Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-10-17, 23:10   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Lillesøs ønsker seg veldig en iphone6. Jeg kan få en 6'er med knust skjerm,men må komme med pris selv, og vi bytter skjermen selv. Forslag?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 23:32   #2
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Gutten min har lånt en 6er og klarte å knuse skjermen på dag 3. mad.
Han sjekket selv og det kostet 999 å skifte skjerm. Det ble gjort ila 30minutter mens han ventet.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-17, 23:35   #3
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Sorry. leste ikke bra nok. Følger med for gutten her kan kanskje kjøpe mobilen som han låner.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 09:43   #4
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Jeg hadde en Iphone 6+ hvor skjermen var bittelitt knust i et hjørne. En butikk som reparerer sånne tlf. tilbød med kr 1000 for den. Endte med å selge til en venninne i stedet.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 09:55   #5
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Eg ville ikkje kjøpt brukt iPhone 6 nå. Eg veit om fleire (min inkludert) som har begynt å tulle fordi den er i ferd med å bli gammal.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 10:48   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Er ikke 6-ern så ganmel, nå at man snart kan forvente at den ikke takler oppdatering? Hørte her om dagen at Apple har en 3-årsperiode eller noe sånt før en modell droppes fra oppdateringer? Noen som vet? Har en 6-er, selv.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 10:49   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

I butikken jeg snakket om, var det mulig å kjøpe brukt Iphone6 for 2800 kroner. Det var med garanti. Så vidt jeg vet er dette samme pris som ny Iphone SE.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 10:50   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Er ikke 6-ern så ganmel, nå at man snart kan forvente at den ikke takler oppdatering? Hørte her om dagen at Apple har en 3-årsperiode eller noe sånt før en modell droppes fra oppdateringer? Noen som vet? Har en 6-er, selv.

Sønnen min har 5S. Han sa til meg at den ikke kom til å kunne ta neste oppdatering, altså IOS 12 når det kommer. Så 6-eren lever en stund til.

liefje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 10:55   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Om den kjøpes privat og dermed uten noen form for garanti ville jeg satt opp følgende regnestykke: halv pris av det en brukt koster i butikk, og trukket fra omkostningene ved å bytte skjerm. Med utgangspunkt i 2800, blir jo det 400. Det er de sikkert ikke interessert i å selge den for, så jeg kunne kanskje strukket meg opp mot 800. Selve telefonen vil jo da koste 1800,- med ny skjerm.

6 holder en grei stund til altså. Telefoner holder også en liten stund etter at de slutter å ta oppdateringene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:01   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Vi har to firere og tre femmere i familien, så de står seg nok mye lenger enn hva folk later til å tro.
Jeg kjøpte nettopp en brukt femmer til 600 kr. Hel og fin.
Det koster skjorta å bytte skjerm og min forrige ble syk av å bytte (til uorginal) skjerm.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:10   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vi har to firere og tre femmere i familien, så de står seg nok mye lenger enn hva folk later til å tro.
Jeg kjøpte nettopp en brukt femmer til 600 kr. Hel og fin.
Det koster skjorta å bytte skjerm og min forrige ble syk av å bytte (til uorginal) skjerm.

Då har du nok eit veldig ulikt bruksmønster, samanlikna med meg. 4-eren min gjekk over til å bare vere telefon og ikkje smarttelefon då eg kjøpte 6-eren for snart tre år sidan. Nå merker eg dei same problema på 6-eren.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:12   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Då har du nok eit veldig ulikt bruksmønster, samanlikna med meg. 4-eren min gjekk over til å bare vere telefon og ikkje smarttelefon då eg kjøpte 6-eren for snart tre år sidan. Nå merker eg dei same problema på 6-eren.

Mulig?
Vi bruker dem til alt mulig, har ikke oppdaget noe som ikke virker enda?

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:20   #13
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Mulig?
Vi bruker dem til alt mulig, har ikke oppdaget noe som ikke virker enda?

Då eg bytta ut 4-eren min, virka den kun til melding og telefon og tidvis var telefon-boten og trøblete.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:32   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Samme erfaring som Nokon. Arvingen måtte bruke en 4s en stund ifjor. Den var treg som fy og flere ting virket ikke i det hele tatt (som Pokemon Go).

Jeg slet også med 6'ern i år. Da hjalp det når jeg overtok samboeren min sin som hadde mer minne. Da funket den helt greit.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:42   #15
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Då eg bytta ut 4-eren min, virka den kun til melding og telefon og tidvis var telefon-boten og trøblete.

Så rart?
Den ene vår er på sin tredje eier og går som ei klokke.
Litt langsom, men alle apper funker 100%.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 11:46   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Jeg har en tre år gammel 5s. Bortsett fra at batteriet begynner å bli dårlig, fungerer den fortsatt helt fint. Ikke treg eller på annen måte klar for å byttes ut. Hadde det vært min private telefon, hadde jeg nok byttet batteri og brukt den lenger.

Jeg tenker at en 6-er lever fint i flere år ennå, men jeg hadde neppe betalt allverdens for den. Jeg syns Tallys regnestykke virker fornuftig.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 15:20   #17
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Yngste på 10 har en 5 år gammel 5’er. Dårlig batteri og noe treg, ellers OK. Jeg lurer likevel på å kjøpe en SE til henne til jul.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 16:07   #18
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Yngste på 10 har en 5 år gammel 5’er. Dårlig batteri og noe treg, ellers OK. Jeg lurer likevel på å kjøpe en SE til henne til jul.

Min minste har min gamle 5S, den virker helt fint etter batteribytte. Det var overraskende billig, tror jeg betalte 450 kr for byttet, tok under en halvtime.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 16:19   #19
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.456
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Så rart?
Den ene vår er på sin tredje eier og går som ei klokke.
Litt langsom, men alle apper funker 100%.

Hvilke apper bruker dere? Det er jo noen år siden f.eks. snapchat fungerte på iPhone 4.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-17, 18:26   #20
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva betaler man for iphone6 med knust skjerm?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvilke apper bruker dere? Det er jo noen år siden f.eks. snapchat fungerte på iPhone 4.

Da tror jeg noen har lurt deg. Snap går som ei klokke på begge telefonene.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no