Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-08, 23:57   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Vet ikke om det finnes en slik tabbe-tråd, men jeg starter i allefall en.

Har du en tabbe, en flause eller noe sånt, som du har gjort/sagt?

Fortell her og gi oss en god latter.


Jeg har en megaflause, og skal fortelle den litt senere, om flere vil dele sine flauser

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 00:35   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Min aller største tabbe egner seg ikke for sarte sjeler - disse er herved advart.

Jeg var 12-13 år og var på vei til sommerhuset med foreldrene mine. Siden vi tilbrakte 8 uker på denne øya i Trøndelag hver sommer, måtte katta vår, Pelle, være med på flyttelasset. Pelle var ikke veldig lykkelig for denne turen, men det var verdt det, for han hadde det veldig fint med en gang vi var framme.

Uansett. Det er en lang biltur til Trøndelag. Vi stoppet flere ganger underveis for å lufte katta, men han nektet å gjøre fra seg. Siste etappe, en båttur på ca 4 timer dengang, var godt i gang, da katta begynte å bli veldig rastløs. Han mjauet og bar seg.

Mor mente på at Pelle sikkert måtte på do, så jeg fikk beskjed om å ta med pus på toalettet og se hva som kunne gjøres. Som sagt, så gjort. Jeg tok katta med inn på et bittelite toalett, et avlukke så lite at du knapt kunne snu deg der inne. Jeg tenkte som så at pus sikkert bare måtte tisse, så jeg holdt ham over den mikroskopiske håndvasken som hang på en vegg.

Akk ja... Pelle måtte ikke tisse. Pelle måtte noe helt annet... Og det i bøtter og spann. Pelle hadde diarre.

Pelle fikk panikk. Panikkslagne katter klorer og biter. Inagh fikk panikk og mista katta... oppi vasken. Det spruta kattemøkk utover vegger og gulv - og selvsagt utover katta. Katta ble hysterisk - og Inagh ble hysterisk, åpnet døra, og ut for katta.

"Mooor!" Jeg ropte så det gjallet i båten. Mor kom og måtte overta skitjobben inne på toalettet. Jeg fikk i oppdrag å spore opp en stykk panikkslagen, møkkainnsauset katte på rømmen i en passasjerferge. Jeg fant pusen igjen, trengt opp i et hjørne, omringet av søte små barn som ville klappe pusen.

Jadda...

Jeg snappet til meg katta. Fikk gitt den videre til min mor som var alt annet enn blid, der hun sto med møkk opp etter armene og forsøkte å gjøre rent etter oss...

Det var en interessant tur - og jeg tar aldri ei katte med på do mer, noen sinne.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.

Sist redigert av Inagh : 21-01-08 kl 19:59.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:31   #3
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Min aller største tabbe egner seg ikke for sarte sjeler - disse er herved advart.

Jeg var 12-13 år og var på vei til sommerhuset med foreldrene mine. Siden vi tilbrakte 8 uker på denne øya i Trøndelag hver sommer, måtte katta vår, Pelle, være med på flyttelasset. Pelle var ikke veldig lykkelig for denne turen, men det var verdt det, for han hadde det veldig fint med en gang vi var framme.

Uansett. Det er en lang biltur til Trøndelag. Vi stoppet flere ganger underveis for å lufte katta, men han nektet å gjøre fra seg. Siste etappe, en båttur på ca 4 timer dengang, var godt i gang, da katta begynte å bli veldig rastløs. Han mjauet og bar seg.

Mor mente på at Pelle sikkert måtte på do, så jeg fikk beskjed om å ta med pus på toalettet og se hva som kunne gjøres. Som sagt, så gjort. Jeg tok katta med inn på et bittelite toalett, et avlukke så lite at du knapt kunne snu deg der inne. Jeg tenkte som så at pus sikkert bare måtte tisse, så jeg holdt ham over den mikroskopiske håndvasken som hang på en vegg.

Akk ja... Pelle måtte ikke tisse. Pelle måtte noe helt annet... Og det i bøtter og spann. Pelle hadde diarre.

Pelle fikk panikk. Panikkslagne katter klorer og biter. Inagh fikk panikk og mista katta... oppi vasken. Det spruta kattemøkk ut over vegger og gulv - og selvsagt utover katta. Katta ble hysterisk - og Inagh ble hysterisk, åpnet døra, og ut for katta.

"Mooor!" Jeg ropte så det gjallet i båten. Mor kom og måtte overta skitjobben inne på toalettet. Jeg fikk i oppdrag å spore opp en stykk panikkslagen, møkkainnsauset katte på rømmen i en passasjerferge. Jeg fant pusen igjen, trengt opp i et hjørne, omringet av søte små barn som ville klappe pusen.

Jadda...

Jeg snappet til meg katta. Fikk gitt den videre til min mor som var alt annet enn blid, der hun sto med møkk opp etter armene og forsøkte å gjøre rent etter oss...

Det var en interessant tur - og jeg tar aldri ei katte med på do mer, noen sinne.



Jeg fortrenger mine flauser/tabber.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 12:42   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort



Jeg har mange å ta av. En av de fallegjennomgulvetpinlige, som jeg har nevnt i en annen tråd, var da svigerfar ble den heldige mottager av en del smått erotiske sms som egentlig var ment for min da forholdsvis ferske kjæreste, som nå er alfaMannen. Det var førsteinntrykket svigers fikk av meg. Jadda.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 13:59   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Min største tabbe ble begått da jeg skulle gjøre slutt med gamle-kjæresten. Min beste venninne visste om planene mine (jeg hadde selvsagt øst av meg og brukt henne som sjelesørger gjennom hele greia). Etter en legeavtale sendte jeg henne en sms om at nå hadde jeg bestemt meg, jeg skulle gjøre det slutt. Utenfor i bilen ventet kjæresten. Han var temmelig lang i maska da jeg kom ut. Meldingen hadde jeg nemlig sendt til ham.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-08, 21:18   #6
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Inagh: Huff, for en skitjobb!
alfaCharlie: En smule pinlig, ja
Arken: Ingen vei tilbake da, hehe. Og litt vrien å bortforklare.

__________________
Ongan 01, 04 og 07

Sist redigert av Isbjørn : 21-01-08 kl 21:26.
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 22:36   #7
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Kom igjen da! Må da være flere tabber der ute?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:35   #8
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Huff...

Jeg var vel en 18 år eller så og ute på byen med noen venninner. Jeg var ikke helt edru, men heller ikke veldig full, bare så det er sagt. Følgende skjer: Jeg fikk øye på en gutt som var et år eller to eldre enn meg og som jeg kjente litt, men som jeg ikke hadde sett på lenge. Den ene venninnen min kjente ham også - en del bedre enn hva jeg gjorde. Han var en ganske kjekk gutt, men nå hadde han skiftet hårsveis. Virkelig skiftet hårsveis - han var skinnet!

Vi gikk bort til ham, jeg sa noe om at det var hyggelig å se ham igjen, lenge siden sist og bla-bla og så kom jeg med en spøkefull kommentarer om sveisen hans. Noe om at det var en ny vri, men at konsentrasjonsleirenes tid var forbi. Han smilte og lo litt, venninnen min ble litt rar og så fort vi var utenfor "hørevidde" sa hun: "TM! Han har ikke skinnet seg, han har kreft."

Det var rett og sett grusomt pinlig!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:47   #9
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

TM: Huff, det var pinlig, ja. Men, du kunne jo ikke vite det da!

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-08, 23:52   #10
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Oki jeg legger ut en her.

Saken er at jeg og min mann er utrolig barnslig når vi ringer til hverandre må vi alltid si hadet minst 10 ganger og ALLTID si Love you før vi legger på telefonen.
Så dette har påvirket oss veldig da.

For over 2 år siden, da lillesøster nettopp hadde kommet til oss. (Så kan jeg kanskje skylde det på ammetåken)
Jeg skulle ringe til trygdekontore og spør om kontantstøtten til gutten min. Hun forklarte meg det jeg ville vite og da vi skulle avslutte samtalen så klarer jeg å si Love you hadet. Det ble stilt i begge ender av telefonen og jeg la fort på når jeg skjønte hva jeg egnetlig hadde sagt. Jeg ringte aldri opp igjen.

Det er en av mine rare ting jeg har sagt! Uff det begynner å bli mange etterhvert!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 00:01   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Azi: Det var kveldens, gitt!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 00:08   #12
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Joda, kan ta min jeg også

Historien inneholder et stykk mamma og pappa, et stykk bestemor og en gutt på rundt to år, et stykk rosa vibrerende (liten vel og merke) dildo og spørsmål fra min bestemor om gutten vår fikk lov å leke med den, mens den vibrerte i handa hennes!

Need I say more. Eller kan jo tillføye at bestemoren overhodet ikke ante hva den tingesten var, men min far var nok ikke dummere en som så. Mamma så det ikke, hun satt med ryggen til.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 00:58   #13
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

En gang traff jeg ei dame i jobbsammenheng, og vi kom i prat om bosted. Det viste seg at vi bodde i samme område. Jeg skulle si at jeg nok hadde sett henne på butikken, men klarte å si at jeg hadde sett henne i butikken.

Det kvalifiserer nok ikke til min største tabbe, men det var det jeg kom på i farta.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 13:59   #14
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Kan jo dele min tabbe med dere. Den ligner litt på Misteri sin

Dette skjedde for ca 15 år siden og jeg var samboer med en annen fyr enn nå. I stuen satt mine foreldre og min søster på 13 år, samt min daværende samboer. De hadde med seg en liten puddel, som vimset nysgjerrig rundt.

Så skulle jeg inn på soverommet for å hente noen bilder, og soveromsdøren var i stuen, like ved sofaen der de andre satt. Jeg åpnet døren, gikk inn i det mørke rommet og lette etter bildene. Registrerte at puddelen også kom inn på rommet, men tenkte ikke noe over det.

Så fant jeg bildene og gikk ut i stuen. Ved siden av meg merker jeg at puddelen er, og plutselig utbryter søsteren min sjokkert: "Ka e det Tinka har i kjæften?"

Jeg så ned på den lille puddelen, og trodde jeg skulle besvime. I munnen hadde den en stor dildo, en sånn naturtro type, så det var ikke til å ta feil av. Jeg røsket dildoen ut av munnen og kastet den inn på soverommet. Søsteren min erklærte sensasjonslystent: "Æ så ka det va!!!"

Min samboer bare satt der, og sa klokelig ingenting. Jeg satte meg ned for å vise frem bildene, men stemningen var ikke helt god, nei



Det tok mange ÅR før jeg klarte å le av dette. Nå synes jeg det er hysterisk morsomt

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 14:22   #15
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Dette var god underholdning

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 15:30   #16
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

To stykker som jeg kommer på, og begge inneholder underbukser... Mine sådan

Vi hadde akkurat flyttet inn, og jeg hadde ikke funnet en passende skittentøyskurv enda. Så all klesvask lå på gulvet. Vi hadde en valp, så vi passet på at dørene til de forskjellige rommene var igjen, men akkurat denne ettermiddagen stod visst badedøra på gløtt. Mannen hadde to kompiser på besøk, og ut fra badet kommer en stolt valp, med en av mine truser i kjeften, og legger den fra seg midt på stuegulvet, og forventer ros! De trodde ikke noe på at valpen hadde fått opp skapdøra, åpnet skuffen, og hentet den blant det rene gitt...

Skittentøyskurv kom på plass i løpet av kort tid, det spilte ingen rolle lenger om den passet inn!

Når jeg har vasket og tørket sokker og undertøy, tar jeg hele haugen og legger i sofaen, og bretter sammen mens jeg ser tv. Sort sofa, sorte truser, trenger jeg si mer. Besøk av et vennepar, og når han setter seg ned, drar han frem ei truse, og sier "heisann, noen som hatt litt moro i sofaen eller???" Jadda... Nå er jeg veeeeeldig nøye på å sjekke at jeg har fått med alle trusene når jeg bærer det ut i skapet!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 17:07   #17
kris
kross
 
kris sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 927
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Hehe... Kom på en trusehistorie jeg også.

Jeg var vel 14-15 år, midt i verste selvbevissthetsperioden, og skulle løpe på butikken tidlig en lørdag for å kjøpe ett eller annet. Jeg hoppet i klærne og jogget bort til butikken, og mens jeg vandret langs reolene kjente jeg plutselig at det var ett eller annet som gled ned langs beinet mitt. (Dette var midt i slengbukseperioden på 70-tallet.) Jeg snudde meg, og så til min store forferdelse gårsdagens truse liggende på gulvet... Tror aldri jeg har kjent skamrødmen brenne så grundig og over et så stort område verken før eller senere. Jeg er sikker på jeg rødmet på ryggen.

__________________
kris
Enestående mamma til en enestående gutt (2001)
"Livet er ikke et problem som skal løses, men en realitet som skal oppleves." (Søren Kierkegaard)
kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 17:34   #18
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Disse trusehistoriene minner meg på min BH-historie. Jeg skulle reise et sted og kom i siste liten på at jeg hadde glemt å pakke ned BH-er. Stappet de dermed ned i sidelommen på sekken min, som jeg tydeligvis glemte å lukke. Da baggasjebåndet begynte å gå rundt kom det først et par kofferter, så en BH, så noen kofferter og en BH til. Alle rundt båndet lo godt og jeg var helt sikker skamrød.

La meg si det sånn, de BHene fikk bare seile sin egen sjø. Jeg tok sekken min (da den endelig kom) og kjøpte meg heller noen nye. På vei hjem la jeg de inni sekken.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 17:36   #19
Kaktus
St(r)ikkeplante
 
Kaktus sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.624
Blogginnlegg: 120
Kaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelenKaktus er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Ikke en flause kanskje, men utrolig flaut. Jeg hadde vært på dildoparty, ikke akkurat en hemmelighet. Noen dager senere skulle mamma kjøre meg og min kjære til flyet og kommer med følgende utsagn:
-Jeg klarer ikke helt å se for meg dere i senga med en dildo.
Hvorpå lillesøsteren min som sitter i fremsetet klarer å lirke ut av seg:
-Det er jo godt med en i hvert hull.

Vi skamrødmet ganske bra i baksetet da ja.

__________________
I am a bad girl. Go to my room.
Kaktus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 17:41   #20
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Min største tabbe, eller sånne flaue ting vi har gjort

Det skulle holdes en avslutnings fest for undertegnede som dengang jobbet utenlands. Hun satt pent og pyntelig i bilen på vei til festen. Ny kjole for anledningen og følte seg nokså lekker.
Vel fremme parkerte kavaleren bilen og Nelle skred ut.

(Festen skulle holdes på toppen av byen. Svært bratt altså)

Ooops!!!! kavaleren hadde parkert bilen inntill en skråning og det Nelle da ikke visste var at når hun skred ut så var det i løse luften.
Jeg ble liggende langt dernede i steinura.
Min kavaler ropte N.......... og jeg svarte langt dernede. Her er jeg.
Kavaleren lo så det tok sin tid før han klarte å få den stakkars damen opp.

Nelle var ikke fullt så damete lengre der hun ankom festen i alles påsyn. Hårtoppen hadde løsnet og strømpene raknet for ikke å nevne en gjørmete kjole og en sko uten hel.
På toppen av det hele så var hele ledelsen tilstede noe Nelle ikke visste
En av sjefene sa i sin tale b.la at: På den tiden du har jobbet har du alltid vært nøye med å være velstelt men nå tok du kaka.
En av Nelles mange flauser

Is: Det med puddelen og dildoen var ustyrtelig morsom.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
flauser, klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no