Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-11, 17:27   #41
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Nei planene er litt åpne enda. Vi tar tre uker ferie som blir tilbrakt hjemme og kanskje en tur til foreldrene mine i Balestrand. Og hytten til svigers på Sotra. Og kanske noen venner i Stavanger.

Og så har vi bestilt 10 dager i Spania, reiser siste helgen i august!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 17:33   #42
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Drømmemannen skal holde foredrag i New York, han tar med seg de to eldste og blir borte i en uke. Alle 6 reiser så til Danmark og blir der i 10 dager, København og Lalandia i Billund. Avslutter ferien med et par uker i sommerhuset vårt nær Kragerø.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:34   #43
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi skal som vanlig til sommerparadiset vårt i Lofoten.

Og så skal jeg, og bare jeg, til Malta i en hel uke. Riktignok er det kurs - alt betalt (stipend), men sa jeg at jeg skulle dra heeelt alene?

Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:36   #44
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Vi skal tilbringe sommeren på landstedet i Vesterålen. Tiåringen skal i tillegg ha ei uke på landstedet til ei venninne, i Trøndelag et sted.

Vi tar gjerne imot besøk, om noen skulle fyke forbi Sortland.

Å, men det kunne vært koselig. Når er dere der da?

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:38   #45
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi har ikke så store planer. Vi skal en tur til Bodø, men helt når vet jeg ikke enda.
Dersom xen tenker å ha ungene noe i sommer så håper jeg at jeg får til en Oslotur helt alene.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:40   #46
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Å, men det kunne vært koselig. Når er dere der da?

Fra andre uke i Juli til og med første uke i August.

  Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 18:45   #47
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.483
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Fra andre uke i Juli til og med første uke i August.

Jeg skal nok sikkert til Sortland i løpet av den tiden, så kanskje vi sees

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 19:54   #48
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi drar på klassisk bilferie til Sverige i 8 dager. 4 dager Rättvik/Leksand (med besøk i parken der), og 4 dager i Örebro på campingplass med badeanlegg. Ellers skal vi pusse opp videre her hjemme, og ta oss noen småturer i nærområdet. Håper på fint sommervær her.

http://www.sommarland.nu/

http://www.gustavsvik.se/


Sist redigert av Dronningen : 04-06-11 kl 01:08.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 21:33   #49
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi skal være hjemme og få baby! Og hvis formen er bra og alt går greit skal vi en ukes tid til Sunnmøre seint i august.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 21:46   #50
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Ja, ferien starter med en helg til Kr.sand med et vennepar, før vi drar til Danmark med et annet vennepar, også skal vi har en uke alene i Danmark før vi tar turen en miniuke til Oslo for å besøke familie.

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 21:54   #51
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.040
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Nei, for første gang på mange år har vi ingen planer. Vet ikke helt hvorfor det har blitt sånn i år. Må få ut fingeren rett og slett.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:22   #52
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

17 dager i Florida, FortLauderdale og Orlando

Om en uke har jeg og mannen en langhelg på Island

Jeg, ungene og min søster skal ha et par dager i dyreparken og en natt i kardemommeby.

Så blir det hytteturer til familiehyttene i ryfylke, bømlo og på sørlandet.

Å så skal vi bygge terrasse.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:30   #53
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Ja, vi skal først to uker på Kypros. Så skal vi en uke til Mandal, og til slutt skal jeg og ungene (3 stk.) alene til Spangereid (Lindesnes) en uke.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:34   #54
Finni
Bør lage seg en tittel selv
 
Finni sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.276
Blogginnlegg: 5
Finni er populærFinni er populærFinni er populærFinni er populær
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Det blir et par uker i Spania.
Ellers blir det nok en hyttetur eller to, og muligens en tur til Sørlandet


Siden vi bor midt i "hytteland" regner jeg med mye besøk denne sommeren og

__________________
FINNI
gullungene -97, -02 og -05
Finni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-11, 22:34   #55
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi sakl to uker til Chios, og jeg gleder meg så vanvittig

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 10:20   #56
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.811
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi har planlagt 14 dager i Danmark. En uke i Beletoft i feriehus med venner, noen dager i nærheten av legoland og to netter i Køben. Så har vi en uke til med ferie når vi kommer hjem som v tenker å ta litt på sparket.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 13:34   #57
Tilde
Jordbærpiken
 
Tilde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.834
Tilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt liktTilde er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Vi drar 2 uker til Kypros.
Resten av feien blir vi nok mye i feriehuset vårt, og jeg håper på fint sommervær så vi får vært mye med sjøen. Skulle egentlig satt opp nytt naust i sommer, men utsetter det til våren/neste sommer.
Vi skal også en tur til Kristiansand å gå i dyreparken.
Mulig vi tar en dag i kongeparken i tillegg.

Tilde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-11, 15:19   #58
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Minst mulig, ut over å være hjemme og bygge baby. Vi har bestilt flybilletter til mammas hjemsted, så det blir fem dager med hytte og familiebesøk der. Ellers kanskje en dagstur til Oslo, om vi orker.

Ei venninne dro forresten nylig til London med sin 3-åring. De hadde kost seg begge to, og jeg kommer sikkert til å dra med ungene på London-tur når det blir rundt 3-5 år (da gidder jeg ikke vente lenger). Nå blir det bare ett års aldersforskjell på våre, da, jeg ser jo at det blir mer utfordrende å lage et opplegg som passer alle når man skal ta hensyn til både småbarn og tenåring. Da må i så fall alle kompromisse litt.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 11:35   #59
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Opprinnelig lagt inn av Ina, her.



Vi skal to uker hit (Alcudia)

Vi skal tre uker på samme hotel som Ina. Gleder oss
Etter det er det en tur til hytta.
Mulig vi og tar en tur til Gøteborg og Liseberg i august.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-06-11, 11:37   #60
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere ferieplanene for i sommer klare?

Ingen planer foreløpig her, men vi trives godt i hagen.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no