Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Piknikbord for barn

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-18, 10:55   #1
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Piknikbord for barn

Jeg vurderer å kjøpe et piknikbord av denne typen:


Er det noen som har en slik de kan anbefale eller avbefale? Eller vil jeg egentlig ha noe helt annet til barna siden en slik ikke blir brukt?

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 11:08   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Vi hadde det fra Ikea, som vel er det du viser bilde av? Det ble brukt og funket helt fint. Nå er ungene for store til å bruke det, så om du bodde her kunne du få vårt (selv om jeg er litt usikker på tilstanden og hvor det befinner seg).

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 11:34   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Er det det frå IKEA? Vi har eit slikt ved sandkassa og det er veldig fint å kunne sette drikke og liknande der. I tillegg blir det mykje brukt opp-ned, som båt, av selveste kaptein Sabeltann.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 13:39   #4
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Jeg er på let etter et sånt, så takk for tipset om IKEA. Er det plass til voksne rundt det også? Ok om det blir litt trangt, altså. Jeg kan jo ikke svare på om det faktisk blir brukt, men jeg har veldig stor tro på at vi skal slite det ut som lunsjbord i vår og sommer.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 13:45   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg er på let etter et sånt, så takk for tipset om IKEA. Er det plass til voksne rundt det også? Ok om det blir litt trangt, altså. Jeg kan jo ikke svare på om det faktisk blir brukt, men jeg har veldig stor tro på at vi skal slite det ut som lunsjbord i vår og sommer.

Du må være litt slangemenneske for å sitte der som voksen altså. Eller ha veldig korte ben.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 15:05   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Jeg er på let etter et sånt, så takk for tipset om IKEA. Er det plass til voksne rundt det også? Ok om det blir litt trangt, altså. Jeg kan jo ikke svare på om det faktisk blir brukt, men jeg har veldig stor tro på at vi skal slite det ut som lunsjbord i vår og sommer.

Sjølve bordplata er i knehøyde for meg. Det er eit barnebprd.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 19:44   #7
Cauchy
Bør lage seg en tittel selv
 
Cauchy sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2012
Innlegg: 1.713
Cauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smartCauchy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Vi hadde det fra Ikea, som vel er det du viser bilde av? Det ble brukt og funket helt fint. Nå er ungene for store til å bruke det, så om du bodde her kunne du få vårt (selv om jeg er litt usikker på tilstanden og hvor det befinner seg).

Hvis profilen din er up to date er det riktig by.

Benken på bildet er fra Ikea. Tusen takk for erfaringene.

Cauchy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-18, 20:39   #8
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv
 
Marla Singer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 2.226
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Piknikbord for barn

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Du må være litt slangemenneske for å sitte der som voksen altså. Eller ha veldig korte ben.

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Sjølve bordplata er i knehøyde for meg. Det er eit barnebprd.

Ja, okei. Får prøve å finne et lite voksenbord isteden, kanskje, hvis det finnes. Kan ikke dra inn en diger rasteplassbenk i den knøttlille hagen.

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no