Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Den kvinnelige anatomi

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-14, 12:05   #1
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.647
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Den kvinnelige anatomi

Leste med litt vantro en tråd her der det ble diskutert hvorvidt det var et problem at trusen vises under treningstightsen.

Vil anbefale en tekst fra dagsavisen på nett i dag:
http://www.dagsavisen.no/nyemeninger.../thread297397/

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:16   #2
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Bra artikkel!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:20   #3
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Jepp, den var bra. Jeg er dårlig på komplekser, og oppdaget ikke at jeg hadde antydning til sinnarynke før en venninne brukte store deler av det som skulle være en festlig anledning til å klage over sin. De fleste slike skavanker har jeg faktisk blitt oppmerksom på via media og andre, og det er altfor, altfor mye fokus på kroppslige ting som burde være helt normale, men som folk på død og liv må skjære, botoxe eller slanke bort.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:28   #4
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Det var en god artikkel. Kvinner må ut av denne trange boksen.

Sitat:

Kanskje det berømte glasstaket i realiteten er en boks. Med speil på alle kanter.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:33   #5
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.524
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Veldig bra skrevet! (Jeg anbefaler også boken "Råtekst" som hun har vært med på å skrive. Fortsatt aktuell - dessverre.)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 12:33   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.821
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Veldig god artikkel.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 13:27   #7
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jepp, den var bra. Jeg er dårlig på komplekser, og oppdaget ikke at jeg hadde antydning til sinnarynke før en venninne brukte store deler av det som skulle være en festlig anledning til å klage over sin. De fleste slike skavanker har jeg faktisk blitt oppmerksom på via media og andre, og det er altfor, altfor mye fokus på kroppslige ting som burde være helt normale, men som folk på død og liv må skjære, botoxe eller slanke bort.

Her er jeg og, evner ikke å se mine egne "skjønnhets feil" før noen påpeker det...

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 13:31   #8
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Måtte le av flaggermus forresten. Ny for meg. Jeg leser ikke mye blader etc og det skånet meg for mye tror jeg. Ikke at jeg ikke er kritisk til eget utseende, hvis jeg først gidder, men det gir meg ikke så mye og så er det så mye annet som er morsommere å bedrive tiden med.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 15:48   #9
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Jeg måtte google bikini bridge.

Bra artikkel! Jeg håper datteren min har styrke til å ikke bli helt ødelagt av slike trender.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 16:24   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Bra artikkel.

Jeg for min del har lyst å slette alt av slanketråder, shoppingtråder, klestråder og treningstråder her på FP fordi det bidrar i stor grad til dette selvpåførte tyranniet.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 16:35   #11
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Bra artikkel.

Jeg for min del har lyst å slette alt av slanketråder, shoppingtråder, klestråder og treningstråder her på FP fordi det bidrar i stor grad til dette selvpåførte tyranniet.

Det er faktisk her inne jeg har lært om alle disse pussige greiene.
I mitt virkelige liv (haha) omgåes jeg av kvinner helt uten tanker om bulker, grå hår og rynker. Og det er jeg veldig glad for, for hjelpe meg om jeg skulle brukt tid og penger på å passe inn i "idealet" her inne. Setter det i gåseøyne for det er jo ingen som mener noe om andre....kun om seg selv....

Jeg synes det er rart å ha så negative tanker om jeg selv jeg da. At man ikke kan ha truse under tights fordi ? Jeg har ikke helt fått tak i hvorfor, for vi snakker om en søm i et klesplagg, altså 2-3mm med forhøyning....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 17:11   #12
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.999
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Bra artikkel! Og til å bli sint og nedtrykt av.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 17:46   #13
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Det Floksa sa. Og Esme.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 17:58   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.892
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Det Floksa sa. Og Esme.

Og .

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 18:32   #15
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Bra artikkel.

Jeg for min del har lyst å slette alt av slanketråder, shoppingtråder, klestråder og treningstråder her på FP fordi det bidrar i stor grad til dette selvpåførte tyranniet.

Gjør det, gjør det, gjennomfør det!


Selv om det kanskje er å gå drastisk til verks så skjønner jeg hva du mener. Noe synes jeg er spennende å lese om, men veldig mye hører jeg om første gang her inne. Det er jo egentlig ikke så rart. RL er det ikke slik at jeg snakker med flere hundre mennesker daglig, men allikevel, ingen av mine RL-samtaler er så fokusert på klær og utseende som mye er her inne. (Trening snakker vi om, men for meg er det noe annet enn utseende.)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 18:38   #16
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Jeg har etter hvert innsett at her, som i de fleste andre av livets situasjoner, så ligger ansvaret på meg. Så jeg har i stor grad sluttet å lese slanketråder, livsstilstråder og shoppingtråder her inne. Det er mye mer givende å gi blaffen. (Eller: ofte så leser jeg når det er nytt, finner ut hva det er, og unngår å følge med på videre utvikling av trådene.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 18:42   #17
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Bra artikkel.

Jeg for min del har lyst å slette alt av slanketråder, shoppingtråder, klestråder og treningstråder her på FP fordi det bidrar i stor grad til dette selvpåførte tyranniet.

Mja, jeg blir motivert av slanketrådene, da. Og jeg trenger å slanke meg. :for høy BMI:

Samtidig er det rimelig mange problemstillinger jeg har hørt om for første gang på FP. At føttene ser for store ut om man går med en viss type sko til trange jeans, at det er flaut om trusa synes under tightsen osv. Camel toe og grevinneheng vet jeg at jeg hørte om for første gang her inne.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 19:09   #18
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Veldig bra innlegg!

Jeg synes det er utfordrende å møte denne problematikken. I rasjonell argumentasjon kan man veldig lett snakke om at den enkelte har ansvar for hva man lar seg påvirke av og hva man selv formidler. Dette er et flott utgangspunkt, men når man vet hvordan påvirkningsmekanismer fungerer og hvor lite rasjonelle mennesker er på dette området tenker jeg at det må mobiliseres bredere enn kun på det individuelle plan.
Forsøker man å si noe generelt om utviklingen blir man lett møtt med forsvarstale.

"Har man lyst har man lov."
"Har man råd har man lov."
"Om du sliter psykisk med kjønnsleppene dine. Hvorfor skal da noen mene noe om at du opererer deg."
"Misunnelse"
"Jantelov"


Når det gjelder ordene så har språket vanvittig stor makt. Hvilke ord vi velger å bruke om oss selv og andre former oss og omgivelsene.

At flertallet av norske tenåringsjenter er misfornøyde med eget utseende og mange omtaler helt normal kropp med negativt ladede ord handler ikke bare om at det finnes noen få foreldre som er på bærtur. Jeg tror vi må innse at vi er fanget de aller fleste av oss og at det vi ubevisst formidler videre er dårlig.

De fleste av oss blir påvirket av dem som er rundt oss. Veldig få er standhaftige nok til å stå i mot press om det bare blir kraftig nok. Det å ikke være standhaftig er ikke et svakhetstrekk heller. Det er menneskelig og helt normalt.

Om det eneste venninner snakker om er valker og vekt så vil de færreste være upåvirket.
Om temaet kameltå blir en snakkis vil mange tenke over denne kameltåa som de aldri har tenkt på før.
Den sinnarynken jeg har hørt om her inne har fått meg til å tenke mye. Ser vi sinte ut, vi som har den? Er det en sannhet? Hvem er det som bestemmer at jeg med rynke er sinna, mens den med botox er snill? Vennlig? Mild?
Tenkte jeg noen sinne over dette tidligere? Nei.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 19:24   #19
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

FP er min viktigste kilde til utseendefokusert påvirkning faktisk. Det er svært lite fokus på det ellers (jeg ser ikke så mye i ukeblader og på tv). Men jeg har lært ganske mye om hva folk fokuserer på her på FP. Slanking er nå en ting, nyttårsslanking har vært der til alle tider og det å gå ned noen kilo når man er overvektig kan være rett så fornuftig, men dette fokuset på småskavanker opplever jeg at øker og det synes jeg i grunnen er synd. Hvor glatt og perfekt må noe være for å ville vise det frem?

Jeg lyver litt i og for seg, fokuset på hvordan underlivet ser ut møtte jeg første gang da jeg jobbet på helsestasjon for ungdom litt øst i Oslo på 90-tallet. Jeg var fascinert for å si det sånn, både over jenter som speiler seg nedentil og gutter som sammenligner kjæresten med pornoblader og sier det høyt. Jeg fikk ikke få forespørsler om muligheten til å fikse på utseendet der. "Heldigvis" var de bare 15 år gamle.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-14, 19:32   #20
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.210
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den kvinnelige anatomi

Det var en veldig bra artikkel, og jeg synes oppriktig synd på den oppvoksende slekt som må forholde seg til alle krav og forventninger om hvordan man skal se ut, være kledt og i det hele tatt.
Jeg er full av selvtillit og er dritstolt av kroppen min, jeg har født 2 barn, jeg jobber ræva av meg, jeg har holdt på å dø, jeg har hatt mange alvorlige bekymringer og det skulle da helst bare mangle at min 43-årige kropp har fått sine spor av det.

Jeg svingte såvidt innom truseitightstråden, en skyndte meg ut derfra. At så mange faktisk er oppmerksomme på dette gir meg nesten magesår og enda flere bekymringsrynker.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no