Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-20, 12:00   #41
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg ønsker meg aller mest en reise, men det skjer jo ikke.

Ellers har jeg alt jeg trenger, og det jeg ikke har kjøper jeg meg etterhvert. Slik livet er nå trenger jeg verken klær eller smykker, og bøker låner jeg på biblioteket.
Nye skiklær, kanskje? Men der er jeg kresen og må prøve selv, så det er ikke lett å ønske seg.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-20, 14:48   #42
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg ønsker meg aller mest en reise, men det skjer jo ikke.

Ellers har jeg alt jeg trenger, og det jeg ikke har kjøper jeg meg etterhvert. Slik livet er nå trenger jeg verken klær eller smykker, og bøker låner jeg på biblioteket.
Nye skiklær, kanskje? Men der er jeg kresen og må prøve selv, så det er ikke lett å ønske seg.

Jeg ønsker meg også reise, men det er vel helt bortkastet å skrive på en ønskeliste nå.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-20, 16:40   #43
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.820
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg ønsker meg brunt/grått langhåret villsauskinn
Kunst som jeg pleier å kjøpe meg selv i julegave de årene jeg har råd til det, noen ganger med pengebidrag fra mamma
Ullundertøy


Sist redigert av Lyppa : 23-10-20 kl 20:21.
Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-20, 17:40   #44
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.707
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg har virkelig alt jeg trenger i overflod.

Så da ønsker jeg helt oppriktig fred på jord, at den gale mannen i det hvite hus blir sparket ut og at folk begynner å reflektere litt mer igjen.

Preach.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-20, 13:03   #45
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg ønsker meg ny amerikansk president, fredelig maktskifte og ny giv i den globale klimapolitikken. Og ulltøfler!

Da blir det størst sannsynlighet for ulltøfler i år?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-20, 13:57   #46
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

I år ønsker jeg hyggelige gaver. En god bok, en tur på kino, ullsokker, en flaske vin, håndkrem og sånne fine ting i hverdagen.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-20, 23:46   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Akkurat nå ønsker jeg meg at korona forsvinner, og at USA får en ny president.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-20, 23:51   #48
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.655
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Skinnvotter.

__________________
Min signatur ™
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 00:08   #49
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Vin!

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 07:25   #50
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Korona-vaksine og bytte av innbo i det derre hvite huset på andre siden av fjorden.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 09:57   #51
Molly
Bør lage seg en tittel selv
 
Molly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 6.206
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg ønsker meg saueskinnsvotter, en god saltkvern, gavekort på massasje og koronavaksine.

__________________
Storesøster 02
Lillebror 07
Molly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 11:03   #52
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg ønsker meg regntøy, paraply, Asics joggesko og en Fatboy Edison lampe.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 11:06   #53
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Korona-vaksine og bytte av innbo i det derre hvite huset på andre siden av fjorden.

Nå følte jeg meg veldg materialistisk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 11:10   #54
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg tror jeg ønsker meg en bitteliten laptop jeg kan ha hjemme.

Mannen ønsker seg ny salt og pepperkvern, og noen fine gensere. Jeg vet ikke hva slags genser han vil ha, for han bruker stort sett skjorter (rutete, ikke dresstypen) til vanlig, eller hettegenser når han ikke skal se folk. Han vil ha noe å erstatte skjortene med.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 11:15   #55
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg ønsker meg overtrekksvotter og trådløse ørepropper. Tviler på at jeg får noen av delene. Ønsker meg også ny oppvaskmaskin, men det skjer ikke.

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Mannen ønsker seg ny salt og pepperkvern, og noen fine gensere. Jeg vet ikke hva slags genser han vil ha, for han bruker stort sett skjorter (rutete, ikke dresstypen) til vanlig, eller hettegenser når han ikke skal se folk. Han vil ha noe å erstatte skjortene med.

Mannen min begynte helt plutselig å bruke gensere over skjorter i fjor. Det var litt sånn "jøss, hvor kom det fra?"

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 11:46   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Jeg har straks bursdag, så jeg lager ønskeliste for både jul og bursdag på en gang.

- robotstøvsuger
- kåpe (når jeg kommer med så upresise ønsker, så blir det umulig for mannen min, så her må jeg gjøre litt research)
- yogamatte (det er jeg ganske sikker på at jeg får i bursdagspresang av moren min ... det er mer eller mindre avtalt)
- vin
- sokkegarn
- Uggs tøfler (eller noe som ligner)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 14:32   #57
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Sånn bortsett fra fred på jord og koronavaksine og presidentbytte og snille barn og alt det der ....

Ny, god hårføner - den gamle synger på siste verset
Mer greier fra Marimekko Siir... whatever-serviset (serveringsskåler og sånn)
Noen fine akevitt-glass jeg så på Ktich'n
Dyr sminke og annen kosmetikk jeg ikke tar meg råd til å kjøpe selv
Opplevelser, gjerne overnatting på "eksotiske" steder, som tretopphytter, fyr, glamping o.l.
Nytt gulvteppe på stua
Spiselige greier, gjerne lokalmat, sjokolade, vin, eller noe hjemmelaget

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 18:37   #58
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Tredemølle. Bedre føre var osv i tilfelle treningsentrene stenges igjen.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 21:22   #59
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Desilitermål. Det jeg fikk sist jeg ønsket meg, begynner å bli slitt på tallene.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-20, 21:27   #60
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva ønsker du deg i julegave 2020?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Desilitermål. Det jeg fikk sist jeg ønsket meg, begynner å bli slitt på tallene.

Haha, jeg har også ønsket med desilitermål. Ønsket meg det i fjor også, men fikk ikke, det var ingen som trodde jeg faktisk mente det.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no