Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Dyreparkgenser m/tilbehør

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-07, 11:21   #1
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dyreparkgenser m/tilbehør

I dag oppdaget min minste at hun hadde fått sjiraffgenseren sin. Det er en del av den nye kolleksjonen til Dyreparken. Det er min mor som har laget alle greiene.







__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:37   #2
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Så morsomme strikkeklær! (og veldig søt jente!)

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:41   #3
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Så stilige klær
Hvor får man tak i mønster??

  Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:47   #4
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Så kul!! JEg strikket den med ape på til minsten her. 5-åringen ønsker seg den med giraffen.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:50   #5
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Den var jo stilig da, og søt jente var det også.

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:55   #6
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Hvor får man tak i mønster??

Det er Dahle garn sin oppskrift. Vi kjøpte den på Garnhuset.

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:58   #7
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Så kul!! JEg strikket den med ape på til minsten her. 5-åringen ønsker seg den med giraffen.

Mamma strikker den med ape til niesen min. Lua som C har på seg er egentlig den luen som hører til apesettet, men mamma brukte bare fargene fra giraffen. Mix and match.

Mamma skal også lage sebraskjørtet og genseren til C som hun kan gå i kirken med, men det blir til etter jul. Utrolig masse flott, altså!

Forøvrig synes mamma det var endel mer jobb med giraffen enn apen, for bakstykket og forstykket strikkes hver for seg, så skal giraffhodet sys på etterpå. Bakstrykket strikkes rundt og klippes opp etterpå. Fordi mamma hater å strikke vrangt, så strikket hun forstykket rundt også og klippet opp. Hun monterte genseren ved å sy sammen i sidene med maskin, og tok på skråbånd utenpå, slik at ikke alle trådene skulle stikke ut. (Bare sånn hvis du hadde lyst på noen tips, liksom.. *hihi* )

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 11:59   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Så kul.
Søt jente og da.
Jeg er ingen strikker desverre, men ønsker meg en med løve på.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 12:01   #9
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Sånn.. der fant jeg den. Det er hefte nr. 190

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 12:27   #10
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Dyreparkgenser m/tilbehør

Tigeren var fin, men for en jobb det må være å strikke!
Det heftet skal sendes til reservemormor...

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no