Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg en liten koffert

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-11, 23:33   #1
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en liten koffert

Jeg trenger en koffert. Det skal være en som er liten nok til å ta med ombord på vanlige fly (men gjerne så stor som mulig til det formålet), den må være lett og den må ha hjul. Og gjerne litt slitesterk.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-11, 06:39   #2
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.750
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en liten koffert

Samsonite cosmolite 55. Hardplast, lett og fin. Litt dyr, da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 09:55   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en liten koffert

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Samsonite cosmolite 55. Hardplast, lett og fin. Litt dyr, da.

Enig, har denne og en annen Samsonite med de samme målene, den veier 0,4 kg mer. Uansett, er fornøyd med begge to. De er lette, blir vanskelig over 10 kg totalt og kan ligge i lengderetning på bagasjehylla. Cosmolite er vanskelig i hylla på gamle fly, men i Boing 737-800 går det fint.

10 års garanti, Cosmiolite kan låses opp av security, om du skal til USA f.eks.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-11, 10:09   #4
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg en liten koffert

21" er vel det største de godtar uten problemer. Jeg sjekket ut nettopp dette da jeg just var ute og reiste, t/r USA med KLM, og de reglene er jo ganske greie å forholde seg til på generell basis - det de tillater, er gjerne greit hos alle andre også.

Jeg har noen veldig ok kofferter fra Delsey, Helium Fusion Lite - fjærlette. Mine er knallblå, da er de jo så lette å se også, men den kommer i svart og andre mer nøytrale farger.

Den i 21" er mulig å utvide og er virkelig en god ha-med-seg-inn-på-flyet-koffert som rommer det aller aller meste.



Den aller største av disse koffertene har forøvrig en snedig innebygd vekt som gir beskjed dersom bagasjen overstiger 23 kg i vekt. Ikke dumt!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no