Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Har dere planlagt ferien for dette året?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-08, 12:29   #41
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi skal ihvertfall to uker til Spania i leid leilighet i juli.
Og nesten helt sikkert en langhelg for meg og gubben i Nice i slutten av september.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 15:13   #42
mamsen74
Aktiv
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Vestfold
Innlegg: 168
mamsen74 er litt kul
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Etter et begredelig reiseår i fjor, så må vi ta igjen litt i år. Reiser snart en mnd. til Karibien (Guadeloupe, Dominica og St. Lucia), i mai en mnd. til Kroatia og Montenegro og i juli en tur på hytta for å male (ikke like morsomt og ikke blir det nytt land av det, men visse ting må gjøres innimellom). Håper på ett eller annet i løpet av høsten, men det er ikke planlagt. Et godt reiseår mao...

mamsen74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 15:29   #43
Gulla
Superduperaktiv
 
Gulla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 579
Gulla er populærGulla er populærGulla er populær
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

To uker først i juni på rally i Tyrkia. Foreldrene mine har leilighet der.

Så satser vi på en repetisjon av fjorårets vellykkede ferie. Bil og telt.... Bare i år tror jeg vi nøyer oss med Sverige og Danmark. Ble litt langt til Østerrike.

Også har jeg akkurat vært en uke på Gran Canaria på avslapningsferie med mannen, uten barn...

Gulla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 15:40   #44
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi skal ha miljøvennlig ferie i år. Vi skal på to barnevennlige fjellturer som inkluderer opplevelser som overnatting i telt, fiske, bading og kano. Vi gleder oss alle 4. http://www.ulvang.no/default.asp?page=184&article=32

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 15:43   #45
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

I år er det meste av sommerens reiseplaner spikret; Vi skal en langhelg til Danmark og Legoland i mai, en langhelg til Praha i juli og så skal vi til Thailand i august. Prøver også å få skvist inn en 'alenehelg' for LøveMannen og meg.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 16:32   #46
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.558
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Det burde bli en hjemmeferie i år, men mannen sa for et par timer siden at vi må gjøre noe spektakulært i år. Han er den gærne av oss, mens jeg prøver å være fornuftig. Han pleier å vinne. Så jeg er spent. Dersom jeg bestemmer blir det imidlertid familiebesøk i Spania og på vestlandet som blir greia, fordi vi trenger å spare penger til hyttebygging. :kjedelig:

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 16:36   #47
Nuppa
Superduperaktiv
 
Nuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 683
Nuppa er populærNuppa er populærNuppa er populærNuppa er populær
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Jeg fyller 30 i år, men har ikke lyst til å ha noe storstilt feiring kjenner jeg. Holder på å bearbeide mannen til at vi tar oss en voksentur istedet. Storbyweekend eller en helg på Color Fantasy eller bare et eller annet. Gjerne med andre vennepar.

I sommerferien skal vi mest sannsynlig telte litt i den svenske skjærgården med ungene. Håper det blir fint vær.

Nuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:00   #48
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Ferien er i boks den. Før helgen kom Kaptein sdabeltann billettene i posten. Det blir noen dager i kristiansand, og en tur innom Hun derfossen på tur ned. Ellers så skal vi til Sverige. Vimmarby, Lund. Ei uke ca i Jotunheimen.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:20   #49
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Vi skal 14 dager til Bulgaria i juli, og en uke på hytta i Sverige senere på sommeren. I tillegg blir det alltid en tur til Liseberg med hotellovernatting, og masse skjærgårdsturer med båten.
Også har vi planlagt en villmarkshelg med kano alà Lars Monsen (guttungens STORE helt).

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:21   #50
MsM
Har fått nytt nick
 
MsM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nittedal
Innlegg: 2.272
Blogginnlegg: 220
MsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt liktMsM er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Usikker på om det blir noen ferie på oss i år. Jeg er ferdig med masteren i Mai, og få jobbjakt, så om jeg får jobb kan det bli lite ferie i år.

MsM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-08, 17:24   #51
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har dere planlagt ferien for dette året?

Kjenner jeg er veldig missunnelig på dere som bor så nært store flyplasser og kan reise flere ganger i året...uten at det koster en milion

*snufs*

Eller bor nært kaptein sabeltann...

Å reise til kristiandsand for oss er like dyrt som å reise til syden...

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no