Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har dere planlagt ferien for dette året?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 03:12   #21
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Ferie? Hva er det?

Blir nok hjemme, vi. Muligens noen dager på båttur med foreldrene mine, men that's it.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 07:40   #22
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi er ikke så glade i planer og planlegging, så vi pleier å ta ting på sparket. Også er vi de siste årene blitt veldig hjemmekjære.

Vi skal gifte oss til sommeren, så jeg hadde håpet på hvertfall en liten helg for oss voksne alene, for vi har aldri vært borte alene før, kun med barn. Men vi får se hva det blir til, mest sannsynlig noe på sparket, uansett hvor og når det blir til.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 07:56   #23
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Vi drar til Kreta i høst. Det er bra du kommer, du skulle jo være med i kofferten.

He he.... ja jeg driver og trener som en gal slik at kofferten din ikke skal bli for tung

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 08:45   #24
Labolina
Superduperaktiv
 
Labolina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 709
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi drar til Florida i 2 uker 7. april, ellers blir det vel dyreparken og evt Danmark i sommer tenker jeg. Blir ett eller annet sted iløpet av høst/vinter, men vet ikke helt hvor ennå.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 08:48   #25
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Jeg er vel antagelig temmelig høygravid når vi skal ha ferie, så det blir en fredelig greie i bil til Sverige, videre til Finland og hjem igjen. Og litt familie.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 08:55   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Noen ferie er ikke planlagt her i huset og vil nok ikke bli det.
Med termin i mai, så regner jeg med at jeg trenger tid å komme tilbake til
normalen og alt sånt.

Sambo snakket om at han ville ta med Lille til Dyreparken eller noe sånt.
Vi får se!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 08:57   #27
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...
 
Alfa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.374
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi planlegger aldri ferien, men reiser på impuls dit vi vil og dit veret er best
I fjor bestemte vi oss for Danmark, og eit døgn etterpå var vi der.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 09:09   #28
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Skal hjem til Vesterålen er planen. Orker ikke dra med nesten nyfødt baby og en 3 åring alene på ferie, regner med mannen skal jobbe etter at han har hatt pappapermisjon.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 09:44   #29
Nooria
Stadig underveis
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.090
Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Chania i siste halvdel av mai. Fødsel i siste halvdel av august. Tre uker med diverse en gang i mellom der.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 09:59   #30
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi skal en uke nordover og en uke vestover, som vanlig. Hva vi gjør med resten av ferien vet jeg ikke, vi er ikke så voldsomme på planlegging.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 10:08   #31
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Jeg kunne tenkt meg å dratt til en øde øy. Men vi har ikke planlagt det, nei.

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 10:15   #32
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Før sommeren skal vi til Thailand, London og Barcelona.

I sommer skal vi til Stavanger, Vesterålen og Toscana.

Gleder meg, dette blir et deilig reiseår!

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 10:25   #33
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

I år blir det Amerika. Men vi reiser ikke før i oktober, tenker jeg. Vil så gjerne få med meg Halloween

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 10:57   #34
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.217
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

3 uker i Italia i juli. Har datoene og flybillettene, men vet ikke hvor vi skal bo. Men det kommer.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:01   #35
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi har snakket om en uke til Hellas i begynnelsen av juni, og så går sikkert barnehageferien i juli med til besøk hos foreldrene mine i Tromsø og svigers i Trøndelag - antagelig får poden ta deler av ferien der på egen hånd, om han har lyst til det, eller kanskje noen av besteforeldrene kommer hit, slik at ikke mannen og jeg trenger ta ut hele juli som ferie. Og så må vi prøve å få til en utenlandstur bare vi to - en langhelg i London utpå høsten, kanskje - det skulle vi gjort sist høst, men det forsvant i oppussing og lite tid og dårlig råd.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:04   #36
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.965
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Leid leilighet i to uker i Spania i juli (er redd det blir for varmt), og en uke på hytte på fjellet etterpå.

I tillegg; håp om at besteforeldre tar englebarna noen dager, slik at Andamannen og jeg skal få oss noen dager alene i en eller annen storby.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:12   #37
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Nei i år blir det ikke ferie.
Mann startet i ny jobb 7 januar og har ikke råd å ta ferie. uanstet hadde det ikke blitt ferie for vi må grave rundt hele huset ti våren
Vi er nødt å prioritere å få gravet ferdig.

Så om han må ta ferie fra ny jobben så blir han å jobbe på gammel jobben.

Hadde ikke svigermor solgt "hytta" på en øy i helgelands havet*ler*så kunne vi ha vært der sånn som vi bruker...

Kanskje jeg tar ungene med men en dag eller 3 ti Lykcele, besøke dyre parken og leke litt.
Spørs om jeg får eks ee gudmoren med på dette. Drar aldri i verden dit med ungene alene.
og om mann ikke har ferie fra nyjobben så har jeg uansett ikke bil
For den må mann bruke i jobben.


Men finner nå vel på noe når turbo skal ha ferie fra bhg.

Har lovet han å dra til Bodø å se på pelle poletibil. Som vanlig... Hehe
Men dit kan man jo ta toget


Egentlig så har jeg lyst å dra et par uker hjem til Finnmark.Får se om jeg får overtalt pappa til åkomme å hente meg og ungene i Lakselv eller i Alta... Så blir det ikke så svindyrt med fly.
Og da kunne jeg ha stjelt tante ungen min sin bil å kjøre å besøke Myggstukket

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:13   #38
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Har ikke lagt så mye planer enda, driver fremdeles og fordøyer ferien jeg just kom fra.

urettferdig :P

Vært henne? uten barn?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:13   #39
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

To uker på spahotell/vingård (som reklamerer med at de er veldig barnevennlige!) på den italienske rivieraen . Har også lyst på en langhelg til London. Og så blir det en uke på hytta, om været er bra. Gleder meg til sommeren!

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 11:15   #40
Maya80
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Maya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populærMaya80 er populær
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Har planlagt å dra på hytta i kragerø. Siden vi har termin i mai, får vi se hva vi gjør ut fra det. men har gode muligheter til både dyreparken og bø sommerland etc.

Maya80 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no