vil bli tv-sofa og i daglig bruk - med en hund som kommer til å få lov til å ligge der, så derfor vil jeg jo at den skal holde formen ei stund framover.
Sofaene våre i dag er fulle av puter og pledd.

Nå tok jeg et kjapt søk, og så noen som er misfornøyd med det du nevner. Putene våre ser fine ut, og de blir egentlig ikke puffet annet enn når den støvsuges. Vi kjøpte den i tillegg brukt, så jeg vil tro det ville åpenbart seg nå. Som jeg nevnte så anser jeg puffing av puter som helt normalt, men det er sofaen det puffes minst.

Vi har Finnsta hvit, og den blir helt hvit og fresh etter vask. Jeg ville kanskje valgt stoff med omhu. Noen er i kraftigere struktur enn andre og ville holde formen bedre.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 21:26   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Vi er i alle fall flere som aldri vasker sofaene våre. Vasker evt søl straks det kommer og støvsuger når det trengs, aldri vasket og lever veldig fint med hva som enn måtte bo i sofaen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 23:18   #27
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Ser at dere gikk for noe annet, men må bare innom og skrive at vi kjøpte den største landskrona-kombinasjonen i høst, samt en puff som vi har montert fast ytterstpå sjeselongen slik at vi nå har en U- sofa som passer oss helt perfekt.Vi er fem i familien, og nå kan vi sitte/ligge/krølle oss sammen alle på en gang, og den er veldig god å både sitte og ligge i. Vi gikk for skinn da vi ikke er gode på å vaske sofaene selv om trekk kan vaskes, og regner med at denne blir like god på sikt som den første skinnsofaen vi hadde fra IKEA som vi dessverre måtte flytte fra for 7 år siden pga feil vinkler.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-20, 23:20   #28
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: IKEA Vimle eller Landskrona?

Jeg fikk litt sjokk når vi nylig fikk en trådløs støvsuger som har en motorisert børste til sofaer og madrasser. Jeg støvsuger sofaen noenlunde regelmessig, men denne fikk opp masse. Mye bedre på å få vekk kattehår også.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no