Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-11, 18:27   #41
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du vet at du kan legge inn flere bøker på én Kindle?

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 18:37   #42
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.216
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Jeg har Kindle med tastatur, uten reklame og uten 3G. Den er helt perfekt.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:00   #43
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

La frem forslaget for mamma men hun mente at tilgangen til Norske bøker var for liten, og Bestefar leser vist ikke engelsk. Trodde han gjorde det. Han reiser nemlig veldig mye, og er glad i bøker. Reiser 3 uker til Thailand nå 16 desember så hadde vert en fin julegave. Men om den ikke kommer til å bli brukt på grunn av tilgang til bøker får jeg heller kjøpe en pocketbok.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:09   #44
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.451
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Du vet at du kan legge inn flere bøker på én Kindle?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:14   #45
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Kindle kan du bare kjøpe frå amazon.

Nå blir det mye flisespikking her, men man får kjøpt Kindle forskjellige butikker, ikke bare fra amazon. Jeg kjøpte min på John Lewis i London, den selges også i utvalgte tescobutikker, blant annet. Men det hjelper ikke så mye når man befinner seg i Norge, og ønsker å kjøpe i butikk.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:15   #46
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.370
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av bai, her.

Denne har touch, som er praktisk fordi då kan ein trykke på ord ein ikkje skjønner og slå direkte opp i ordbok.

Det kan man med kindle med tastatur også, med piltastene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 19:20   #47
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det kan man med kindle med tastatur også, med piltastene.

Det er dog mye mer tungvint på Kindle, synes jeg. Ofte kommer ikke betydningen fram med det lille som kommer fram automatisk, og man trykke enter-tegnet og det tar tid. For sånne som meg som ikke er noen kløpper i engelsk så oppleves ordboka på Kindle mye mer plundrete og tidkrevende enn på lesebrettet fra Sony. Dette er kanskje endret på den siste varianten av Kindle, den med touch? Slik at man kan trykke på ordet?

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-11, 21:57   #48
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Amazon sender ikke bøker med UPS.

Det kommer an på; jeg har faktisk fått bøker levert med UPS fra Amazon UK flere ganger det siste året. Men bare når jeg har valgt gratis frakt av en eller annen grunn.

Ben "seems backwards" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-11, 21:33   #49
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken Kindle ønsker jeg meg?

Finnes det noen slipp-dato på når touch kan bestilles til Norge?

Mannen overrasket med kindle i bursdagsgave til meg i dag, men at jeg måtte bestille modellen jeg vil ha selv. Tålmodig som jeg er vil jeg selvfølgelig helst ha den i går omtrent, men jeg ser jo at det er vanskelig. Hvis det ikke er allverdens tid før jeg kan få touchen, orker jeg vente, men hvis ikke spørs det om jeg må satse på en annen modell...

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no