Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har bestilt ferie i aug 08

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-12-07, 23:43   #1
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Har bestilt ferie i aug 08

Den 6 august reiser vi til Spania
På besøk til mamma og pappa i Torrevieja

Det jeg lurer på er hvor mye penger pleier dere ha tilgjengelig på ferier?
Vi skal være der i 18 dager
Åhh det skal bli så skjønt!!
Men jeg husker ikke hvor mye vi hadde med oss av penger sist...
eneste jeg husker er at jeg vil ha med mer denne gangen

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:46   #2
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Ah, så deilig. 18 dager i sol og varme. Penger? Aner ikke. Hvor dyrt er det i Spania egentlig?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:47   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Har ikke peiling på hva ting og tang koster i Spania, men du verden hvor deilig det høres ut. Så fint å ha noe slikt å glede seg til.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-12-07, 23:47   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Å kå deilig!

Vi har pleid å beregne ca 1000 kr per dag.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 00:06   #5
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Det er vel relativt rimelig i forhold til her hjemme..

1000 kr dagen høres ut som en god plan.

Ja jeg gleder meg villt! Søsteren min å hennes familie skal også være med

Vi bor hos mamma å pappa, å så tror jeg di skal få tak i en leilighet til sånn at vi slipper å bo oppå hverandre
Det er en såå herlig plass, vi var der mye på ferie når jeg var yngre(de kjøpte når jeg var 8 år) , å nå har de bosatt seg fast der nede

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 00:07   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Så deilig!

Vi regner også ca 1000 kr dagen.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 00:14   #7
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

http://www.spanish-villa-torrevieja....a_region.shtml


http://no.wikipedia.org/wiki/Torrevieja


__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 07:32   #8
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

1000 kroner dagen her også, til familie på 4.

Åhh det høres herlig ut å ha ferien i boks.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 07:58   #9
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Deilig!

Vi pleier også å beregne ca 1000 kr dagen.
Da har man så man slipper å snu på krona og tenke kostnader hele tiden.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 07:59   #10
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

1000 kroner blir beregnet her også pr. dag.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 08:03   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

om dere regner 1000 kroner dagen skal dere ha masse penger å rutte med.
Når man bor i leilighet går det ikke like mye penger sm om man bor på hotell.

Så herlig det hørtes ut med Spaniaferie!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 08:59   #12
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Nei sant det
Å når vi er der så spiser vi faktisk ofte hjemme
Så da går det ikke så mye penger med til mat heller

Gjett om Syllan skal jobbe maaasse ekstra etter jul

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 09:04   #13
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08:D

Demografisk utvikling av Torrevieja mellom 1897 og 2005
1897 1910 1930 1950 1960 1970 1980 1991 1996 2001 2004 2005
7,833 8,961 8,754 8,935 9,234 9,726 12,314 25,014 35,998 50,953 75,530 84,348
SJekk den sinnsyke veksten...mamma å pappa kjøpte i 1988. Over 50000...syke greier..

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:36   #14
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.721
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Vi tar med noe penger i kontanter når vi skal til Spania, og ellers så finnes det minibanker der og heller ta ut ved behov.

God ferie!

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-07, 13:43   #15
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Det er ikke så veldig store prisforskjeller mellom Norge og Spania lengre, men noen ting får man helt klart billigere Ta med så mange penger du kan

Hvor i Torrevieja holder dere til da? Jeg skal kanskje dit til sommeren igjen jeg også...har vært der de 3 siste sommerene

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 14:16   #16
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Det er ikke så veldig store prisforskjeller mellom Norge og Spania lengre, men noen ting får man helt klart billigere Ta med så mange penger du kan

Hvor i Torrevieja holder dere til da? Jeg skal kanskje dit til sommeren igjen jeg også...har vært der de 3 siste sommerene

Mamma og pappa bor på sørsiden av byen Helt nede ved havet, Urbanisasjonen heter Eliseos playa.
Rett ved siden av La Veleta

Dere da?

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 18:14   #17
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Mamma og pappa bor på sørsiden av byen Helt nede ved havet, Urbanisasjonen heter Eliseos playa.
Rett ved siden av La Veleta

Dere da?

Der vi oppholder oss heter det La Chismosa, Orihuela costa

__________________
Jentene 93 og 02
Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-07, 21:17   #18
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Så deilig! Vi har vært der hvert år siden mamma fikk seg leilighet der Vi bor ikke langt fra La Mata stranden. Bestilte akkurat tur til neste års ferie. Vi reiser i september. Synes det er den beste mnd å reise med barn. Da er det ikke så ulidelig varmt.

Vi beregner også ca 1000 kr. dagen. I fjor hadde vi 20000 for 14 dager og jammen ble de brukt opp

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:41   #19
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Ok , det er andre siden av Torrevieja i forhold til der mamma å pappa bor

Jeg var der 2 mnd hver sommer fra jeg var 8 til jeg var 18 å blir aldri lei Feel`s like home.

I -06 var vi der siste uka i august å de to første ukene i september,det var genialt for da er det ikke så vanvittig mye turister.
Men til høsten begynner Hannah i andre klasse å Hedda i første... så da kan vi ikke reise så sent på året.

Gleeeder meg sååå mye! skal bli så deilig, 3 min gange så er vi på stranda Konge

__________________
"I am in favour of animal rights as well as human rights. That is the way of the whole human being. --Abraham Lincoln"
syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-08, 00:44   #20
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har bestilt ferie i aug 08 :D

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Ok , det er andre siden av Torrevieja i forhold til der mamma å pappa bor

Jeg var der 2 mnd hver sommer fra jeg var 8 til jeg var 18 å blir aldri lei Feel`s like home.

I -06 var vi der siste uka i august å de to første ukene i september,det var genialt for da er det ikke så vanvittig mye turister.
Men til høsten begynner Hannah i andre klasse å Hedda i første... så da kan vi ikke reise så sent på året.

Gleeeder meg sååå mye! skal bli så deilig, 3 min gange så er vi på stranda Konge

Da var vi der samtidig!

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no