Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-16, 15:31   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi skal overnatte én natt i Orlando neste uke, på vei hjem fra ferie. Jeg lurer på om vi skal bo på et hotell i Universal Studios og ta turen innom Harry Potter-parken når vi først er i byen. Er det verdt det? (Jeg er ikke spesielt glad i de parkene i Orlando, jeg synes de er så massive og masete, og det er varmt og ... Ja, i det hele tatt.)

Any views?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 15:33   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi syntes det var helt utrolig kult og definitivt verdt det.

Vi har ikke vært i Harry Potter studios i London.

Universal er av de aller kuleste parkene jeg har vært i.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 15:37   #3
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Jeg husker vi sto over en time i kø i stekende varme for å få kjøpt en tryllestav. Altså i souvernierbutikken. Men da var HP-world temmelig nyåpnet og mine barn var mindre (men ikke mindre enn din minste). Ikke helt worth it, mao, da i hvert fall.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 16:04   #4
Mamari
Med nebb og klør
 
Mamari sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 1.250
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi var der ifjor - og fikk tatt turen i HP slottet; stor opplevelse. Kø på 1,5 time men køgangen er en opplevelse i seg selv så det var verdt det. Deretter tok vi HP toget ( 60 minutter venting) over til den HP byen men der gikk vi kun i souvenirbutikker.

Vær obs på at om du se alt av HP i Universal så er parken snedig delt i to deler og du må kjøpe billetter til begge om du skal få med deg på Galtvort og byen - tror vi ifjor før kursen spratt opp betalte 5000,- for 3 voksne og 1 barn. Pga. enorme køer overalt så fikk vi egentlig ikke tatt noen attraksjoner bortsett fra nevente + et par småtterier.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 16:04   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi stod 10 minutter i kø for tryllestavutvelgelsen. Og da snappa var den som ble valgt ut til å være en del av showet, så var det definitivt verdt det.

Harry Potter attraksjonene var en helt vanvittig kul opplevelse, men det ble i overkant livaktig for knerten (den gang 6,5 år). Det var 45 minutter kø, men det skjedde så mye at det føltes ganske raskt. Vi var der et par uker etter åpningen av "flukten fra Gringot", og der var det 4 timer kø, så den droppet vi. Vi var i parken fra åpning og til de stengte og synes vi fikk tatt ganske så mye. Anbefaler spesielt Simpson-attraksjonen. Den var gøy og uventet. Og "the incredible Hulk" er den råeste Berg- og dalbanen jeg noen gang har tatt.

Universal har en app som gjør at du kan sjekke køtider på alle attraksjoner og gå dit det er lite kø.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07

Sist redigert av Tjorven : 12-05-16 kl 16:10.
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 16:53   #6
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi var der i 2011. For meg som elsker Harry Potter, så var det utvilsomt verd det, men det må sies at det ikke var høysesong da vi var der. Ikke spesielt lange køer i noen av parkene, og ikke sånn uoverkommelig varmt.

Og både Dragon Challenge og The Incredible Hulk er utrolig kule berg- og dalbaner.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 17:24   #7
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Ja, flere ganger. For å kunne ta HP toget må du ha billett til både Island of Adventure og Universal. Utrolig bra bygget og for HP-nerder en opplevelse. Hvis du må velge en hadde jeg tatt Island of Adventure, der ligger slottet. I Universal har du Gringotts Bank. Begge to er utrolig bra, så vanskelig å velge. 1 året stod vi leeeeenge i kø. I fjor stod vi minimalt med kø. Nå har vi store barn, så vi kjører single-riders og da står man ca 10 min i kø. Togturen er utrolig morsom.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 31-07-16 kl 17:34. Årsak: Skrivefeil
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 20:14   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.707
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi var i høstferien i fjor. Lite køer, tror det lengste vi ventet på HP ridesene var 20-30 min. For meg som synes HP er veldig kult var det definitivt verd pengene. Galtvortekspressen var stilig, så for oss var det vel verd å kjøpe pass i begge parkene. Vi hadde samme erfaring som Tjorven i butikken hvor vi kjøpte tryllestaver. Mellomste ble valgt ut til å være med på showet. Det tror jeg aldri hun vil glemme.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 21:12   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.


Og både Dragon Challenge og The Incredible Hulk er utrolig kule berg- og dalbaner.

Hulk er min favoritt. Jeg bodde der da den var helt ny husker jeg. Kan enda huske hvor fantastisk jeg synes den var.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 21:14   #10
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hulk er min favoritt. Jeg bodde der da den var helt ny husker jeg. Kan enda huske hvor fantastisk jeg synes den var.

Men Manta i Sea World er enda bedre!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 21:19   #11
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.348
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Men Manta i Sea World er enda bedre!

Åh! Kjenner jeg snart må planlegge tur. Neste høst frister. Høsten er en fin tid, varmt og godt, men ikke for varmt og mindre folk der.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 21:21   #12
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Jeg synes Harry Potter-opplegget i Universal er veldig bra. Anbefaler å ta de mest populære rides-ene sent på kvelden, da er køen betraktelig mindre. På den i Hogwarts-slottet går man som single rider, da er det stort sett ingen voldsom kø å snakke om.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 21:22   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Åh! Kjenner jeg snart må planlegge tur. Neste høst frister. Høsten er en fin tid, varmt og godt, men ikke for varmt og mindre folk der.

Ja, vi var der i oktober, og det var helt perfekt. Vi hadde egentlig planlagt tur i år, men nå håper jeg det blir neste år.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 22:36   #14
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Min favoritt av alle parkene i Orlando! Vi var i "alle" i fjor og Universal var best, men lange køer på sommeren. Men om du bor på et av Universals egne hoteller så sørg for å få med fastpass, det er definitivt verdt det oppdaget vi (som ikke hadde det! ) Kan kjøpes utenom også, men det er dyrt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 22:41   #15
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi var der i 2011 og igjen i 2015. Det er SÅ verdt det!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 23:22   #16
HSJ73
Henger i stroppen
 
HSJ73 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.669
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Vi skal dit i sommer, men jeg blir så forvirret når det gjelder hvordan parkene er delt opp. Er det to parker; Harry Potter-parken og Universal Studios? Som liksom er koblet sammen ved hjelp av Galtvort-ekspressen? Vi skal bruke en full dag i én park, og det koster jo helt vilt mye (NOK 6300,- for oss 5 for én park i én dag, tror jeg vi kom fram til!). Og etter som jeg forstå, bør vi kjøpe pass til begge to? Kan noen forklare meg opplegget?

Og hvordan får man maksimalt ut av dette til minst mulig penger?

Hilsen forvirret

__________________
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008
HSJ73 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-16, 23:32   #17
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av HSJ73, her.

Vi skal dit i sommer, men jeg blir så forvirret når det gjelder hvordan parkene er delt opp. Er det to parker; Harry Potter-parken og Universal Studios? Som liksom er koblet sammen ved hjelp av Galtvort-ekspressen? Vi skal bruke en full dag i én park, og det koster jo helt vilt mye (NOK 6300,- for oss 5 for én park i én dag, tror jeg vi kom fram til!). Og etter som jeg forstå, bør vi kjøpe pass til begge to? Kan noen forklare meg opplegget?

Og hvordan får man maksimalt ut av dette til minst mulig penger?

Hilsen forvirret

Det er to parker rett ved siden av hverandre: Universal Studios som har Diagon Alley og togstasjonen King´s Cross. Universal Islands of Adventure som har Hogwarts, Hogsmeade og Hogsmeade station. Man kan enten rusle fra den ene til den andre parken (type fem minutter) eller kjøre Hogwarts Express. Begge parkene har mye annet også.

Det koster temmelig vilt mye.

Vil man bare gå i en park, anbefaler jeg absolutt Islands of Adventure. Men begge er bra. Er man Harry Potter-fantast bør man ha kombibillett og se begge.

Jeg anbefaler å ha express-pass til alle som har noen som helst interesse av å kjøre noe. De er dyre, men betraktelig billigere om dere forhåndskjøper. Sparer en zillion timer i kø og er egentlig eneste måte å få testet litt av det meste. De er upersonlige, så om dere f.eks har to pass kan dere bytte på dem.

De aller største attraksjonene, bl.a de to største Harry Potter-ridesene kan man ikke bruke express pass på. Den ene (den i slottet) har en ordning med single rider-kø: De som kan kjøre alene uten å sitte med gruppa si har egen kø og brukes som vognfyll, hver vogn tar fire personer. Det anbefales; vognene er slik designet at du egentlig ikke har noen opplevelse av å sitte sammen uansett. Da snakker vi 10-20 minutter kø fremfor 45-120 minutter i den ordinære køen. Riden i Gringottsbanken må man køe for, men om dere stikker innom den sent på kvelden bruker det å være helt overkommelig. Midt på dagen er det stort sett 90 minutter kø og sånn.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 06:38   #18
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.813
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Eller vær skikkelig tidlig ute og kjør to-tre runder før køene kommer igang. Vi har vært der ved 07.30-tiden og har hatt det flott da!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 08:25   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eller vær skikkelig tidlig ute og kjør to-tre runder før køene kommer igang. Vi har vært der ved 07.30-tiden og har hatt det flott da!

Eller etter kl 18, da reiser alle skoleklasser og småbarnsfamilier hjem.

Ang parkbillettet: Visit Orlando har lavprisgaranti og er en seriøs aktør.

http://tickets.visitorlando.com/Univ...-Park-Tickets/

Skal man være i Orlando en stund er dette en god deal:
http://tickets.visitorlando.com/Univ...-n-Wild-Combo/

Du går så mye du vil inn og ut av 3 parker. Universal, Island of Adventure og Wet'n Wild badepark i 14 dager.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-16, 08:37   #20
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere vært i Harry Potter-verden i Florida?

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Skal man være i Orlando en stund er dette en god deal:
http://tickets.visitorlando.com/Univ...-n-Wild-Combo/

Du går så mye du vil inn og ut av 3 parker. Universal, Island of Adventure og Wet'n Wild badepark i 14 dager.

Takk. Dette var et godt tips. Det skal vi benyttes oss av neste gang (trolig sommeren 2018 ... knerten må rekke å bli mer enn 137 cm først).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no