Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-13, 22:28   #1
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Bildet av "Fotballfruen" fire dager etter fødsel er en het snakkis rundt forbi i dag. Er det virkelig mullig å se slik ut så raskt etter fødsel?
Jeg kjenner jeg er litt ambivalent. Jeg er imponert over de gode genene og stålkontrollen hun ser ut til å ha, men også sjokkert over at noen som er forbilde for så mange unge mødre offentliggjør et så "perfekt" bilde. For de fleste av oss var jo magen mere lik en dissende bolldeig på samme tidspunkt, og det er jo også helt naturlig at den er.
Hun setter en umulig standard og skaper en illusjon om det akk så altfor perfekte og rosenrøde mener jeg...

Hva synes dere?
Her er fruen

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:30   #2
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Hun hadde jo en ekstremt liten gravidmage, og da er det klart det er mulig å se sånn ut. Jeg synes det er trist og dumt at man kan bli så kroppsfiksert at man legger ut et sånt bilde fire dager etter fødsel. Det er ikke der fokuset bør være da.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:32   #3
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Hun var jo veldig godt trent fra før av, var hun ikke? Så med liten mage og liten baby så er det nok mulig.

Men det er vel ikke det som er "normen" så hun er åpenbart stolt at dette siden hun poserer i minimalt undertøy og legger ut bildet.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:32   #4
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Oi, hun så flott ut. Men hun har jo sett flott ut i hele svangerskapet også, jeg tror ikke hun har lagt på seg mange gram som ikke var babyrelatert.
Jeg så ut som en dvask badeball 4 dager etter fødsel og jeg har inntrykk av at det er det som er "normalen". Men ære være dem som har fotomodellkropp i det babyen er ute.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:33   #5
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg synes ikke det var så oppsiktsvekkende. Som jeg skrev i Perfekt liv-tråden, så var magen min veldig kjapt tilbake til utgangspunktet da jeg fødte prematurt og hadde liten mage i utgangspunktet. Noe helt annet enn første graviditet, da jeg gikk 8 dager over tiden og var stor i utgangspunktet. Da jeg fødte i uke 34 hadde jeg liten mage (ene naboen hadde ikke sett at jeg var gravid en gang, den var vel som Fotballfruas til termin), brukte aldri gravidbukser, og magen var nokså den samme etter fødselen.

Så at en så veltrent mage ser sånn ut 4 dager etter fødsel, når hun i tillegg var så liten, det forundrer meg ikke. Og at dama liker å pynte seg, det kan knapt komme som en overraskelse.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:34   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Selfie i undertøyet på nett er liksom litt kleint, uansett hvor lenge etter fødsel det måtte være.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:35   #7
Adele
In love with a fairytale
 
Adele sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 3.128
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Klart det er mulig. Hun hadde veldig liten gravidmage. Jeg la på meg 18 kg under mitt første svangerskap, og gikk rett inn i mine vanlige jeans 3 dager etter fødsel. Gener og fysisk form har vel litt å si også. Hun er heldig sånn sett. Men jeg synes at hun sender ut feil signal, det virker som hun er veldig kroppsfiksert.

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:35   #8
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Selfie i undertøyet på nett er liksom litt kleint, uansett hvor lenge etter fødsel det måtte være.

Ja, det er jo en helt annen sak.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:36   #9
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.070
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Jeg er der input er.
Jeg synes det er trist at hun er så ekstremt opptatt av kropp og feedback på den at det er DET som er fokuset både i svangerskapet og nå etter fødsel.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:37   #10
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.070
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Ja det er litt kleint. Kanskje det er et gammelt bilde? uansett, det er noe med fokuset her som jeg kjenner at jeg blir småkvalm av. Kos nå med bebien i stedet for da!!

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:39   #11
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Det er jo ikke kroppen som er "problemet" her, den har hun ærlig og redelig jobbet for, hadde jeg nær sagt. Det som er greia er jo hva kroppsfokuset det tross alt er å legge ut selfie til 100 000 lesere gjør med hodene til de som leser bloggen og føler de må leve opp til det som står der.

Men fotballfruen er slett ikke så dum. Det første hun gjorde etter fødsel og etter at hun hadde fått lagt ut bilde av seg selv på vei hjem, var å legge ut et innlegg med info om en klesbutikk på nett og egendesignede babyklær som er å få kjøpt der. Beste timingen i verden, vel, og rimelig godt næringsvett.
Jeg har også en ørliten mistanke om at hun, gitt at hun uansett er komfortabel og svært happy med å legge ut bilder av seg selv i undertøyet og oppmerksomhet rundt det, vet veldig godt at litt oppstuss og "blikkfanging" på denne måten gir henne omtale, flere lesere og mer penger i kassa. Verden vil bedras så hvorfor ikke...

her er forresten en interessant kommentar.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:39   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Selfie i undertøyet på nett er liksom litt kleint, uansett hvor lenge etter fødsel det måtte være.

Grei oppsummering ja.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:40   #13
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Hun lever jo av å vise seg fram, så sånn gjør hun vel en god jobb.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:42   #14
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Dette dekker vel det jeg synes om saken. Og nei, for min del bunner det ikke i misunnelse. Jeg hadde ikke sixpack fire dager etter fødselen, men magen trakk seg sammen nesten med en gang og jeg brukte skinny jeans og tettsittende gensere bare noen dager etter fødselen. Men jeg la ikke ut bilde av meg selv i undertøyet av den grunn. Hva er poenget? Er det det fokuset man skal ha med en fire dager gammel baby i hus?

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:44   #15
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.928
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

To sjeler én tanke, Mirmell (samme linken jeg la inn samtidig)

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:44   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Nå ville nok ikke jeg lagt ut bilde av meg selv i undertøyet i alle tilfeller, men hva andre tenker om sin kropp når de ser bilder av andres kropp, det mener jeg i grunn er deres eget ansvar. Vi må da tåle å se kropper som ikke er like våre egne, enten de er større eller mindre?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:48   #17
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Nå ville nok ikke jeg lagt ut bilde av meg selv i undertøyet i alle tilfeller, men hva andre tenker om sin kropp når de ser bilder av andres kropp, det mener jeg i grunn er deres eget ansvar. Vi må da tåle å se kropper som ikke er like våre egne, enten de er større eller mindre?

Nei, så enkelt er det ikke, synes jeg, selv om det ideelt sett burde være det. Jeg tåler det fint, men mange gjør ikke det, og jeg synes denne typen bloggere har et ansvar.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:49   #18
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Greit nok, men hvem skal bestemme hvillke kropper det er greit å eksponere andre for?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:50   #19
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.688
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Hun ser jo bra ut, for all del. Detar hun gjort hele tiden. Jeg har dog aldri hatt sansen for sånne:" Se så flat magen er 24 timer etter fødsel" - kommentarer/ bilder. Jeg har sett en modell på tv som absolutt skulle ta undertøysbilder så raskt som mulig etter fødsel, med baby, for å vise hvor raskt det gikk an å bli tynn igjen.

Og det er vel det jeg ikke liker. Bilder med reklame for undertøy, bikini eller annet, er én ting. Undertøysbilder av seg selv på nett på denne måten kan jeg ikke se har noen helst annen funksjon enn å vise hvor tynn man kan bli, bå sjokkerende rask tid. Så jeg er skuffet (har lest noe av henne og hun er ikke helt dum), akkurat her skjønner ikke hvorfor hun vil gjøre det. Er det et mål?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-13, 22:53   #20
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.646
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kroppen fire dager etter fødsel (jmf "Fotballfrue" bildet...)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Greit nok, men hvem skal bestemme hvillke kropper det er greit å eksponere andre for?

Ingen bestemmer og det er ingen regler som sådan. Jeg bare mener man bør være bevisst hvilken påvirkningskraft man har og hvilke signaler man sender. Det mener jeg helt generelt i livet. :filosofisk:

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no