Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ambivalent i forhold til vår og sommer

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-12, 11:17   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Jeg er for kort.

Jeg blir bare liten og rund med sånt.

Hvor kort er du da? Du kan jo sikkert ha slike «ankellange» kjoler som maxikjoler?

Som denne typen?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:54   #42
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Ja, kanskje det kunne vært noe. Jeg er 1.65.

Hva slags sko har man til sånt da? Sandaler?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 11:58   #43
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Ser den, Nessie. Jeg ser også slankere ut med klær, (Stort sett tror jeg de fleste over 30 ser bedre ut med klær. ) og jeg liker helt klart vår og høst bedre enn sommer, men sommeren har for mange positive elementer (lange kvelder, late dager) til at jeg orker å dvele så mye med klær&kropp og sånn. Uten at jeg dermed sier at jeg ikke skjønner hva du snakker om.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:03   #44
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Ja, kanskje det kunne vært noe. Jeg er 1.65.

Hva slags sko har man til sånt da? Sandaler?

Ja, jeg liker best flate sko da. Så jeg bruker flate sandaler.
Men om du liker litt hæler finnes det jo fine sandaler med litt hæl også.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:14   #45
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Eg nekte å la mine egne skavankar føre til at eg ikkje nyte sola og sommaren så mykje som hjertet mitt vil! Denne tråden fikk meg til å tenke på bleike leggar, magen min som ikkje ser ut i bikini og grevinnehenga på overarmane mine. Men ikkje søren om det skal få ta vekk gleda mi over sommar, strand, sjøbading og sommarkjolar til kneet!!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:17   #46
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg ville mye heller vært tynnere og blek enn overvektig som jeg er og brun.

Ingen sympati.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:18   #47
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg elsker forøvrig vår og sommer og hagen min.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:21   #48
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg elsker våren og sommeren så mye at det overskygger gremmelsene over å være blek og blubben.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:26   #49
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg prøver å fokusere på det fine med sommeren:
- bare veier (er lei av å trippetripp på glattisen)
- lenge lyst om kveldene
- at jeg kan sløve på verandaen
- at det er enklere å få trent, siden jeg kan løpe ute

Men jeg gruer meg til å måtte ut av de behagelige støvlettene mine og over i vonde småsko. Jeg har veldig bred fot, så med mindre jeg går i sportssandaler, er alle småsko ganske vonde. Og så må jeg shoppe (noe jeg hater), for jeg trenger lette bukser. Og kroppen min liker ikke bukser, jeg har helt feil fasong. :sutreputre:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:29   #50
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Eg forstår deg godt Nessie. Men for min del gjeld det ikkje så veldig det med kle og sko. Jo, eg syns det er plagsomt å skulle barbere og lakkere heile tida - det er litt stress, men elles syns eg påkledning er lettare om sommaren. Men eg har problem med det fine veret. Ein blir beint fram stressa av det. Det å sitte inne er ikkje koselig lenger, for det er jo så himla fint ver ute, og ein bør nyte dagen. Eksempelvis dra og bade (masse jobb å pakke og komme seg ut, smøre niste osv osv). Ein burde gå ein tur, men eg vil aller helst gjere andre ting. Antagelig er eg ein stuegris? Og da blir eg veldig urolig når sommaren kjem, for det er forkastelig å sitte inne. Eg blir plaga av dårlig samvittighet.

Med nytt hus blir det kanskje betre? Nå har vi ingen hage, ikkje noko uteareal, og bur midt i trafikken.

Og så hatar eg å heimekontor på sommardagar. Eg kan ikkje fordra sola mot skjermen, heten i rommet og alt eg går glipp av. Om hausten og vinteren kosar eg meg med arbeidsoppgåvene, om sommaren får eg lite gjort og får stressnakke.

__________________
Jente 2003 og gut 2005
Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:29   #51
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg prøver å fokusere på det fine med sommeren:
- bare veier (er lei av å trippetripp på glattisen)
- lenge lyst om kveldene
- at jeg kan sløve på verandaen
- at det er enklere å få trent, siden jeg kan løpe ute

Men jeg gruer meg til å måtte ut av de behagelige støvlettene mine og over i vonde småsko. Jeg har veldig bred fot, så med mindre jeg går i sportssandaler, er alle småsko ganske vonde. Og så må jeg shoppe (noe jeg hater), for jeg trenger lette bukser. Og kroppen min liker ikke bukser, jeg har helt feil fasong. :sutreputre:

Du får ta en Trondheimstur, så blir jeg med!
På shopping.
Jeg har også bred fot altså, men synes blant annet de Biancosandalene er ok å gå i.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 12:54   #52
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg elsker sommer, hater vinter (bortsett fra i julen). Jeg bor i feil land og trives omtrent bare i 35+ varmegrader.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 13:04   #53
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg er stor fan av vår og høst, har til en viss grad sansen for vinter, sommeren går så fort og er så stappfull av jobb at jeg ikke rekker å tenke over den.

Jeg lar dog ikke "hva skal jeg ha på meg?"-problematikken ha noe å si i forhold til hvordan jeg tenker om årstidene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:06   #54
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Jeg elsker våren, da er jeg på mitt beste
Blid og fornøyd kone og mamma, forelsket i mannen og skikkelig våryr.
Høsten er fin med flotte farger, og that's it, ellers kunne vi fint hoppet over høst og
vinter(litt vinter i desember hører med).
Våren gir meg masse energi og får meg til å glede meg til hva jeg har i vente, les: ferie og sommer!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:26   #55
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Dette er skrekkelig fremmed. Jeg tror rett og slett jeg tenker mindre over hvordan jeg ser ut, og tror egentlig jeg er heldig med det. For da klarer jeg i større grad å nyte sol og varme.

Selv om jeg har lært meg å like å gå på ski klarer det ikke å overskygge mine negative følelser for vinteren.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:29   #56
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Også er det bikini-ditt og strand-datt. Jeg kan trene og slanke meg til jeg blir blå. Jeg har innsett at det aldri vil gi meg "bikinikropp". That train has sailed. Og det er ganske sårt. Jeg kan velge å gi blaffen, og jeg prøver, men jeg blir likevel såret av den stadige påminnelsen om at kroppen min ikke er "summer-worthy".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:32   #57
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Våren er jeg litt ambivalent til. Jeg har ikke vinterdepresjoner, men vårdepresjoner. Virkelig seriøst vårdepresjon.

Men om våren og sommeren er vi masse, masse ute i hagen, lager nesten alle middager ute, og det er veldig deilig å kunne sitte ute i sola og lese en bok, eller ta seg en gåtur uten å fryse ihjel.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:32   #58
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

I Norge bruker jeg ALDRI bikini. ALDRI!

Det bruker jeg 3 uker i Spania, når vi har privat basseng som er inngjerdet.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:38   #59
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Er bikini og strand så stor del av sommeren i Norge altså? Jeg tror jeg var sånn omtrent tre dager på stranda i fjor sommer, og da var det så kaldt at bikini var utelukket.

Nei, nå synes jeg betydningen av å ta seg godt ut i bikini/sommerklær overdrives på alle måter.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-12, 14:44   #60
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambivalent i forhold til vår og sommer

Media og treningssentre snakker i alle fall mye om beachen og bikniformen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no