Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvilken bil ønsker jeg meg?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-19, 21:44   #1
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken bil ønsker jeg meg?

Jeg trenger en «ny» bil. Skal kvitte meg med en Golf cross nå.

Kriterier:
Må være diesel automat.
Ikke mindre enn golfen.
Må ha navi, DAB og BT til telefonen.
Fem dører.

Det finnes jo en dullion biler i denne mellomklassen. Jeg har låst meg litt på Volvo V40 og BMW 1-serie. Audi A3 er for kjedelig i interiøret og Mazda 3 virket for spinkel. Det bør oppleves som kvalitet.
Vil helst ikke gi noe særlig mer en 200k.
Hva slags bil ønsker jeg meg? Hva skal jeg legge inn søk på?

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-19, 22:21   #2
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.802
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Jeg er veldig glad i min Scoda Octavia. Nå har jeg en bensinutgave, men det finnes nok mange diesel også av denne. Passe stor, og Scoda er blitt bra kvalitet. I tillegg får man mye for pengene.

__________________
95, 99, 04
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 09:34   #3
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.876
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Jeg også liker Skoda. Men ellers er metoden min å søke Finn.no med alle kriterier, legge inn makspris, legge til litt hestekrefter for å luke ut småbiler, og se hva jeg får.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-19, 23:54   #4
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Vi bytter vår Lexus nå i en BMW 5 serie. Du har ikke sett på 3 serien da?

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-19, 08:55   #5
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.786
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Elsker Skoda Octaviaen vår!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-19, 10:06   #6
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Jeg har Mercedes A-klasse og er veldig glad i den. Har bensin, så hvordan det er med diesel vet jeg ikke.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-19, 10:11   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.786
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Vi hadde BMW 3-klasse før- utrolig fornøyd!

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-19, 10:24   #8
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Du vil ha Volvo v40 cross country. Jeg elsker min, (den møter spekket ditt og mer til) men jeg må selge den til vinteren når el-bilen er på plass.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 01:12   #9
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Du vil ha Volvo v40 cross country. Jeg elsker min, (den møter spekket ditt og mer til) men jeg må selge den til vinteren når el-bilen er på plass.

Ja, jeg vet. De er veldig fine. Og møter definitivt kravene. Bortsett fra på pris ser det ut til.

BMW 3-serie ser det ikke ut til at jeg ønsker meg. Ikke octavia i sedan utgave heller. De er for kjedelige i formen. Mulig det er 40’års krisa som slår inn nå. For jeg vil at den skal være litt tøff å se på også. Sedan blir litt «gubbete». Bortsett fra Tesla S da. Den er tøff.

Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 10:57   #10
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Sjekk ut en Opel Mokka? Jeg solgte min for et år siden, og savner den fortsatt. Crossover og ikke gubbete, god å kjøre og finnes i riktig prisklasse

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 11:31   #11
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Ja, jeg vet. De er veldig fine. Og møter definitivt kravene. Bortsett fra på pris ser det ut til.

BMW 3-serie ser det ikke ut til at jeg ønsker meg. Ikke octavia i sedan utgave heller. De er for kjedelige i formen. Mulig det er 40’års krisa som slår inn nå. For jeg vil at den skal være litt tøff å se på også. Sedan blir litt «gubbete». Bortsett fra Tesla S da. Den er tøff.

Spørs jo hvor ny bil du vil ha, da. Min går nok ikke for over 200’. Send meg evt en pm, så kan du få grovskisse på spekk på den. Vet jo ikke hvor du bor da, om det i det hele tatt er aktuelt.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 15:13   #12
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.998
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Sjekk ut en Opel Mokka? Jeg solgte min for et år siden, og savner den fortsatt. Crossover og ikke gubbete, god å kjøre og finnes i riktig prisklasse

Haha, vi har en Mokka nå og hater den bilen som pesten.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 15:33   #13
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Haha, vi har en Mokka nå og hater den bilen som pesten.

Nei, hvorfor det? Men sånn er det jo. Noen elsker det ene som andre hater

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-19, 20:36   #14
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken bil ønsker jeg meg?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Haha, vi har en Mokka nå og hater den bilen som pesten.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no