Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-03-09, 10:20   #1
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

-på Østlandet.
Gjerne et der man kan bestille full pensjon, og som har god mat

Noen tips ?

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 11:53   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Badehotellet i Langsund.

http://www.choice.no/html/no253927.jsp


Sist redigert av Tinka : 09-03-09 kl 11:55. Årsak: La til en link.
Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 12:00   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.174
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Sier Langesund jeg også.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 13:56   #4
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Langesund så bra ut, men jeg synes det er litt dyrt å betale 9000 for hotellrom og middag for to overnattinger...
Vi er to voksne og fire barn, så det må jo selvsagt koste litt, men dette var .litt i overkant..-lunsj vil jo komme i tillegg.....+++

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 13:56   #5
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Noen som har vært på Spa-hotellet i Strømstad ? Der kommer samme pakke på 4400,-....

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:13   #6
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Har ikke vært i Strømstad på spa selv, men har hørt at det er veldig fint! Flott utsikt også, og golfmuligheter, hvis man ønsker det.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 09-03-09 kl 14:28.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:22   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Noen som har vært på Spa-hotellet i Strømstad ? Der kommer samme pakke på 4400,-....

Det er riktignok veldig mange år siden jeg svømte i Strømstad, men da var ikke badefasilitetene noe veldig å skryte av for barn.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:26   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Noen som har vært på Spa-hotellet i Strømstad ? Der kommer samme pakke på 4400,-....

Har ikke væt der selv, men vet andre som har vært fornøyd der.
De reiste forøvrig uten barn da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:38   #9
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Takk for svar alle sammen
Får gruble litt videre

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 14:44   #10
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Noen som har vært på Spa-hotellet i Strømstad ? Der kommer samme pakke på 4400,-....

Utrolig flott der, men så veldig barnevennelig synes jeg ikke det var. Vi var der for ett år siden med to barn og de fikk bare lov å være i bassenget en time eller to pr dag.....

Ellers sverger vi til Badeland i Sarpsborg, husker ikke hva kjeden heter akkurat nå. Men der er det veldig barnevennelig. Vi har vært der veldig mange ganger med barn. Jeg synes det er mye bedre enn Langesund.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:17   #11
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Tanumsstrand - sør for Strømstad.
Se her.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:18   #12
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Tanumsstrand - sør for Strømstad.
Se her.

Der lurer jeg på om ikke jeg har vært for et halvt liv siden. Var bra den gangen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:27   #13
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Jeg har et veldig billig "hotell" til deg på Vestlandet. Kokken lager førsteklasses mat og her er det veldig barnevennlig . Vi har riktignok ikke basseng, men vi kan alltids dra på Vannkanten. Døren er alltid åpen for dere

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:30   #14
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Du har vel ikke så langt til fjorden Ying. Eller bort her til vannet.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:35   #15
Ying
Kor e alle helter hen?
 
Ying sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Innlegg: 1.147
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Du har vel ikke så langt til fjorden Ying. Eller bort her til vannet.

Gnuri forsøkte byfjorden for noen år siden og jeg tenkte det ikke fristet med gjentagelse ( i alle fall ikke i mars/april)

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 21:39   #16
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.652
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Liker ikke sjøen i nærheten her nei. Har faktisk aldri bada her. Er jo olje og kloakk over alt. Men vi har vannlinje til ferskvann, og brygge. Så vi klarer oss.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 22:33   #17
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

PErs på Gol er fint. Bra basseng, god mat, vafler til frolkost, hehe.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-09, 23:40   #18
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Det er et Barnas Hotell ikke så langt fra Hunderfossen... De har svømmebasseng.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-09, 01:55   #19
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anbefal meg et barnevennlig hotell med svømmebasseng

Det "Hotellet" kommer vi gjerne tilbake til, men da tror jeg at vi vil ha mer enn to netter til overs

-og vannkanten frister betraktelig mer enn fjorden, ja...-hehe

Opprinnelig lagt inn av Ying, her.

Jeg har et veldig billig "hotell" til deg på Vestlandet. Kokken lager førsteklasses mat og her er det veldig barnevennlig . Vi har riktignok ikke basseng, men vi kan alltids dra på Vannkanten. Døren er alltid åpen for dere

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no