Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: I hvilke situasjoner kan dere finne på å drikke alkoholholdig mens barna er til stede
Dåp 51 27,87%
Konfirmasjon 56 30,60%
Julaften 138 75,41%
Nyttårsaften 152 83,06%
Påsken 131 71,58%
Middag med venner 143 78,14%
Fredag eller lørdagskveld 139 75,96%
Søndagsmiddagen 73 39,89%
Vanlig hverdag 71 38,80%
Voksenbursdag 108 59,02%
Barnebursdag 22 12,02%
Grillkveld 142 77,60%
Sommerferie i Norge 147 80,33%
Sommerferie i utlandet 154 84,15%
Aldri 21 11,48%
Brokkoli 9 4,92%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 183. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-19, 23:36   #41
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Eg har ingen problem med å drikke alkohol med barn tilstede, men har veldig store problem med at det blir servert alkohol i ein setting der det er eit barn som blir feira. Altså i barnedåp, konfirmasjon og barnebursdag.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:07   #42
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg drikker ikke mens barna er tilstede.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 00:49   #43
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg svarte ja til alle. I en barnebursdag der barna inviterer vennene sine, hadde jeg ikke drukket alkohol (selv om det kanskje var da man kunne trengt det mest..)

Dette. Vi serverer vin i barnas familiebursdag, men ikke i vennebursdag.

Sidenote: Jeg har en onkel som er glad i å ta seg en fest, han skal feire 70-årsdagen to ganger. En «barnebursdag», og en rølpebursdag. Jeg er bare invitert i barnebursdagen. Tipper det er vin der også altså, men i betydelig mindre mengder.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 02:11   #44
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Du mangler "I jobbsammenheng", for privat drikker jeg sjelden. Men svarte ja på alt bortsett fra dåp, konfirmasjon, søndagsmiddag og barnebursdag. Jeg har ikke problemer med å servere eller drikke alkohol med barn tilstede, jeg liker veldig lite øl, vin og spritsmak. + at jeg kan bli skikkelig dårlig, selv ved 1 glass vin eller 1 øl, det blir bare verre og verre. Så jeg er hun "plagsomme" som spør og graver om hva som serveres, evt tar med det jeg vet at jeg tåler.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 14-05-19 kl 02:32.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 04:10   #45
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg kan drikke alkoholholdig drikke selv om det er barn tilstede. Jeg kryssa for alle.
Men i vår familie pleier det ikke å være alkoholholdig servering i så mange situasjoner, så det er jo ikke slik at jeg faktisk HAR drukket alkohol, med barn tilstede, i alle disse settingene.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 06:09   #46
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.755
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Drikker ikke alkohol i slike settinger med egne barn. Er slik for de fleste av familiene vi omgås, så er vi feks invitert til nyttårsfeiring med barn, blir det ikke servert alkohol.

Har blitt servert det glasset med bobler i norsk expat barnebursdag, som jeg tok i mot, men synes var rare greier. Det var en ganske tydelig annen alkoholprofil enn jeg er vant til fra mitt miljø, og fikk også inntrykk av at flere der hadde et annet konsum «ute» enn «hjemme» i Norge.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 07:57   #47
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Har ingen betenkeligheter med noen av tilfellene, men har ikke drukket i dåp,konfirmasjon eller barnebursdager...ennå.
Du glemte champagnefrukosten på 17. mai.

Hvordan kunne jeg??

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 08:44   #48
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Aldri i type anledninger der barna skal vere i fokus eller det er dees dag osv. Eit glas vin til grill eller ein sommarlveld her eller i utlandet. Men aldri påverka.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 08:52   #49
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg kan drikke, og har drukket alkohol i alle disse sammenhengene, utenom barnebursdag. Nå tolket jeg barnebursdag som den festen der barnene har invitert sine venner. Vi pleier også ha middagsselskap med familie på deres bursdager og da har jeg både servert og drukket alkohol.

Jeg er veldig enig i at det er viktig å vise barn både at man kan kose seg uten alkohol og at man kan drikke alkohol uten at det er en fest der det å bli full står i sentrum. Jeg drikker meg så godt som aldri full (det har vel glippet en gang eller to), men det er klart at jeg kan nok være litt påvirket av og til.

Jeg drikker mindre alkohol nå enn da jeg hadde mindre barn. Simpelthen fordi dette med å markere at man ikke trenger det alltid er mer sentralt nå når jeg har tenåringer enn da jeg hadde små barn.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 09:35   #50
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.461
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Det er helt utenkelig for meg å drikke alkohol i en barnebursdag jeg arrangerer, men det er fordi de erfaringsmessig ikke akkurat er situasjoner der jeg kan nyte god mat og drikke. Jeg har fått tilbudt øl og vin i barnebursdag jeg ikke arrangerte og har ingen problemer det.

Jeg har ingen problemer med å drikke alkohol i noen av de nevnte anledninger, men i realiteten skjer det aldri. Jeg drikker veldig, veldig sjelden alkohol.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 10:22   #51
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Aldri

Ettersom jeg ikke drikker uansett, barn tilstede eller ei, er det sånnsett irrelevant

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 10:38   #52
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Faktisk ja til alle.

Jeg hadde sikkert stusset om jeg ble servert vin i en barnebursdag, og aldri kommet på å servere det selv, uten at jeg helt vet hvorfor, men kunne sikkert takket ja om det passet sånn, jeg hadde lyst på, ikke skulle kjøre bil, osv.

I praksis drikker jeg hverken ofte eller mye, jeg bare henger det ikke på så bestemte situasjoner.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 10:50   #53
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg må innrømme at fra den barnebursdagen hos Pepper hvor jeg fikk servert et lite glass bobler, så husker jeg aller best den FANTASTISKE dragekaka. OMG, det er det kuleste jeg har sett.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:07   #54
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg tror i grunnen at særlig klassemødrene våre hadde blitt veldig happy for bobler i bursdagen, altså. Veldig mange er fortsatt med og sitter og skravler mens ungene leker, nemlig. Men vi holder oss til kaffe. De fleste kjører uansett her omkring.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:27   #55
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Fikk en gang bobler på et vennegruppetreff, det var helt utrolig hyggelig. Det var en eller annen veldig "rampete" følelse med å sitte på kjøkkenet og drikke bobler på en tirsdag klokken 5, som var veldig "bonding".

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:31   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Fikk en gang bobler på et vennegruppetreff, det var helt utrolig hyggelig. Det var en eller annen veldig "rampete" følelse med å sitte på kjøkkenet og drikke bobler på en tirsdag klokken 5, som var veldig "bonding".

Jeg har også hatt vennegruppetreff med utepils midt på blanke formiddagen, mens ungene sov i vogna. Dette var den ene gangen den ene pappaen var med (han hadde pappapermisjon, mor var på jobb), så han ytret at han ikke kunne forstå hvorfor kvinner ville gi fra seg dette privilegiet, og jobbe for at menn skulle ta større del av permisjonen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:34   #57
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg har også hatt vennegruppetreff med utepils midt på blanke formiddagen, mens ungene sov i vogna. Dette var den ene gangen den ene pappaen var med (han hadde pappapermisjon, mor var på jobb), så han ytret at han ikke kunne forstå hvorfor kvinner ville gi fra seg dette privilegiet, og jobbe for at menn skulle ta større del av permisjonen.


(jeg tror Poly mener vennegruppe for barna, altså et sosialiseringstiltak satt i gang av skolen der en gruppe barn skal inviteres hjem til hverandre etter tur, slik at både de og foreldrene kan bli kjent på tvers av tidligere etablerte bånd)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:40   #58
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jepp, det var det, men det høres hyggelig ut på barselgruppe også.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:57   #59
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Jeg har ikke noe problem med å drikke alkohol i noen av disse sammenhengende. Jeg drikker meg ikke beruset.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-19, 11:57   #60
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå med riktig poll. Alkohol når barn er til stede

Tja, i selskap med myndige barn tilstede. (skjedde senest i helgen. )

Jeg drikker ikke når 11-åringen er i nærheten, gjorde heller aldri det når de som nå er voksne var små. Ikke fordi jeg synes det er spesielt syndig, men fordi jeg ikke synes det er naturlig. Det har med mine egne erfaringer å gjøre.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no