Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ida Maria viser sin takknemlighet

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-09, 10:30   #61
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Og å dra frem at man syns hun har stygge klær syns jeg rett og slett er usaklig og en smule jantete.

Ikke jantete - tantete.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:31   #62
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.


Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner reaksjonene - dårlig forbilde? Hun kan ikke ha det godt med seg selv? Give me a break! Og å dra frem at man syns hun har stygge klær syns jeg rett og slett er usaklig og en smule jantete.

Og det var de reaksjonene jeg mente ikke hadde kommet om Ida Maria var en mann.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:34   #63
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Jeg er på linje med glitter her. Enkelte av meningene som har kommet fram her, hører mest hjemme i "FP om 70 år"-tråden.

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:39   #64
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemmelighet.

Hei og hå, så utrolig barnslig! :har ikke lest hele tråden:

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:39   #65
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Dårlig forbilde? Haha, ja for det er DET pønkere er mest opptatt av,selvsagt. [femtitallsstemme]Ja, her er jenter som har vasket seg! Ida Maria mottar gullplaten til folkets hyllest. Heisann, der gikk platen i gulvet, gitt! [/femtitallsstemme]

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:41   #66
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dårlig forbilde? Haha, ja for det er DET pønkere er mest opptatt av,selvsagt. [femtitallsstemme]Ja, her er jenter som har vasket seg! Ida Maria mottar gullplaten til folkets hyllest. Heisann, der gikk platen i gulvet, gitt! [/femtitallsstemme]

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:42   #67
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nei, det ville jo vært grusomt hvis ungdommen begynte å knuse plater i tide og utide.

Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner reaksjonene - dårlig forbilde? Hun kan ikke ha det godt med seg selv?

Jeg synes også at det er teit å snakke om klær og utseende, og synes det er usmakelig å spekulere i hennes mentale tilstand. Men jeg synes likevel ikke at det er kult eller rebelsk å knuse plater. Det er bare barnslig. Og utakknemlig. Hvis hun ikke synes noe om konseptet ved å dele ut slike priser, så kunne hun bare takket nei. Jeg synes oppførselen hennes var ufin mot de som hadde lagt ned arbeid i dette.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:44   #68
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Madam Mim:

Er enig i at hva hun har på seg ikke har noe med saken og gjøre, men respektløst syns jeg det er å knuse noe du har fått i gave. Med overlegg. Selv om du er aldri så kul.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:45   #69
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Divine: Du er offisielt blitt gammel.

Du kan godt sette fyr på gæmlisdiplomet du får i posten, altså.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:46   #70
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Er enig i at hva hun har på seg ikke har noe med saken og gjøre, men respektløst syns jeg det er å knuse noe du har fått i gave. Med overlegg. Selv om du er aldri så kul.

Jeg er usikker på om hun egentlig er kul også. Musikken hennes er ikke så verst, må jeg tilstå, men litt usikker på dama.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:46   #71
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Hadde det vært en mannlig artist, hadde nok ingen reagert nevneverdig.

Selvfølgelig hadde det blitt reagert da også. Normal folkeskikk er jo noe man uansett bør fremvise.
Klærne ligner forresten på tigerkostymet prinsen skal ha på på karneval i barnehagen.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:48   #72
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Selvfølgelig hadde det blitt reagert da også. Normal folkeskikk er jo noe man uansett bør fremvise.
Klærne ligner forresten på tigerkostymet prinsen skal ha på på karneval i barnehagen.

Hadde du reagert på samme måte? Hadde du kommentert teite klær, og dårlig forbilde osv.

Så bra!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:48   #73
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Er enig i at hva hun har på seg ikke har noe med saken og gjøre, men respektløst syns jeg det er å knuse noe du har fått i gave. Med overlegg. Selv om du er aldri så kul.

Klart det er respektløst (aka pønk) og provoserende og å vise finger til et system som faktisk gir deg smør på brødet.

Jeg har knust ting jeg har fått i gave med overlegg. :innrømmer: Den nyyydelige glasslysestaken i blått og gult? Den røyk i flyttinga, gitt. Ved et uhell.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:49   #74
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.


Du kan godt sette fyr på gæmlisdiplomet du får i posten, altså.

Nei da, det skal få hedersplass. Glass og ramme over sofaen, vil jeg tro.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:51   #75
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Det er snakk om å være respektløs mot platebransjen her. De er nok kyniske nok til å overleve det hele. Dessuten kan de lese om artisten sin i alle avisene i dag og håve inn gratis PR. Tipper de ikke er så veldig lei seg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:51   #76
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Klart det er respektløst (aka pønk) og provoserende og å vise finger til et system som faktisk gir deg smør på brødet.

Jeg har knust ting jeg har fått i gave med overlegg. :innrømmer: Den nyyydelige glasslysestaken i blått og gult? Den røyk i flyttinga, gitt. Ved et uhell.

Din pønker! Du var vel anstendig kledd da i det minste?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:51   #77
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Ikke jantete - tantete.

Ja, det også!

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Og det var de reaksjonene jeg mente ikke hadde kommet om Ida Maria var en mann.

Nettopp. Det er ingen som kommenterte klærne til Jokke når han var så full at han ikke greide å snakke på Spellemanssprisen.

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Dårlig forbilde? Haha, ja for det er DET pønkere er mest opptatt av,selvsagt. [femtitallsstemme]Ja, her er jenter som har vasket seg! Ida Maria mottar gullplaten til folkets hyllest. Heisann, der gikk platen i gulvet, gitt! [/femtitallsstemme]

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:52   #78
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Det er snakk om å være respektløs mot platebransjen her. De er nok kyniske nok til å overleve det hele. Dessuten kan de lese om artisten sin i alle avisene i dag og håve inn gratis PR. Tipper de ikke er så veldig lei seg.

Godt poeng!

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:53   #79
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Din pønker! Du var vel anstendig kledd da i det minste?

Jeg hadde på meg gymtøy, tenker jeg, slik jeg pleier når jeg flytter.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-09, 10:54   #80
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ida Maria viser sin takknemlighet

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg hadde på meg gymtøy, tenker jeg, slik jeg pleier når jeg flytter.

.
Akkurat. Det samme som Ida Maria da altså.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no