Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-04-23, 22:31   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg har lyst på en ny nattkrem som gir mye fukt. Har du noen å anbefale? Det er fint om den passer til voksen hud eller moden hud eller hva man kaller det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 08:14   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg syns den grønne retinol-nattkremen fra Murad er fantastisk. Bortsett fra prisen. Men jeg har ikke hatt tørr og ekkel vinterhud denne vinteren. Hsr sikkert en rekke andre årsaker også, selvfølgelig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 10:59   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg leste nattkrem for voksen hund, hilsen søvndeprivert nybakt mamma.


Jeg bruker natt kremen til rituals og liker den godt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 11:39   #4
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.711
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg bruker både dag og nattkrem fra Filorga. Har prøvd mye forskjellig, men disse gir mye fukt og passer veldig godt til min hudtype.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 12:37   #5
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.184
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg er veldig fornøyd med Avène. Har ingen nattkrem nå, men dagkremen og rensen er veldig gode. Vurderer å kjøpe denne.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 12:43   #6
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Helosan.
Alltid.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 16:14   #7
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.757
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns den grønne retinol-nattkremen fra Murad er fantastisk. Bortsett fra prisen. Men jeg har ikke hatt tørr og ekkel vinterhud denne vinteren. Hsr sikkert en rekke andre årsaker også, selvfølgelig.

Den bruker jeg også

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 16:30   #8
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns den grønne retinol-nattkremen fra Murad er fantastisk. Bortsett fra prisen. Men jeg har ikke hatt tørr og ekkel vinterhud denne vinteren. Hsr sikkert en rekke andre årsaker også, selvfølgelig.

Apotek 1 har den til 700 nå. Fremdeles for dyrt, synes jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 29-04-23 kl 09:59.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 16:35   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Ja Murad er et veldig dyrt merke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 21:24   #10
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg har brukt denne fra it-cosmetic en stund nå og er veldig fornøyd. Ikke nattkrem, men gir godt med fukt
https://www.kicks.no/it-cosmetics/hu...0-ml-v94050088
Finnes også nattkrem, men den har jeg ikke prøvd

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-23, 21:31   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg bruker ikke en egen nattkrem, men har retinolserum da.
Jeg bruker som oftest den jeg bruker om dagen siden den ikke gir meg kviser og ikke har solfaktor. Denne: https://www.med24.no/hudpleie/uren-h...1&gclsrc=3p.ds

Men jeg varier også litt med pakken serum og gelkremene fra COSRX.
https://no.lookfantastic.com/cosrx-a...9f7ea4bc61e05d

Vei, jeg velger også innimellom , men den er mer krem enn jeg liker og dermed sikkert bra for de med tørrere hud enn meg. https://lyko.com/no/cetaphil/cetaphi...allotion-118ml Jeg kunne også brukt CeraVe sin, men nå må jeg bruke opp de jeg har.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-23, 09:10   #12
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns den grønne retinol-nattkremen fra Murad er fantastisk. Bortsett fra prisen. Men jeg har ikke hatt tørr og ekkel vinterhud denne vinteren. Hsr sikkert en rekke andre årsaker også, selvfølgelig.

Jeg er ute etter en god nattkrem, og siden de hadde den du anbefaler til 30 % nedsatt pris på Apotek 1, bestilte jeg to av den.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-23, 10:04   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Jeg bruker denne fra cosmica. https://www.boots.no/cosmica-age-del...p-50-ml-967310

Jeg bruker den i dagkrem også. Det er jo ikke noe fancy, men funker fint. De har ofte 2 for 1 på mitt apotek på cosmica-serien.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-23, 11:28   #14
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.725
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattkrem for voksen hud, hva anbefaler du?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg bruker denne fra cosmica. https://www.boots.no/cosmica-age-del...p-50-ml-967310

Jeg bruker den i dagkrem også. Det er jo ikke noe fancy, men funker fint. De har ofte 2 for 1 på mitt apotek på cosmica-serien.

De bruker jeg også.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no