Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juletråden 2015

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-12-15, 17:17   #801
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.789
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Nå er det bare ribba som må bli klar. Både vi og huset er pyntet og det lukter så godt her.

God jul alle sammen!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 00:49   #802
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Håper alle har hatt en fin jul. Fortsatt god jul.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 01:29   #803
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.821
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Da er vi hjemme igjen etter en ganske intens julefeiring hos foreldrene mine med 9 voksne, 6 unger mellom 5-13 år og fire hunder. Ganske intenst, men hyggelig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 12:43   #804
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

OK jul, men alle tre hangler, så jeg var utrolig glad vi bare var hjemme i går. Yngste var i verst form i går, litt feber, pjusk og ja. Orket knapt å åpne de siste pakkene og var i seng kl 21.

I dag skal vi bare slappe av hjemme, det trengs. Med paracet innabords er det ikke så verst.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:11   #805
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Desember har visst vært ganske så hektisk, både på privaten og på jobb.

Julekvelden ble feiret hjemme i eget hus, for første gang. Vi klarte jammen å fikse både juletre og ribbe med sprø svor, så dette tørr vi å gjøre igjen! :P Det var deilig å være hjemme. Og jammen ble det lang nok pakkesessjon selv om det bare var oss.

Nå skal vi straks pakke for den årlige juleturneen til familie. Og innen vi er tilbake er nok ferien over. Sukk
Jeg kjenner at dette er siste året vi bruker opp ferien på å være borte. Neste år håper jeg vi er tøffe nok til å kreve at de som vil være sammen med oss får komme til oss.

Et lite julesukk herifra, altså..

Men: God jul alle sammen!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:17   #806
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Håper det blir en fin romjul, Lilletrille! Vi har hatt det slik i alle år, reist, hyggelig, men ikke bare bare.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:19   #807
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Denne tråden har jeg ikke fått med meg. Desember har visst vært ganske så hektisk,

Det er nesten godt gjort, jeg startet jo tråden i oktober.

Her fikk vi akkurat den fredelige og avslappende julaften vi håpet på. Guttene var blide og glade hele dagen, og gaveutdelingen var bare koselig.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 13:26   #808
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er nesten godt gjort, jeg startet jo tråden i oktober.
.

Oktober?!! Det er ikke utenkelig at den ble ignorert de første månedene. Jeg syns nemlig jeg var tidlig ute som begynte å tenke jul i slutten av november. Ganske nøyaktig akkurat da vi bestemte oss for å være så sære at vi skulle feire jul hjemme

Nå leser jeg julehefter for harde livet og innser at det er en tradisjon som er mest viktig for meg. Utakknemlige unger :P

Millact. Felles skjebne, ja. Det er veldig slitsomt å bo borte hele ferien med små unger. Føler jo jeg trenger en ordentlig ferie når jeg kommer hjem, i stedet for at hverdagen plutselig er der igjen.

Håper dere alle får en mest mulig rolig og fredelig romjul, enten dere er her eller der!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-15, 14:08   #809
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Det var en julaften uten barn, så det var lite mas. Mamma var syk, så hun var kun tilstede under gaveåpningen. Men det ble en hyggelig ettermiddag/kveld. Ungene var etter rapportene fornøyd med gavene.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-15, 20:26   #810
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Vi har hatt, og har, en veldig koselig jul. Det er oss fem samt Mamma, kjæresten hennes og broren min. De tre reiser i morgen så da blir det bare oss noen dager før broren min og samboeren hans (som feirer jul alene med sin familie i år) kommer og er her på nyttårsaften og 1. nyttårsdag.

Vi spiser masse god mat, julekaker og godteri, ser gode filmer, spiller masse brettspill og bygger Lego, Geomag og Plusplus med barna. Julaften var kjempekoselig og vi brukte flere timer på gaveåpningen. Barna var flinke til å ta seg god tid, se hva alle fikk og det ble litt pause for bygging og leking underveis. Alle var veldig fornøyde med gavene sine. Barna får være oppe ekstra lenge i julen og det er også stas.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 00:11   #811
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Julen er for alltid endret, og fra nå av skal vi ha gjester 1. juledag.

Fra nå av skal vi nemlig ha bursdagsselskap 1. juledag. Det, ehh, kan bli en bitte liten utfordring med kakebakst, jeg pleier jo bake kake til bursdagen dagen før dagen... En kjapp titt rundt i stuen antyder at vi for fremtiden også må hurtigere innføre "julegavene ut av stua"-tidspunktet...

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 00:17   #812
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Juletråden 2015

Nye tradisjoner er aldri feil, Malama!

Jeg har en venninne som har en datter som er født 25.12. Mannen er engelsk, så den datoen er jo hans jul. Litt usikker på hvordan de feirer bursdag, men tror de ofte feirer på dagen, ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 00:18   #813
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.407
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Juletråden 2015

Gratulerer, Malama!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 11:11   #814
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2015

Gratulerer Malama!

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 11:20   #815
Gri
Bør lage seg en tittel selv
 
Gri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.501
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juletråden 2015

Gratulerer Malama!

__________________
03, 06, 09
Gri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 11:38   #816
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Gratulerer Malama.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-12-15, 20:09   #817
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2015

Takk, alle sammen.

Det var en overraskelse, men det er jo deilig. En liten julebaby

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no